Gå til innhold

Hvitt i avføringen, ekle detaljer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så redd nå.. Jeg la merke til at jeg i dag hadde noe hvitt i avføringen, så fant ut at det var på sin plass å studere dette. Enkelt og greit har jeg tidligere sett hvitt slim, men denne gangen var det hvite "stilker", de var ikke særlig tykke, rundt 0,5-1 cm lange. Ser på en måte ut som der va mange tynne småååå stilker ut ifra disse større stilkene. Løsnet ikke fra avføringen, hang fast og virket ikke som det beveget seg.. Det var sikkert to-tre av dem, pluss en hvit klump. Jeg har treg mage, sjeldent diarè (får det om jeg spiser mat for fort). Normal matlyst. Har ikke gått ned i vekt i det siste. 

Er dette bendelorm? Er så irritert på Internett,er jo ikke mulig å finne annen info enn at man ikke vet om man har det. :( Symptomer som at man er sulten hele tiden osv er jo bare en myte.

Jeg tør IKKE gå til legen med dette, jeg vil ikke ta en slik undersøkelse av tarmen, med mindre det står mellom liv og død. Jeg er så redd, innbiller meg at ormen spiser meg opp innvendig... :( 

Anonymous poster hash: f1e80...344
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som betennelsevev har løsnet fra tarmen. Det ser gjerne ut som stilker som stikker ut.

Gå til legen du. Koloskopi blir uansett ikke det første steget i en slik prosess. Du må forklare symptomene dine og ta en avføringsprøve, så får legen vurdere om det må taes kikk.

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg nekte å ta en kikk? De må jo kunne finne ut av mye gjennom en avføringsprøve... 

Anonymous poster hash: f1e80...344

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...