Gå til innhold

Herpes hjelp!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg er ikke seksuelt aktiv jente men har fått noen klumper i underlivet! Når jeg googler herpes så kan noen av bildene ligne, bare at jeg kun har 4-5 enkeltstående kuler og ikke mange store klynger. Det kan også så ut som inngrodd hårsekker nesten. Det gjør ikke vondt, og det går ikke an å klemme ut noe fra de. Noen ganger klør/kribler de. Kan det være herpes når det bare er enkeltstående kuler og ikke i klynge?
(bilde eks 1: http://dynamiclear.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2014/06/genital-herpes-picture-pimple.pngbilde eks 2:  http://img.webmd.com/dtmcms/live/webmd/consumer_assets/site_images/articles/health_tools/std_overview_slideshow/princ_rm_photo_of_scabies.jpg?resize=493:335
hva tror dere???! hjelp er redd jeg aldri vil tørre å ha noe mere sexliv ever igjen nå!!
Hvordan kan jeg ha fått herpes når jeg ikke har hatt sex siden i fjor?!
Hvor kan jeg gå for å få kur asap, olafia feks!?

Anonymous poster hash: 6a38f...e18
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ha blitt smittet i fjor og fått utløst utbrudd nå. Det kan komme av stress eller dårlig immunforsvar. Jeg får ofte utbrudd når jeg har vært stresset.. Ring legen din og hvis det er Herpes så får du nok valtrex. Jeg får både piller og salve.

Anonymous poster hash: 188a6...82e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det høres ut som herpes. 

Mer som et utslett. 

Herpes utbrudd klør ofte de første dagene, du vil ofte også merke dårligere form ellers, det kjennes ut som om du har feber, blir slapp og sliten, ofte får man også muskelverk.

Jeg har hatt herpes i 3 år nå og det kjennes ut som om jeg har treningsverk i den ene rumpeballen hver gang et nytt utbrudd er på vei. 

Klumpene trenger ikke å være mange, og de sprekker etter et par dager og blir til væskende sår, dette gjør vondt! 

Det trenger ikke være noe skummlere enn at du har fått en allergisk reaksjon på vaskemiddelet du har brukt når du vasker trusene dine, eller at det er sommer, og du har fått svetteutslett. 

Vil uansett anbefale deg å ta en tur til gynekolog for å sjekke. 

Anonymous poster hash: 8d7f4...e0d
Skrevet

Kanskje dra til lege med det om du ikke vet om det er herpes eller ei..
Kan jo være kviser, eller talgkjertler?Vorter eller bare utslett som nevnt over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...