AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 Jeg har vanligvis omgangssyke veldig skjelden, men de siste seks ukene har jeg vært syk fem ganger, med nøyaktig de samme symptomene. Starter med raper som stinker som råtne egg. Så blir jeg uvel og kaster kraftig opp på natten, og diare på morgenen. Føler meg fin igjen til kvelden. Er det noen som har opplevd noe liknende? Jeg skal til legen, men har akkurat flyttet og byttet fastlege og det tar litt tid før jeg kan gå til henne.Anonymous poster hash: b867a...cc8
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #2 Skrevet 29. juni 2015 Gravid? Anonymous poster hash: 7e149...396
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #3 Skrevet 29. juni 2015 Neida, ikke gravid. Anonymous poster hash: b867a...cc8
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #5 Skrevet 29. juni 2015 Stress? Ja, det kunne det i grunn vært. Jeg har begynt i ny jobb og flyttet til ny by. Men symptomene tilsier at her er det en infeksjon? Samboer og barn har forøvrig ikke blitt smittet.Anonymous poster hash: b867a...cc8
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #6 Skrevet 29. juni 2015 De har ikke blitt smittet noen av gangene? Da er det iallefall ikke omgangssyke :/ Selv om det høres veldig sånn ut med symptomene, det er ikke sammenheng med noe du spiser når du får det da?Anonymous poster hash: eb2f6...56e
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #7 Skrevet 29. juni 2015 De første to gangene hadde jeg spist wasabi-erter fra samme boksen og derfor trodde jeg det var matforgiftning. Men de har jeg ikke rørt siden. Ellers ikke spist noe utenom det vanlige, med mindre jeg har utviklet en matallergi. TsAnonymous poster hash: b867a...cc8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå