marri-høna Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 Jeg er så frustrert.... Enten blir jeg avvist av gutter fordi jeg er handikappet ( har amputert et ben ), eller så blir jeg nærmest stalket av gutter som ( utrolig nok ) tenner på handikappet mitt. Hva skal jeg gjøre da? Jeg er som jeg er, ikke noe jeg kan forandre på..... Herregud da boys..... 1
Chizue Skrevet 29. juni 2015 #2 Skrevet 29. juni 2015 I slike tilfeller må man bare ta tiden til hjelp og lære hverandre å kjenne. Uten å høres frekk ut, eller å bli misforstått på noen måte, så er du nok like bra som oss med to ben om ikke bedre, da du må tilpasse deg ting som det vi tar som en selvfølge Så de som avviser deg bare fordi du mangler ett ben...Så bra, du trenger ikke slike folk i livet ditt :D Folk er bare teite! x) 6
marri-høna Skrevet 30. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2015 Takk for hyggelig svar, Chibi. Det er godt å vite at det finnes NOEN der ute med hodet på rett plass
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #4 Skrevet 30. juni 2015 Kanskje du bør prøve å bli bedre kjent med noen på andre arenaer enn de du har datet til nå? Jeg møtte min kjæreste på rehabiliteringssenter, kun vennskapelig da men to år senere med jevnlig kontakt og at vi brydde oss om hverandres handikaper gjorde at vi innså at vi var skapt for hverandre Anonymous poster hash: a4bd0...b88 3
TightRope Skrevet 1. juli 2015 #5 Skrevet 1. juli 2015 Hmmmmm - er det feil at mann tenner på spesielle ting ??? Så om noen synest brystene dine er pene, så er det turn-off for deg ??? (Bare et kontrollspørsmål) Jeg hadde en jente med begge ben amutert under knærene etter en bilulykke. Hun var rett og slett helt rå i sengen og veldig følsom i "stumpen". Så kilte henne ofte der mens jeg slikket. Hun kom noe helt utrolig. Og det var en skikkelig turn-on for min del. Basiclly slapp hun seg fullstendig fri fordi jeg ikke bare aksepterte handicapet hennes, men også likte det :D - Så ikke alt er så galt at det ikke er godt for noe.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #6 Skrevet 1. juli 2015 Hmmmmm - er det feil at mann tenner på spesielle ting ??? Så om noen synest brystene dine er pene, så er det turn-off for deg ??? (Bare et kontrollspørsmål) Jeg hadde en jente med begge ben amutert under knærene etter en bilulykke. Hun var rett og slett helt rå i sengen og veldig følsom i "stumpen". Så kilte henne ofte der mens jeg slikket. Hun kom noe helt utrolig. Og det var en skikkelig turn-on for min del. Basiclly slapp hun seg fullstendig fri fordi jeg ikke bare aksepterte handicapet hennes, men også likte det :D - Så ikke alt er så galt at det ikke er godt for noe. Tror kanskje hun mener at det er folk som tenner på henne kun pga handikappet og at disse guttene har en fetisj.. Anonymous poster hash: 2ff00...9d0 3
TightRope Skrevet 1. juli 2015 #7 Skrevet 1. juli 2015 Seff har de en fetisj..... - men det er jo ikke noe galt i. Da får hun en fyr som FAKTISK liker det hun er. Og det burde være alles drøm. Kan fyren levere litt mer i form av vennskap og omsorg, så er dette en vinn vinn sak for begge. Jeg traff min ekskone fordi jeg likte bena hennes...... Vi var sammen i 22 år. Og det var bare kjekkt :D 1
peppermyntete Skrevet 1. juli 2015 #8 Skrevet 1. juli 2015 Seff har de en fetisj..... - men det er jo ikke noe galt i. Da får hun en fyr som FAKTISK liker det hun er. Og det burde være alles drøm. Kan fyren levere litt mer i form av vennskap og omsorg, så er dette en vinn vinn sak for begge. Jeg traff min ekskone fordi jeg likte bena hennes...... Vi var sammen i 22 år. Og det var bare kjekkt :D DET hun er? Tror du mener den.. 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #9 Skrevet 1. juli 2015 Fremmedfrykt. Folk er redd for det de ikke kjenner, og en amputert fot er fremmed for de fleste. Er det en mulighet for å bli bedre kjent med guttene før det kommer frem at du har protese? Skjønner godt at du blir lei altså Anonymous poster hash: fb757...8f1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #10 Skrevet 1. juli 2015 Seff har de en fetisj..... - men det er jo ikke noe galt i. Da får hun en fyr som FAKTISK liker det hun er. Det hun er? Jeg spyr av folk som deg, hun er da ikke handikappet sitt, hun er en hel person, som tilfeldigvis mangler et bein, og hun vil vel ha en kjæreste som liker den personen hun er. Jeg håper du bare formulerte deg klønete, for hvis ikke er du en skikkelig ufyselig person. Anonymous poster hash: cd6a7...d5c 5
strawberry Skrevet 1. juli 2015 #11 Skrevet 1. juli 2015 Seff har de en fetisj..... - men det er jo ikke noe galt i. Da får hun en fyr som FAKTISK liker det hun er. Og det burde være alles drøm. Kan fyren levere litt mer i form av vennskap og omsorg, så er dette en vinn vinn sak for begge. Jeg traff min ekskone fordi jeg likte bena hennes...... Vi var sammen i 22 år. Og det var bare kjekkt :D Så hun er ikke noe mer enn et handicap?? Og nei, jeg hadde ikke likt om noen hovudsaklig tente veldig på f.eks puppene mine, men ikke likte meg som person. 4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #12 Skrevet 1. juli 2015 Jeg er så frustrert.... Enten blir jeg avvist av gutter fordi jeg er handikappet ( har amputert et ben ), eller så blir jeg nærmest stalket av gutter som ( utrolig nok ) tenner på handikappet mitt. Hva skal jeg gjøre da? Jeg er som jeg er, ikke noe jeg kan forandre på..... Herregud da boys..... Hei! Skjønner at du syns det er et dilemma. Du finner garantert en mann som har et "normalt" syn på deg. Skjønner dette kan være frustrerende. Hadde ikke brydd meg om drømmedama hadde en sånn "skavank", eller hva det måtte være. Hilsen mann.Anonymous poster hash: fb9d1...ddc
Gjest Skrevet 1. juli 2015 #13 Skrevet 1. juli 2015 Seff har de en fetisj..... - men det er jo ikke noe galt i. Da får hun en fyr som FAKTISK liker det hun er. Og det burde være alles drøm. Kan fyren levere litt mer i form av vennskap og omsorg, så er dette en vinn vinn sak for begge. Jeg traff min ekskone fordi jeg likte bena hennes...... Vi var sammen i 22 år. Og det var bare kjekkt :D Noen kvinner er faktisk så rare at de har behov for å være noe annet enn et seksuelt objekt når de skal innlede et forhold ...! 1
Gjest Hofmann Skrevet 1. juli 2015 #14 Skrevet 1. juli 2015 Noen kvinner er faktisk så rare at de har behov for å være noe annet enn et seksuelt objekt når de skal innlede et forhold ...! Takk! Endeleg ei kvinne som seier det. Komplett idioti og sjølvutsletting, er kva det er.
Gjest Coolaid Skrevet 3. juli 2015 #15 Skrevet 3. juli 2015 Jeg er så frustrert.... Enten blir jeg avvist av gutter fordi jeg er handikappet ( har amputert et ben ), eller så blir jeg nærmest stalket av gutter som ( utrolig nok ) tenner på handikappet mitt. Hva skal jeg gjøre da? Jeg er som jeg er, ikke noe jeg kan forandre på..... Herregud da boys..... Hadde jeg funnet deg interessant som menneske hadde ikke handikappet ditt hindret meg å bli kjent med deg. Selv har jeg ikke fetish for handikapp så det er vanskelig å svare på den delene. Kanskje jeg beskriver fordommer nå men kanskje en del umodne gutter prøver seg på deg fordi de tror du ikke kan få noe bedre og er et lett bytte ? En siste teori: Har du tenkt på at en del gutter finner deg utrolig søt og at det ikke har noe med handikappet ditt å gjøre i det hele tatt ? Vær deg selv, det er tiltrekkende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå