Gå til innhold

Til Litago


Aquarius

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kult! :D :D :D

Det er slektningene mine fra min grandtante Agathes side av familien!!!

Så gøy at du traff dem. Hadde de det bra???? Det er år og dag siden jeg har sett dem, - de bor dessverre langt unna meg.

Forresten, - pass deg for Carlos, han i midten. Han er litt av en flørt! Det påstås at han betaler bidragstrekk over store deler av midt-Norge samt har masse småkalver som han aldri har vedstått seg. :briller: Du ser glimtet i øynene hans, - ikke sant?

Tante Agathe var den vakre i familien vår. Det ser du kanskje ut i fra bildene. Skulle ønske jeg så ut som dem.... Men de er egentlig ganske sløve. Ligger bare under et tre og tygger drøv. Unntatt Carlos da som prøver å befrukte hele verden alene. Da er det tøffere å være en ku som meg som surfer rundt i verden!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carlos, stooor flørt! Han prøvde seg til med på meg; en liten bunny! :o Ta det med ro, jeg satt han på plass, tviler på han kommer til å prøve seg på flere bunny`er :wink:

De har det kjempebra! De bor på en eng meg masse fint grønt gress. Da jeg fortalte dem om surfingen din, fikk de gresset i halsen og ble grønn av misunnelse! Det er mye tøffere å surfe enn å tygge drøv, vettu! 8)

Tante Agathe var da ikke sååå vakker. Skimtet jeg grå pels og masse rynker?? Jepp. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppdateringen Aquarius! Alltid hyggelig å få høre nyheter fra slekta. :D

Fint at du fikk satt Carlos på plass. Det trengte'n!

Men jeg fikk litt av et sjokk i dag da jeg leste Aftenpostens nettutgave. Søstera til Carlos, Dagny som bor i Sogn, hadde løpt av gårde med en bonde på slep! Stakkars bonde. Men hun har jo alltid vært PR-kåt da. Gjør ALT for å komme i avisen!

*fnyser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:o Leste nettavisen idag. Tror Dagny har pønsket ut et nytt stunt.

"Ku fra Stord-området observert i fallskjerm" var overskriften. Snakk om å være PR-kåt!! *rister på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...