Gå til innhold

Kontakte hans mor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere! 

For noen måneder siden traff jeg en fyr som jeg syntes var helt herlig og fantastisk. Vi har felles venner, og derfor overnattet de hos oss. Vi klaffet 100% personlighetsmessig, og jeg synes i tillegg at han ser utrolig bra ut. Vi hadde sex denne natten, og han ga uttrykk for ønske om videre kontakt etterpå. Pga. helseproblemer har det ikke vært mulig å tatt kontakt med han, familien har ikke ønsket at han skal ha hatt noe kontakt med "omverden" de siste månedene, og han har derfor ikke mobiltelefon, facebook m.m. 

Det jeg lurer på nå er om jeg skulle sendt en melding til hans mor eller far, evt. på facebook, å si at hun må hilse mye til han? At jeg har tenkt mye på han? Jeg er så usikker, de vet nok ikke engang at jeg eksiterer. Jeg ønsker veldig at han skal vite at jeg tenker på han, og at jeg er her for han. Har dere noen tips? Vi er begge i midten av tyveårene. 



Anonymous poster hash: 2c262...634
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hei dere! 

For noen måneder siden traff jeg en fyr som jeg syntes var helt herlig og fantastisk. Vi har felles venner, og derfor overnattet de hos oss. Vi klaffet 100% personlighetsmessig, og jeg synes i tillegg at han ser utrolig bra ut. Vi hadde sex denne natten, og han ga uttrykk for ønske om videre kontakt etterpå. Pga. helseproblemer har det ikke vært mulig å tatt kontakt med han, familien har ikke ønsket at han skal ha hatt noe kontakt med "omverden" de siste månedene, og han har derfor ikke mobiltelefon, facebook m.m. 

Det jeg lurer på nå er om jeg skulle sendt en melding til hans mor eller far, evt. på facebook, å si at hun må hilse mye til han? At jeg har tenkt mye på han? Jeg er så usikker, de vet nok ikke engang at jeg eksiterer. Jeg ønsker veldig at han skal vite at jeg tenker på han, og at jeg er her for han. Har dere noen tips? Vi er begge i midten av tyveårene. 

Anonymous poster hash: 2c262...634

 

Familien ønsker ikke at han skal ha kontakt med omverdenen og han er 25 år? De er da neppe interessert i å videreformidle kontakt. 

Anonymous poster hash: eccde...51b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han har helseutfordringer til en såpass stor grad at foreldrene hans bestemmer for ham at han ikke kan ha Facebook/telefon, så tror ikke jeg han er noe å satse på. Beklager, men jeg tror han har mer enn nok med seg selv. Eventuelt var det utsagnet hans ment som en unnskyldning for at han syntes sexen var dårlig/ikke egentlig ønsket kontakt med deg mer. Sorry, men slik tolker jeg det.



Anonymous poster hash: 2e15c...71d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sende et kort til han, eventuelt adressere det til hans mor, og be henne gi det til sønnen.



Anonymous poster hash: c9e26...23d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis han har helseutfordringer til en såpass stor grad at foreldrene hans bestemmer for ham at han ikke kan ha Facebook/telefon, så tror ikke jeg han er noe å satse på. Beklager, men jeg tror han har mer enn nok med seg selv. Eventuelt var det utsagnet hans ment som en unnskyldning for at han syntes sexen var dårlig/ikke egentlig ønsket kontakt med deg mer. Sorry, men slik tolker jeg det.

Anonymous poster hash: 2e15c...71d

 

Jeg ble invitert hjem til han og skulle tilbringe helgen der, men dette gikk ikke pga. situasjonen som oppstod. Han har ikke så mange rundt seg, og jeg ønsker gjerne å vise at jeg er her for han hvis han trenger meg.  

TS

Anonymous poster hash: 2c262...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du kan sende et kort til han, eventuelt adressere det til hans mor, og be henne gi det til sønnen.

Anonymous poster hash: c9e26...23d

 

Ja, har vurdert dette, vil bare ikke virke desperat med tanke på hvordan forholdene har vært i det siste. 

TS

Anonymous poster hash: 2c262...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pga. helseproblemer har det ikke vært mulig å tatt kontakt med han, familien har ikke ønsket at han skal ha hatt noe kontakt med "omverden" de siste månedene, og han har derfor ikke mobiltelefon, facebook m.m. 

Anonymous poster hash: 2c262...634

 

 

Mulig jeg er veldig dum, men hva slags helseproblemer er dette? Psykiske? Som er så ille at han ikke kan ha mobil engang? 

Anonymous poster hash: dc77c...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lyver. Han kan da vel bruke mobil og facebook om han vil.



Anonymous poster hash: aec7a...038
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

En mann på 25 år som foreldrene bestemmer over? Hva er galt med helsen da? Selv hadde jeg blitt alvorlig bekymret... Kanskje du kan forsøke å ringe moren hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en dårlig grunn ala Barney Stinson 



Anonymous poster hash: 5929d...931
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du sa at dere har felles venner? Kan de formidle kontakt? Og hvordan kunne du treffe ham i det hele tatt, om han ikke skal ha kontakt med omverdenen? Ble han syk i etterkant?

Anonymous poster hash: ccdb1...bdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som noen med alvorlige rusproblemer, og mitt instinkt sier: Løp fort i motsatt retning!

Dersom det ikke er rus, men øvrige psykiske problemer, er det nesten enda verre. Løsningen er i noe fall den samme.

/kynisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår det som om det er tungpsykiatri i bildet? Hvor foreldrene har blitt verger? Er det narkotikautløst? Hadde holdt meg unna TS, skjønner du ble betatt men en så ustabil person kan du definitivt aldri stifte familie med.

Anonymous poster hash: f16e4...7cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Universe

Synes du får mange rare svar. Folk som sliter med rus, eller psykisk er mennesker de også. Foreldrene vil vel prøve å gjøre han frisk? Alle vil ha barna sine frisk. Uansett alder så er vi barna til foreldrene. Du kan nå snakke med mora og si du er ei venninne og vil vite hvordan det går, og at du vil støtte han, og er der for han. Så hun kan si det videre. Du får ikke dårlig samvittighet av det ihvertfall, men det kan du få hvis du ikke bryr deg. Ved å kontakte mora hans får du tidsnok vite om han lyver eller ikke. Er han en løgnhals, som bare ikke ville ha kontakt med deg mer, så kan du med god samvittighet kutte han ut, og tenke at du finner deg noe bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...