Gå til innhold

må ha en oppklaring....???

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei...jeg er en dame på 30 år som lurer på følgende:

Er det virkelig noe som heter indre og ytre orgasme??

I såfall tror jeg at jeg bare får en ytre...siden jeg MÅ ligge oppå han eller massere klitoris selv!

Jeg kunne godt tenkt meg å fått en indre orgasme(hvis det er forskjell da)..Kan noen hjelpe meg ut av dette??

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

er det ingen som vet dette,som kan svare meg...????

Skrevet

Jo, det finnes flere typer orgasmer som kvinner kan få (leste et sted at det er 8 :o ulike... Synes det hørtes veldig komplisert ut). Selv så får jeg to som jeg klarer å skille mellom iallfall: Vaginal (altså som følge av innvendig stimuli) og klitorial (som følge av ytre). Tror de sier at du får vaginal orgasme fordi g-punktet blir stimulert, men jeg vet ikke om det er helt riktig å si det så enkelt, siden de lærde strides om det i det hele tatt finnes et g-punkt,

Vaginale orgasmer føles ofte bedre og mer intense enn klitoriale.

Skrevet

Er ikke noen oppskrift på å få slike orgasmer, men det kan hjelpe med kniping, og prøv dere frem med ulike stillinger til du finner den det føles best i.

Skrevet

Jeg klarer to forskjellige, men lurer egentlig på om den fungerer på helt samme måte allikevel, bare kjennes forskjellig ut fordi enten har jeg noe innvendig når orgasmen kommer, eller så har jeg ikke det.

Hvordan de lærde kan strides om hvorvidt det finnes et G-punkt er for meg en gåte. Det er jo flere av oss som har lokalisert punktet vårt som et litt ruglete område som kan gi orgasme uten annen stimulering enn akkurat der. G-punktet er en del av klitoris, som faktisk er mye mer enn den lille knoppen som stikker ut.

Skrevet

Alle orgasmer hos en kvinne har senter i klitoris, samme hvor du opplever den, i hodet eller hele nervesystemet, gutta kan få kalle det hva de vil, og det gjør de, men det er i klitoris "den bor".

Gjest GreenSky
Skrevet

Er det virkelig noe som heter indre og ytre orgasme??

Jeg har aldri hørt begrepet indre og ytre orgasme. Sikker på at du ikke sikter til vaginal og klitoral, da?

Skrevet
Alle orgasmer hos en kvinne har senter i klitoris' date=' samme hvor du opplever den, i hodet eller hele nervesystemet, gutta kan få kalle det hva de vil, og det gjør de, men det er i klitoris "den bor".[/quote']

Hva med analorgasmer?

Kroppsorgasmer?

Brystorgasmer?

Verden er ikke så enkel som du tror... *S*

Gjest Madam Felle
Skrevet
Alle orgasmer hos en kvinne har senter i klitoris' date=' samme hvor du opplever den, i hodet eller hele nervesystemet, gutta kan få kalle det hva de vil, og det gjør de, men det er i klitoris "den bor".[/quote']

Selv om du bare ahr opplevd den type orgasme, er det ikke dermed sagt at det bare er den som gjelder. :wink:

Skrevet

Jeg er misunnelig på de kvinnene som kan få orgasme bare ved å tenke på det jeg. Uten berøring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...