AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #1 Skrevet 28. juni 2015 Etter at jeg fikk barn har jeg hatt problemer med å bruke tampong. Jeg får skikkelig vondt, men det er ikke en skarp, sensorisk smerte som kommer av at tampongen f.eks står feil, det er mer en verkende smerte i skjeden/muskulaturen rundt. Noen andre som har det sånn? Skal sies at jeg har denne typen smerte under mensen uansett, men den blir ti ganger verre med tampong.Anonymous poster hash: a478e...9f4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #2 Skrevet 28. juni 2015 Ja, jeg får og det (har ikke barn). Pleier å bytte mellom tampong og bind, det hjelper. Klarer ikke bruke bare tampong en hel menstruasjon.Anonymous poster hash: 7bd95...c00
Macro Skrevet 28. juni 2015 #3 Skrevet 28. juni 2015 Lenge siden du fikk barn? Tamponger kan irritere både slimhinner og muskulatur. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #4 Skrevet 29. juni 2015 Det er ett år siden. Håper det går over etterhvert for jeg misliker å bruke bind.Anonymous poster hash: a478e...9f4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #5 Skrevet 5. juli 2015 Det har jeg og med bruk av tampong. Begynte med menskopp og skjønner ikke hvorfor ikke jeg har begynt med vidunderet tidligere! Anonymous poster hash: a79c8...f37
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå