Gå til innhold

98 sammen med 00


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hva tenker dere? 

Er det rart/galt?



Anonymous poster hash: e9c86...203
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To års aldersforskjell? Det går da ikke an!

 

Nå får du være litt forsiktig, da. Barn har ikke en fullgod forståelse av ironi ennå

Anonymous poster hash: 198fc...02c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To års aldersforskjell? Det går da ikke an!

Haha... Jeg synes ikke det er noe galt når man blir eldre... men i dette tilfellet er jo den ene parten under den seksuelle lavalder. 

 

 

Anonymous poster hash: e9c86...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Haha... Jeg synes ikke det er noe galt når man blir eldre... men i dette tilfellet er jo den ene parten under den seksuelle lavalder.

Anonymous poster hash: e9c86...203

Forskjellen er likevel liten, og det er jo ikke noe uvanlig situasjon.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Haha... Jeg synes ikke det er noe galt når man blir eldre... men i dette tilfellet er jo den ene parten under den seksuelle lavalder. 

 

 

Anonymous poster hash: e9c86...203

 

 

Dagens underdrivelse? Den ene parten er nyfødt, og den andre har begge beina i grava!

 

Dette forumet går til hundene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens underdrivelse? Den ene parten er nyfødt, og den andre har begge beina i grava!

 

Dette forumet går til hundene.

Slapp av! Hvorfor går dere til angrep på meg? Jeg stiller et spm. og dere skal få lov til ytre meningene deres, selvsagt, men å prøve å latterliggjøre det jeg skriver er veldig umodent. Blir gang på gang overrasket over hvordan voksne mennesker oppfører seg på nett.

Anonymous poster hash: e9c86...203

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To års aldersforskjell? Det går da ikke an!

Kjønn er vel eeegntlig urelevant, men altså, jeg er jenta og er to år eldre. Jeg vet mange i min omgangskrets ville synes det var rart. Selv føler jeg vi er på samme nivå, men er likevel usikker. 

Anonymous poster hash: e9c86...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ikke gjøre noe særlig med det, da. Du kan jo snakke med den ene, eller begge om seksualitet og hvorfor vi har seksuell lavalder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Kjønn er vel eeegntlig urelevant, men altså, jeg er jenta og er to år eldre. Jeg vet mange i min omgangskrets ville synes det var rart. Selv føler jeg vi er på samme nivå, men er likevel usikker.

Anonymous poster hash: e9c86...203

Ikke bry deg om hva andre tenker. Det er jo bare å prøve det ut, så ser dere om det fungerer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner greia, du går på vgs og han på ungdomsskole? Men det er jo ikke SÅ rart da 😉

Anonymous poster hash: a342a...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...