Gjest Morello Skrevet 28. juni 2015 #1 Skrevet 28. juni 2015 Niplene mine er så jævla tørre!!! Er nok fordi typen suger og biter så himla mye på de, men nå er de så tørre og flakete at det føles som om de skal falle av..!!! Har prøvd de fuktighetskremene jeg har uten resultat, dusjer ikke for ofte eller lenge, drikker masse osv.. Noen som kan hjelpe??
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #2 Skrevet 28. juni 2015 Dynk dem i olivenolje og la det trekke inn om natten. Og be kjæresten om litt fri i det området en stund?Anonymous poster hash: 2b80a...dbf
Lutetium 71 Skrevet 28. juni 2015 #3 Skrevet 28. juni 2015 Niplene mine er så jævla tørre!!! Er nok fordi typen suger og biter så himla mye på de, men nå er de så tørre og flakete at det føles som om de skal falle av..!!! Har prøvd de fuktighetskremene jeg har uten resultat, dusjer ikke for ofte eller lenge, drikker masse osv.. Noen som kan hjelpe?? http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Olje-og-Fett/Fettpresse-2000018446/ Så lenge du har standardnippel burde den passe. 5
Gjest Morello Skrevet 28. juni 2015 #4 Skrevet 28. juni 2015 Dynk dem i olivenolje og la det trekke inn om natten. Og be kjæresten om litt fri i det området en stund?Anonymous poster hash: 2b80a...dbf Det skal jeg prøve!! Takk :D Og siste kan bli litt vanskelig, men får vel gi det et forsøk.. ^^
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #5 Skrevet 28. juni 2015 Ta litt leppebalsam på Høres rart ut, men det fungerer. Anonymous poster hash: d971e...6b4
Gjest Morello Skrevet 28. juni 2015 #6 Skrevet 28. juni 2015 Ta litt leppebalsam på Høres rart ut, men det fungerer. Anonymous poster hash: d971e...6b4 Leppebalsam, som lipsyl og vaselin mener du??
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #8 Skrevet 28. juni 2015 Leppebalsam, som lipsyl og vaselin mener du?? Jepp! Anonymous poster hash: d971e...6b4
Kira-delta Skrevet 28. juni 2015 #9 Skrevet 28. juni 2015 Har du prøvd purelan? Leppene mine blir så tørre om vinteren at jeg tror de skal forsvinne, men purelan er det eneste som hjelper og purelan er jo egentlig ment for tørre nipler.
anniewal Skrevet 29. juni 2015 #11 Skrevet 29. juni 2015 De som ammer bruker gjerne purelan, og det funker veldig bra. Med denne ivrige typen din kan det hende du får litt samme symptomer som ammende mødre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå