Arabella Skrevet 29. juni 2015 #21 Skrevet 29. juni 2015 Min umiddelbare første tanke er lobelia, blomsten.
Arabella Skrevet 29. juni 2015 #22 Skrevet 29. juni 2015 Eg syns fakynisk det var veldig søtt og fint! Lovelia med lang I, det var veldig pent Lang "l", hva mener du med det? Konsonanter kan ikke være lange, bare vokaler. Hvordan vil du uttale dette navnet? Hvor legger du trykket? 1
Gjest Belle âme Skrevet 29. juni 2015 #23 Skrevet 29. juni 2015 Lang "l", hva mener du med det? Konsonanter kan ikke være lange, bare vokaler. Hvordan vil du uttale dette navnet? Hvor legger du trykket? Trykk på I'en. Loveliia på ein måte.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #24 Skrevet 29. juni 2015 Det er alltid like morsomt når folk på KG skal fortelle hvordan de uttaler et ord. Ingen klarer å fortelle hvilken stavelse de legger trykket på, de bare skriver ordet med store bokstaver eller mange vokaler etter hverandre. Jeg tenkte på blomsten lobelia, og uttaler det på samme måte (med o-lyd og trykk på andre stavelse). Anonymous poster hash: e5638...a2e 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #25 Skrevet 30. juni 2015 Synes det er supert at en kaller ungene sine noe annet enn Karoline, Marius, Lucas og Anne. Så utrolig kjedelig at alle absolutt skal hete det samme. Nå er vel ikke Anne, Karoline og Marius de mest populære navnene for tiden. De var jo på topp på 80/90-tallet. Lucas er kjedelig ja det er jeg enig i. "Alle" skal jo hete det for tiden. Samme med Jonathan, Emma, Emilie, Thea, Daniel, linnea, Celine, Theodor, osv.... Anonymous poster hash: ff4d3...920
Cashbah Skrevet 30. juni 2015 #26 Skrevet 30. juni 2015 Nå er vel ikke Anne, Karoline og Marius de mest populære navnene for tiden. De var jo på topp på 80/90-tallet. Lucas er kjedelig ja det er jeg enig i. "Alle" skal jo hete det for tiden. Samme med Jonathan, Emma, Emilie, Thea, Daniel, linnea, Celine, Theodor, osv.... Anonymous poster hash: ff4d3...920 Jo, men det er de navnene jeg og mange andre her inne har vokst opp med.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #27 Skrevet 2. juli 2015 Ja det var ganske fint. Vis jeg skulle brukt det hadde det blitt fornavn nr 2. Anonymous poster hash: b8945...459
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #28 Skrevet 2. juli 2015 Klarer liksom ikke å få det til å "stemme".. Er noe merkelig med hele navnet!Anonymous poster hash: 4215a...a5d
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #29 Skrevet 2. juli 2015 Eugenie.syns det var rart første gang jeg hørte detAnonymous poster hash: 36bc9...578
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå