AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #1 Skrevet 28. juni 2015 Hva skal til for å vippe en mann over fra mellomfasen til et forhold? Interessen er der og han synes jeg er veldig sexy, sporty, morsom og omsorgsfull. Anonymous poster hash: 1d8b2...5d3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #2 Skrevet 28. juni 2015 Hvis han synes alt det skjønner jeg ikke hva som er problemet her... Bare foreslå forhold da vel. Anonymous poster hash: 8aa70...96b 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #3 Skrevet 28. juni 2015 Hvis han synes alt det skjønner jeg ikke hva som er problemet her... Bare foreslå forhold da vel. Anonymous poster hash: 8aa70...96b Og risikere og skremme livskiten ut av han? Han er jo tross alt en mann, og de er jo litt skjøre på dette planet Anonymous poster hash: 9563b...12b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #4 Skrevet 28. juni 2015 Er han forelsket i deg? Anonymous poster hash: 9de69...48e 1
Gjest O.G. Skrevet 28. juni 2015 #5 Skrevet 28. juni 2015 Hva skal til for å vippe en mann over fra mellomfasen til et forhold? Interessen er der og han synes jeg er veldig sexy, sporty, morsom og omsorgsfull. Anonymous poster hash: 1d8b2...5d3 Jeg kjenner det ved meg selv, det at noen er sexy, sporty, morsom og omsorgsfull er ikke alltid det samme som at jeg vil være i forhold med dem.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #6 Skrevet 28. juni 2015 Jeg kjenner det ved meg selv, det at noen er sexy, sporty, morsom og omsorgsfull er ikke alltid det samme som at jeg vil være i forhold med dem. Det er akkurat det. Han var forelsket i meg. Men om den forelskelsen har dødd ut eller ikke, aner jeg ikke. Han sier det ikke mer i hvert fall. Men jeg får allikevel en god del andre bekreftelser fra han og han ønsker jo å opprettholde kontakten. Vi har bare så vidt datet litt. Men jeg gidder ikke kaste bort tid om hans føleser har dabbet av. Da gjør jeg jo meg selv en bjørnetjensten med å gå og håpe på noe han ikke er 100 % sikker på at han vil satse på. Men å ta det opp er også skummelt. For ting kan utvikle seg også. Det er jo det jeg håper på. Men planen nå er å ikke ta noe kontakt med han fremover. Så får jeg se hva han sier/gjør om det blir stille fra meg. Vil så klart svare men vil ikke "mase" om kontakt. Anonymous poster hash: 9563b...12b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #8 Skrevet 28. juni 2015 Og jeg sitter hardt på hendene for å fortelle han hvordan jeg har det nå. At jeg er betatt og at jeg faktisk blir litt stresset av å ikke vite hvor vi er og hvor vi er på vei. Men er det garantert en spiker i kista? Anonymous poster hash: 9563b...12b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #9 Skrevet 28. juni 2015 Vi har bare så vidt datet litt. Men jeg gidder ikke kaste bort tid om hans føleser har dabbet av. Anonymous poster hash: 9563b...12b Og jeg sitter hardt på hendene for å fortelle han hvordan jeg har det nå. At jeg er betatt og at jeg faktisk blir litt stresset av å ikke vite hvor vi er og hvor vi er på vei. Men er det garantert en spiker i kista? Anonymous poster hash: 9563b...12b Hvis dere "bare så vidt har datet litt" så vil jeg definitivt si at det er en spiker i kista ja. Men senser at her er det kanskje mye forhistorie eller bekjentskap fra før av? Anonymous poster hash: b2b8d...e97
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #10 Skrevet 28. juni 2015 Hvis dere "bare så vidt har datet litt" så vil jeg definitivt si at det er en spiker i kista ja. Men senser at her er det kanskje mye forhistorie eller bekjentskap fra før av? Anonymous poster hash: b2b8d...e97 Vi møttes via Tinder og pratet MYE i starten. Og vi traff hverandre og han sa han var betatt av meg. Vi hadde den beste førstedaten noen sinne. Vi bor ikke i nærheten av hverandre, så ikke så lett å få tid til lå møtes. Det som er greia, er at kontakten mellom oss har dabbet av. Men dumme meg sjekka Tinder nå og han har ikke vært pålogga siden den dagen vi sa vi skulle slette Tinder. Jeg sletta min Tinder (og gjennåpna nå kjapt før jeg logga av og sletta appen). Han har ikke sletta sin konto, men heller ikke vært pålogga. Og det føles bra. Greia er at jeg har vært utsatt for en del stygge menn, som har gjort meg litt ødelagt. Jeg har tidligere fint klart å bevare roen, men akkurat nå sliter jeg med å beholde roen. Jeg får litt panikk innimellom. Men som regel har det da kommet noe bra fra han, da jeg har trengt det som mest. Men denne helgen har vært tøff for meg pga andre utenforstående ting, og han har så vidt gitt litt lunka lyd fra seg. Men jeg har jo ikke gitt noe uttrykk ovenfor han at jeg har hatt det tøft heller. Tvert i mot. Prøver bare å være den glade meg ovenfor han. Anonymous poster hash: 9563b...12b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #11 Skrevet 28. juni 2015 Jaja. Sikkert ikke det lureste jeg har gjort men følte jeg bare måtte sende han en melding. Vi gikk fra å ha en god kontakt med åpenhet og ærlighet med mye snakk om oss og vår fremtid, til en og annen Snap med seksuelt innhold nå den siste tiden. Var en ærlig men ingen skummel melding. Og jeg har forklart at jeg ble betatt. Har han mistet følelsene for meg så kan jeg nå gå videre. Vil han ha meg i livet sitt på datenivå så får han det. Kanskje dette gjorde at jeg drepte det som var av følelser hos han. Men da var de uansett ikke sterke nok for han. Da hadde det jo ikke gått i fremtiden heller. Anonymous poster hash: 9563b...12b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #12 Skrevet 28. juni 2015 Hva skal til for å vippe en mann over fra mellomfasen til et forhold? Interessen er der og han synes jeg er veldig sexy, sporty, morsom og omsorgsfull. Anonymous poster hash: 1d8b2...5d3 Normalt er det beste at dette oppstår organisk. Denne mannen er ikke et bytte som du skal lure i en felle. Anonymous poster hash: e4ea7...fa2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #13 Skrevet 28. juni 2015 Har han svart, i så fall hva? Anonymous poster hash: ad56e...d18
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #14 Skrevet 28. juni 2015 Har han svart, i så fall hva? Anonymous poster hash: ad56e...d18 Ja han har svart. Han har uten tvil følelser for meg. Men det er en del skjær i sjøen som må forseres og vi vet ikke helt hvordan (disse har vært der hele tiden). Så nå er det to fortvila sjeler her. Anonymous poster hash: 9563b...12b
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #15 Skrevet 1. juli 2015 Faen så vanskelig. Han synes det er vanskelig å kutte ut kontakt. Men jeg håper han tar tak i bagasjen han bærer på før han involverer meg. En bagasje som ikke gir særlig rom for meg. Han kjenner nok veldig på dette selv. Og det eneste jeg vil er å krype opp i armkroken hans og bli der til alt er på stell. Og det vil skje. Men er redd for å bli faset ut i prosessen. Han vet jeg liker han og at jeg synes dette er vanskelig. Men igjen. Det er han som er "problemet" og han burde faktisk bevise at han er villig til å løse dette. Anonymous poster hash: 9563b...12b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå