Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Virket som det ble litt mye, litt fort for han her.

Han burde nok ikke involvert seg så raskt, og du burde vært mer tålmodig for at det skulle kunne fungere.

Begge var vel ikke helt på bølgelengde sånn sett, dessverre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet var at han var mer "på" og jeg var mer "av" når det kom til å gjøre det veldig seriøst. Jeg har vært borti et tidligere forhold hvor det så pang hos ham, og det var ikke måte på med å legge ut på face at vi var i et forhold, at vi måtte bli samboere etc. Men siden jeg holdt litt igjen ang samboerskap, vi hadde bare vært sammen noen mnd, så tolket han det som om jeg ikke var interessert i noe seriøst forhold. Han forrige xen altså. Så når han her begynte på samme vis så fikk jeg litt hetta, men verken viste eller sa noe om det. Men når jeg etterhvert spurte om når og hvordan, så ble han tausere og tausere. Og nå er han på nett for å finne ei ny. Og det er synd da vi hadde det perfekt sammen, utenom maset om samboerskap, det fucket opp mye. Og jeg savner ham og humoren hans. Jeg synes det er tungt å dra på butikken uten at jeg har hånden hans å holde i, en å tulle og fjase med. For vi hadde det veldig bra. Men om han tror at neste dame etter ørten måneder sammen ikke stiller noen "kritiske spm", da tar han feil...alle vil jo vite hvor man er på vei hen...

• Liker 1
Skrevet

Mannfolk skal liksom være så enkle...men enten viser jeg for lite interesse eller for mye...hva er passe nok da??

Og hvorfor si at "vi får se, men jeg kan ikke love noe" ang det å prøve på ny...for å bli kvitt meg uten drama siden jeg kom uanmeldt? Holde meg på gress i tilfelle han ikke finner noen passende dame? Hvorfor ikke bare si det som det er, at han har logget av for lenge siden.

Kjærlighet gjør blind, jeg vet, men jeg hadde ikke lyst til å gi opp han her, men jeg må, og jeg er på vei...baby steps....

Skrevet

Problemet var at han var mer "på" og jeg var mer "av" når det kom til å gjøre det veldig seriøst. Jeg har vært borti et tidligere forhold hvor det så pang hos ham, og det var ikke måte på med å legge ut på face at vi var i et forhold, at vi måtte bli samboere etc. Men siden jeg holdt litt igjen ang samboerskap, vi hadde bare vært sammen noen mnd, så tolket han det som om jeg ikke var interessert i noe seriøst forhold. Han forrige xen altså. Så når han her begynte på samme vis så fikk jeg litt hetta, men verken viste eller sa noe om det. Men når jeg etterhvert spurte om når og hvordan, så ble han tausere og tausere. Og nå er han på nett for å finne ei ny. Og det er synd da vi hadde det perfekt sammen, utenom maset om samboerskap, det fucket opp mye. Og jeg savner ham og humoren hans. Jeg synes det er tungt å dra på butikken uten at jeg har hånden hans å holde i, en å tulle og fjase med. For vi hadde det veldig bra. Men om han tror at neste dame etter ørten måneder sammen ikke stiller noen "kritiske spm", da tar han feil...alle vil jo vite hvor man er på vei hen...

Sitter akkurat å tenker det samme som deg angående min eks. Jeg spurte ikke noe om fremtiden, men han ble jo livredd bare jeg reagerte på noe. Da var det liksom " krav" . Jeg tenker også, tror han virkelig han kan finne ei som ikke ville reagert på noe? Som ikke vil etter hvert, stille noen krav, eller har noen forventninger? Jeg skjønner at man ikke alltid har de samme forventningene, men det var ikke snakk om det her. Det var snakk om at han helst ikke ville jeg skulle komme med noe som helst, skulle en i allfall tro. Så det blir litt det samme som med deg. I stedet for å løpe med halen mellom beina, hvorfor ikke snakke om det? Jeg er sikker på at du sikkert ikke krevde samboerskap, og dere kunne sikkert finne en løsning som kunne passet dere begge her. Men neida, plutselig ble det så seriøst, og da blir de redde og stikker som en skremt bikkje!

Hilsen ei som plutselig blei litt irritert av å tenke på det. :P

Men TS, igjen, du fortjener en som vil ha deg fullt og helt. Ikke noe halveis.

• Liker 1
Skrevet

Det gjør vi begge :) Gode menn som ikke er redd for et forhold eller forpliktelser :) Vi skal nok finne dem, disse gode, sexy, åpne, sårbare, gode og seriøse kara :D

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne ha min eks tilbake. Vi var ikke sammen lenge, men han her vil jeg ha, vi hadde det så bra sammen før vi ble uenige om bla boforhold.

Han svarer ikke på meldinger eller telefoner. Og er ute på vift igjen.

Jada, jeg vet at løpet er kjørt, at han har gått videre.

Men jeg vet at han elsket meg, og var klar for en fremtid med meg. Og jeg vil ha ham dit igjen.

Men hvordan få han til å snu? Uten å høres helt gal ut, men det må da være mulig? På et snedig vis få hans oppmerksomhet igjen?

Hei:-) PM meg.Er i samme situasjon.;-)

Anonymous poster hash: 0107c...b73

Skrevet

Hei:-) PM meg.Er i samme situasjon.;-)

Anonymous poster hash: 0107c...b73

;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...