Gå til innhold

Alle kvinner er liker høyde, rikdom og status


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det jeg beundrer mest er hvordan kvinnene legger sin elsk på at han er kjendis og ikke at de vet at han er kjendis.  De kvinnene aner jo ikke hvem fyren er, men samme det vel? De forstår at han er kjendis og de forstår at det å være kjendis er noe å trakte etter. Selvfølgelig er ikke kvinner selv klar over sin egen atferd for hadde de vært det så kunne vi jo heller spurt dem her.

 

Så kvinner, - er den atferden bevisst eller er den ubevisst hos dere? Altså den atferden det er å legge sin elsk på mennesker en tror er kjendiser uten å selv kjenne til menneskene?

 

Har du ofte ligget med en lokal-kjendis? Her kan dere dele historier og fortellinger slik at vi kan lære litt om atferden deres og hva dere liker og hva dere ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det gjelder noen kvinner er det ingen tvil om. Men jeg tviler på at det gjelder alle.

 

Men det at høye rike menn med status får seg lettere damer er det ingen tvil om.



Anonymous poster hash: 7d1bc...da7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

At det gjelder noen kvinner er det ingen tvil om. Men jeg tviler på at det gjelder alle.

 

Men det at høye rike menn med status får seg lettere damer er det ingen tvil om.

Anonymous poster hash: 7d1bc...da7

 

 

Hvorfor liker dere kjendiser da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennene hang jo like mye på han som kvinnene gjorde, så damene liker vel kjendiser av samme grunn som menn gjør det.



Anonymous poster hash: 2fb18...222
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg beundrer mest er hvordan kvinnene legger sin elsk på at han er kjendis og ikke at de vet at han er kjendis.  De kvinnene aner jo ikke hvem fyren er, men samme det vel? De forstår at han er kjendis og de forstår at det å være kjendis er noe å trakte etter. Selvfølgelig er ikke kvinner selv klar over sin egen atferd for hadde de vært det så kunne vi jo heller spurt dem her.

 

Så kvinner, - er den atferden bevisst eller er den ubevisst hos dere? Altså den atferden det er å legge sin elsk på mennesker en tror er kjendiser uten å selv kjenne til menneskene?

 

Har du ofte ligget med en lokal-kjendis? Her kan dere dele historier og fortellinger slik at vi kan lære litt om atferden deres og hva dere liker og hva dere ikke liker.

Jeg ville aldri ha datet en kjendis, alene fordi min erfaring er at de er så ekstremt selvopptatte og høye på seg selv. 

Chattet nylig med en kjendis på tinder. Syntes at han var en sjarmerende mann, likte han, inntil jeg snakket med han, og han var kun opptatt av seg selv, og forventet at jeg visste mye mer om jobben hans enn det jeg visste, var nesten nedlatende. Jeg mista totalt lysten på mer kontakt. Er flere andre også, som jeg har hatt kontakt med, som jeg ikke orka mer kontakt med, fordi de var så høye på seg selv, og kun opptatt av seg selv. De tror ofte selv at de er så mye mer kjent enn de er selv. Noe de ikke er.

Så, disse kjendisene er ikke akkurat det beste kjærestematerialet. Ikke sååå gøy å gå på gaten og alle glor fordi han er kjendis, eller "kjendis"... 

Anonymous poster hash: 8a457...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde, rikdom og status er fine greier. Å forsøke å klandre kvinner for dette er meningsløst. Det kan bare komme fra en lav, fattig og uviktig person. 



Anonymous poster hash: d5fd7...fd5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde er et must. Rikdom er et pluss. Status driter jeg i. Men, morsom video. 



Anonymous poster hash: 8a457...3e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker for tiden med en som er ganske kjent, musiker, og vi skal treffes etter hvert, jeg tror han vil være forsiktig og ikke forhaste siden mange hvem han er. Han er litt tilbaketrukken og er god på det han gjør, men han er ikke like glad i all oppmerksomheten virker det som. Er ikke fordi han er kjent at jeg vil treffe han, men fordi vi rett og slett har god kjemi når vi skriver sammen på facebook og vi snakker om absolutt alt.



Anonymous poster hash: 8ca53...2eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor liker dere kjendiser da?

Vi gjør jo ikke det!!! Bedre med en normal og intelligent mann med en normal jobb.

Anonymous poster hash: 8a457...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg snakker for tiden med en som er ganske kjent, musiker, og vi skal treffes etter hvert, jeg tror han vil være forsiktig og ikke forhaste siden mange hvem han er. Han er litt tilbaketrukken og er god på det han gjør, men han er ikke like glad i all oppmerksomheten virker det som. Er ikke fordi han er kjent at jeg vil treffe han, men fordi vi rett og slett har god kjemi når vi skriver sammen på facebook og vi snakker om absolutt alt.

Anonymous poster hash: 8ca53...2eb

 

Snakker dere på telefonen da? Skal dere ta en kopp kaffe snart? 

Anonymous poster hash: 8a457...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør vi??

 

Ja

 

480x.jpg

Anonymous poster hash: cd653...01a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kvinner liker ikke kjendiser, og status. Selv har jeg hatt en jobb, hvor jeg har møtt på en god del kjendiser. Og nei takk sier bare jeg. Bare fordi de er kjendiser, tror de at de kan fritt klå på meg, og at jeg selvfølgelig vil komme på hotell rommet deres, og ha sex med de etterpå. Noen av de har vært 30 år eldre enn meg og. Og takk og pris så har ikke alle kjendiser vært sånn.

 

Jeg vil ha en mann som er snill, ærlig, omsorgsfull og som jeg har god kjemi med. En som kan være min bestevenn, og min elsker. Jeg bryr meg overhodet ikke om status eller økonomi.



Anonymous poster hash: 70867...849
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja

 

480x.jpg

Anonymous poster hash: cd653...01a

 

Det der er jenter, ikke kvinner. Gjennomsnittsaldern der er vel 13 år eller noe.

 

Han jeg håper blir min kjære er 175, jobber i bar og tjener deretter, så jeg går hvertfall ikke etter det du nevner. 

Anonymous poster hash: 6da50...850

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn går ikke på konserter?

 

De er sjelden groupies, sjelden romantisk og seksuelt interessert i bandmedlemmende, og iallefall ikke fordi de er kjendiser.

Anonymous poster hash: 61d4c...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

 

De er sjelden groupies, sjelden romantisk og seksuelt interessert i bandmedlemmende, og iallefall ikke fordi de er kjendiser.

Anonymous poster hash: 61d4c...e5b

 

 

Du svarer ikke på spørsmålet!

Går ikke menn på konserter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...