AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #1 Skrevet 27. juni 2015 Hei Hadde en fantastisk dag/natt med en fyr i går. Det var andre gangen vi møttes. Begge hadde drukket litt, og det var god stemning. Vi hadde også sex den natten, og det føltes godt. Så sovnet vi i armene til hverandre.. hadde morgensex også… Vi skulle egentlig dusje sammen, men jeg ombestemte meg i siste liten, og jeg vet ikke om det var med på å gjøre han usikker.. Uansett, han følgte meg til busstoppet, hånd i hånd, og ga meg et kyss før jeg sa hadet. Han hadde en lang biltur foran seg.. jeg sa at han kunne sende melding når han kom frem. Og det gjorde han men jeg merket stemningen mellom oss var så annerledes nå. Så sendte jeg han et hjerte og kyssesmiley, og jeg fikk to hjerter tilbake.. og det var det. tror han sover nå uansett.. Tidligere har han vært ivrig på meldinger og slikt.. vet ikke hva som kan ha endret seg og på festen i går, så holdt han rundt meg, i hånden osv, foran venner og slikt.. Hva tror dere? :/ Anonymous poster hash: c8a28...bff
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #2 Skrevet 27. juni 2015 Tror du skal slappe av og bare se hva som skjer. Kommer aldri noe godt ut av slik overanalysering. Anonymous poster hash: bf908...8a9 12
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #3 Skrevet 28. juni 2015 Mhm, men jeg tenker hvis han ikke var så interessert mer, så hadde han vel ikke sendt melding om at han var fremme siden jeg ba han om å gjøre det..? Anonymous poster hash: c8a28...bff
-Fiona- Skrevet 28. juni 2015 #4 Skrevet 28. juni 2015 Slapp. Nå. Av :o Skal du være såå anstrengt kommer du til å ødelegge det før det i det hele tatt har startet... 11
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #5 Skrevet 28. juni 2015 Skal vi se. Han leide deg i hånda, kysset deg, sendte melding som han sa han skulle og gjengjeldte hjertene du sendte ham. Nøyaktig hva er det som antyder at han har mistet interessen for deg? Du leter etter feil her, og det er mye mer ødeleggende for det potensielle forholdet enn hva enn det er du føler at han ikke har gjort riktig. Anonymous poster hash: b7086...451 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #6 Skrevet 28. juni 2015 Fikk ikke nattamelding i går da, bare to hjerter.. kanskje han er i tenkeboksen. Det er stor avstand mellom oss akkurat nå, og den blir enda større til høsten.. Får se om han sender melding i kveld eller ikke, hvis ikke, så går jeg videre.. orker ikke bli såret på nytt TS.. Anonymous poster hash: c8a28...bff
McKibben Skrevet 28. juni 2015 #7 Skrevet 28. juni 2015 Bare to hjerter? Seriøst, om gutten sender hjerter så kan du vel ikke tenke at han ikke er interessert? Hva må til, 15 hjerter og 17 kyssesmileyer? 10
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #8 Skrevet 28. juni 2015 Noen er bortskjemte. Hva med oss som aldri får noen hjerter? Anonymous poster hash: a9ac3...346 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #9 Skrevet 28. juni 2015 Dette er noe av det mest fjollete jeg har lest. Jeg kan selv være litt i overkant usikker i datingfasen, men dette tok virkelig kaka. Anonymous poster hash: f3ab7...c42 6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #11 Skrevet 28. juni 2015 Jeg vet ikke, jeg blir bare så sinnsykt sårbar i en slik situasjon som dette.. Men ettersom han faktisk sendte meg en melding om at han var fremme, siden jeg spurte om det, så må han jo ha faktisk tenkt litt på meg/det gjennom bilturen? Flere timers biltur.. tenker han bare kunne droppet/glemt det hvis han ikke var interessert? Eller..? Føler meg helt håpløs nå Anonymous poster hash: c8a28...bff
Gjest lipgloss Skrevet 28. juni 2015 #12 Skrevet 28. juni 2015 Du har jo gitt han det han ville ha:)visst han ikke er forelska så blir det nok med det:)) sånn er livet
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #13 Skrevet 28. juni 2015 Men det er jo bare gått et døgn. Ja, du er håpløs. Dere er jo ikke sammen selv om dere har hatt sex. Det er naturlig at det også går noen dager uten kontakt. Anonymous poster hash: a9ac3...346
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #14 Skrevet 28. juni 2015 Tok dere inn på hotell for å ha sex, i og med at dere dro hjem dagen etter? Anonymous poster hash: ec2bb...602
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #15 Skrevet 28. juni 2015 Fikk ikke nattamelding i går da, bare to hjerter.. kanskje han er i tenkeboksen. Det er stor avstand mellom oss akkurat nå, og den blir enda større til høsten.. Får se om han sender melding i kveld eller ikke, hvis ikke, så går jeg videre.. orker ikke bli såret på nytt TS.. Anonymous poster hash: c8a28...bff Det var da voldsomt til stress på deg. Ro ned et par hakk, du ødelegger jo før det får begynnt. Han hadde en lang kjøretuf foran seg, var sikkert sliten når han kom hjem. Han tar nok kontakt...HVIS DU KLARER Å STOPPE DENNE STRESSINGEN DIN. herregud, du skremmer han jo vekk Anonymous poster hash: 9123e...f52 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #16 Skrevet 28. juni 2015 Du hadde sex andre gangen dere møttes. For noen menn er dette ok og romantisk og fantastisk, men de som har et innebygget jeger-instinkt når det gjelder damer vil gå videre til neste jakt. Anonymous poster hash: 9e089...132 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #17 Skrevet 28. juni 2015 Okei.. jaja, får se hva som skjer da. Da vi skulle ta farvel, var han veldig positiv til forslaget mitt om å besøke han i hjembyen hans i sommer. Han ville vise meg byen, så får ta det som et greit tegn... Ja, vi måtte ta oss inn på hotell ettersom det var et gradueringsball vi var på, og jeg var daten hans. Alle måtte i grunn det. Får bare vente å se hva som skjer, men skal ikke mase noe på han. TS Anonymous poster hash: c8a28...bff
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #18 Skrevet 28. juni 2015 Okei.. jaja, får se hva som skjer da. Da vi skulle ta farvel, var han veldig positiv til forslaget mitt om å besøke han i hjembyen hans i sommer. Han ville vise meg byen, så får ta det som et greit tegn... Ja, vi måtte ta oss inn på hotell ettersom det var et gradueringsball vi var på, og jeg var daten hans. Alle måtte i grunn det. Får bare vente å se hva som skjer, men skal ikke mase noe på han. TS Anonymous poster hash: c8a28...bff Det var en puledate, da. Ikke ta mer kontakt. Anonymous poster hash: ec2bb...602
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #19 Skrevet 28. juni 2015 Det var en puledate, da. Ikke ta mer kontakt. Anonymous poster hash: ec2bb...602 Det var vel ikke akkurat puledate om hun var daten på et gradueringsball. Men det er greit å vente til han tar kontakt. Anonymous poster hash: a9ac3...346
LillaFrosk Skrevet 28. juni 2015 #20 Skrevet 28. juni 2015 Herrejemini.. Han hadde en lang biltur, og du sutrer over at han ikke orket å sende seksti hjerter? Slapp av, ta det med ro, og la ting gå sin gang. Om du begynner å lage sånne problemer ut av intet, blir du fort veldig slitsom... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå