AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #1 Skrevet 27. juni 2015 Hei! Jeg vil gjøre noe spesielt for kjæresten min. Han har lenge ønsket å ha trekant, så her kommer spørsmålet. Hvordan finne en jente som kan være med på dette? Noen som har erfaring med dette? Skulle gjerne hatt noen tips her. Hva funker/hva funker ikke? Hjelp! <3Anonymous poster hash: 254e9...afd Anonymous poster hash: ca919...7d1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #2 Skrevet 27. juni 2015 Hadde dumpet han dersom han var så misfornøyd med sexlivet at han trengte enda en jente i det. Anonymous poster hash: 8e38d...3a9 3
HandymanOslo Skrevet 28. juni 2015 #3 Skrevet 28. juni 2015 Jeg har erfaring med trekant, både i et etablert forhold og i et elskerforhold. Alle gangene MFF. Viktig at begge virkelig vil det og at man kan snakke åpent om sex/fantasier sammen. Her er jeg ikke sikker på deg? Håper dette er ikke er noe du gjør BARE for ham. For vår del var vi enige om et par små regler. Da er det også viktig å følge dem. Uansett hvor ruset man er på alkohol eller kåthet. Det relevante for deg i forhold tenker jeg kan være: Ikke intim kyssing/klining med partner dere inviterer inn Ikke sex med denne ekstra partneren uten at begge er tilstede Ingen overnatting Ingen "hemmelig" kontakt i ettertid (mail, sms, nett osv) Det høres kanskje strengt ut, men det fungerte for oss. Merk også at dere må være åpne om dette med hun dere inviterer inn også. I tillegg er det viktig at dere er ekstra påpasselige med hverandre i ettertid. Snakk om opplevelsen. Le av deres nye, felles hemmelighet. Gi hverandre komplimenter. 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #4 Skrevet 28. juni 2015 Hadde dumpet han dersom han var så misfornøyd med sexlivet at han trengte enda en jente i det. Anonymous poster hash: 8e38d...3a9 Enig. Utrolig hvor dørmatter noen er. En ting kan jeg garantere- man åpner ikke døren for flere folk i sengen om man tenner maks; syns dama dritdeilig og aldri i verden vil risikere å miste henne.Anonymous poster hash: 72284...1c2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #5 Skrevet 28. juni 2015 Det relevante for deg i forhold tenker jeg kan være: Ikke intim kyssing/klining med partner dere inviterer inn Ikke sex med denne ekstra partneren uten at begge er tilstede Ingen overnatting Ingen "hemmelig" kontakt i ettertid (mail, sms, nett osv) Det høres kanskje strengt ut, men det fungerte for oss. Merk også at dere må være åpne om dette med hun dere inviterer inn også. Shit. Rart at noen går med på de kjipe reglene. Selv kunne jeg aldri hatt sex med slike grenser, eller uten kyssing. Går utifra at du har funnet disse jentene i Oslo hvor det er et flertall av jenter. Anonymous poster hash: 6d333...7f7
HandymanOslo Skrevet 28. juni 2015 #6 Skrevet 28. juni 2015 Dette er "regler", men vel så viktig at mannen her har det i underbevisstheten om egen kvinnelig partner er usikker i forhold til trekant. Begge må selvfølgelig ville det - og trekanten blir normalt best om man oppfattes som tre ganske likeverdige ... 1+1+1=3 er bedre enn 2+1=3 :-)
Razorblade Skrevet 28. juni 2015 #7 Skrevet 28. juni 2015 Shit. Rart at noen går med på de kjipe reglene. Selv kunne jeg aldri hatt sex med slike grenser, eller uten kyssing. Går utifra at du har funnet disse jentene i Oslo hvor det er et flertall av jenter. Anonymous poster hash: 6d333...7f7 Kjipe regler? Om du vil angre eller gå rundt i ettertid og være usikker... er det jo bare å la være å følge dem.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #8 Skrevet 3. september 2015 Jeg har erfaring med trekant, både i et etablert forhold og i et elskerforhold. Alle gangene MFF. Viktig at begge virkelig vil det og at man kan snakke åpent om sex/fantasier sammen. Her er jeg ikke sikker på deg? Håper dette er ikke er noe du gjør BARE for ham. For vår del var vi enige om et par små regler. Da er det også viktig å følge dem. Uansett hvor ruset man er på alkohol eller kåthet. Det relevante for deg i forhold tenker jeg kan være: Ikke intim kyssing/klining med partner dere inviterer inn Ikke sex med denne ekstra partneren uten at begge er tilstede Ingen overnatting Ingen "hemmelig" kontakt i ettertid (mail, sms, nett osv) Det høres kanskje strengt ut, men det fungerte for oss. Merk også at dere må være åpne om dette med hun dere inviterer inn også. I tillegg er det viktig at dere er ekstra påpasselige med hverandre i ettertid. Snakk om opplevelsen. Le av deres nye, felles hemmelighet. Gi hverandre komplimenter. Takk. Anonymous poster hash: 7a8d3...d22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå