Gå til innhold

Tinder og aldersforskjell "gale" veien


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kvinne på 42 og finner ikke så mange attraktive menn på egen alder på Tinder. Derimot har jeg et par matcher på 36/37 år som jeg synes virker interessante, men jeg ser på dem som for unge til å være interessert i noe seriøst med en på min alder. Hva tenker dere?

Jeg vil jo ha en kjæreste da. Helst på min egen alder. Men vil jo at han skal være attraktiv også... :sjenert:



Anonymous poster hash: f84ad...499
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg er kvinne på 42 og finner ikke så mange attraktive menn på egen alder på Tinder. Derimot har jeg et par matcher på 36/37 år som jeg synes virker interessante, men jeg ser på dem som for unge til å være interessert i noe seriøst med en på min alder. Hva tenker dere?

Jeg vil jo ha en kjæreste da. Helst på min egen alder. Men vil jo at han skal være attraktiv også... :sjenert:

Anonymous poster hash: f84ad...499

 

 

 

Ikke akkurat noen problematisk aldersforskjell du beskriver der. Jeg har alltid vært sammen med menn som har vært alt fra 2-5/6 år yngre enn meg, og jeg er også i 40-årene. Når man er voksen, har ikke noen få år noe som helst å si.

Anonymous poster hash: 4a534...ea6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke akkurat noen problematisk aldersforskjell du beskriver der. Jeg har alltid vært sammen med menn som har vært alt fra 2-5/6 år yngre enn meg, og jeg er også i 40-årene. Når man er voksen, har ikke noen få år noe som helst å si.

Anonymous poster hash: 4a534...ea6

 

 

Det høres jo positivt ut. Men jeg tør ikke å være den som skriver til disse matchene først, i tilfelle de bare er ute etter sex. Disse matchene har ligget der to-tre uker nå uten at noen av oss har skrevet noe.

Anonymous poster hash: a2e0b...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det høres jo positivt ut. Men jeg tør ikke å være den som skriver til disse matchene først, i tilfelle de bare er ute etter sex. Disse matchene har ligget der to-tre uker nå uten at noen av oss har skrevet noe.

Anonymous poster hash: a2e0b...4fc

 

 

Da blir det nok heller ikke noe samtale.

Anonymous poster hash: 0eb80...3b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da blir det nok heller ikke noe samtale.

Anonymous poster hash: 0eb80...3b6

 

 

Du mener at jeg ikke bør starte noen samtale?

 

Anonymous poster hash: a2e0b...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, at det skal være så vanskelig. :frown:



Anonymous poster hash: a2e0b...4fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40, og sveiper ikke blant eldre damer. Det har jo derimot disse du har match med gjort. Men selvsagt er faren for at de ikke er ute etter noe seriøst tilstede. Du konkurrerer jo mot alle andre damer helt ned til tidlig i tjueårene.



Anonymous poster hash: e2d75...5ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Det der er da så liten aldersforskjell at det har ingenting å si når man er såpass voksne som dere. Herlighet, dere er jo 35+ begge to.

 

Det er dem du må spørre mtp hvordan de ser for seg et seriøst forhold eller ei med deg, men først må du jo gjennom noe dating tenker jeg før du kommer til det punktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på din alder og matcher kun med menn yngre enn meg. Ingen problem å få kontakt men ofte må man starte samtalen. Man merker også fort om de kun vil ha sex. Og er du usikker på deres intensjoner så spør rett ut.

Og innimellom hender det at vi damer klarer å slå beina under en som fra starten av bare var ute etter sex.

Anonymous poster hash: 6afde...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på din alder og matcher kun med menn yngre enn meg. Ingen problem å få kontakt men ofte må man starte samtalen. Man merker også fort om de kun vil ha sex. Og er du usikker på deres intensjoner så spør rett ut.

Og innimellom hender det at vi damer klarer å slå beina under en som fra starten av bare var ute etter sex.

Anonymous poster hash: 6afde...cba

 

Ok, jeg venter til jeg har en god dag med nok selvtillit, så skal jeg starte en samtale.

Men ønskedrømmen hadde vært en mann som ikke klarte å vente med å starte en samtale med meg...

Anonymous poster hash: a2e0b...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener at jeg ikke bør starte noen samtale?

Anonymous poster hash: a2e0b...4fc

Jo, det mener jeg du bør. Hvis ikke skjer det fort intet.

Anonymous poster hash: 0eb80...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det mener jeg du bør. Hvis ikke skjer det fort intet.

Anonymous poster hash: 0eb80...3b6

 

Ved nærmere ettertanke så tør jeg ikke starte en samtale med dem. Jeg synes jeg for kjedelig og ikke pen nok for dem. Så det var det.

Anonymous poster hash: a2e0b...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ved nærmere ettertanke så tør jeg ikke starte en samtale med dem. Jeg synes jeg for kjedelig og ikke pen nok for dem. Så det var det.

Anonymous poster hash: a2e0b...4fc

 

Har du fått match på de, så er de nok ikke enige med deg. Kom igjen! Hva har du å tape.

Anonymous poster hash: 68b89...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er kvinne på 42 og finner ikke så mange attraktive menn på egen alder på Tinder. Derimot har jeg et par matcher på 36/37 år som jeg synes virker interessante, men jeg ser på dem som for unge til å være interessert i noe seriøst med en på min alder. Hva tenker dere?

Jeg vil jo ha en kjæreste da. Helst på min egen alder. Men vil jo at han skal være attraktiv også... :sjenert:

Anonymous poster hash: f84ad...499

 

 

Din gamle gris! Hva er det neste? Barnehagen?

 

Spøk til side, nei det er ikke noe galt med den aldersforskjellen når man er på din alder. (gamla!)

Bare å ta kontakt med dem, det eneste det kan skade er selvtiliten din. Men nå sa du jo at du ville ha kjekke menn i utganspunktet så kan du ikke ha et så altfor ille utseende selv. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ved nærmere ettertanke så tør jeg ikke starte en samtale med dem. Jeg synes jeg for kjedelig og ikke pen nok for dem. Så det var det.

Anonymous poster hash: a2e0b...4fc

 

Nei, ikke tenk sånn! Du har ingenting å tape på å sende dem en melding. Du finner fort ut om de kun er ute etter sex. Jeg syns det er masse flotte kvinner i 40-årsalderen som jeg sikker på at menn som er litt yngre gladelig vil bli kjent med. Alder er bare et tall, virkelig. 

Anonymous poster hash: 732ac...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Nei, ikke tenk sånn! Du har ingenting å tape på å sende dem en melding. Du finner fort ut om de kun er ute etter sex. Jeg syns det er masse flotte kvinner i 40-årsalderen som jeg sikker på at menn som er litt yngre gladelig vil bli kjent med. Alder er bare et tall, virkelig. 

Anonymous poster hash: 732ac...866

 

 

Takk for oppmuntrende ord. Men jeg kjenner at jeg ikke har så god selvtillit om dagen. Og jeg ser sikkert finere ut på bildene enn i virkeligheten. Synes det er skummelt, jeg, når mennene viser så lite interesse. Jeg er ikke noe tøff, dessverre.

Anonymous poster hash: a2e0b...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...