AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #1 Skrevet 27. juni 2015 Jeg får røde nupper hvis jeg barberer meg for ofte, noe som er slitsomt da jeg helst vil være glattbarbert til enhver tid.. Noen som har tips for å unngå røde nupper? Produkter jeg kan prøve? Anonymous poster hash: ff383...09a
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #2 Skrevet 27. juni 2015 Barberer du mot hårene? Jeg får hvertfall mye mer nupper hvis jeg gjør det, så prøver å unngå det selv om det tar mye lenger tid å bli kvitt alt av hår da. Anonymous poster hash: 2dbdd...c50
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #3 Skrevet 27. juni 2015 Må barbere mot hårene for å få bort alt. Har prød å barbere med hårene, men da blir det igjen masse stubber.. Anonymous poster hash: ff383...09a
Amberleaf Skrevet 27. juni 2015 #4 Skrevet 27. juni 2015 Bruk Unirens. Kan kjøpes på Kondomeriet og Vita (som jeg vet om, muligens flere plasser også).
Gjest Honeyblossom Skrevet 27. juni 2015 #5 Skrevet 27. juni 2015 (endret) Jeg pleier først å barbere med hårene og deretter barbere sakte mot hårene. Får så og si ingen røde nupper av det Edit: bruker EOS Shaving Cream. Vet ikke om det har noe å si, men verdt å nevne fordet. Endret 27. juni 2015 av Honeyblossom
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #6 Skrevet 29. juni 2015 Helosan er en mild antiseptisk og fuktighetsgivende krem du får kjøpt på apoteket. Anonymous poster hash: d7ca0...beb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå