Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt for dem da! Var sikkert spennende  :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Utnytting av unge gutter!

Sleng den pedofile kjærringa i fengsel.

Anonymous poster hash: 27d14...787
  • Liker 1
Gjest Evans
Skrevet

Oh, fylleangst! Folk har sex mange steder når de er fulle. Jeg jogget forbi et par som hadde sex på en liten sti i en park i Oslo. Så naboen hadde sex utenfor inngangsdøra en kveld også. Det er vel kanskje det at de mister dømmekraften på hva som er lurt, og kun tenker har du lyst har du lov - hvor som helst.

Skrevet

Hadde det vært en kvinne i slutten av tenårene og en mann i slutten av 40-årene hadde det blitt stemplet som pedofili og han hadde noe fått seg litt mer enn en smekk på pungen. 

For å sammenligne drar jeg fram saken om 2 russejenter som hadde oral sex midt på dansegulvet, husker dessverre ikke hvor. Men poenget mitt er at i dette tilfelle var det ikke politisak og folk fant det bare underholdene. Hadde dette vært to menn som gjorde akkurat det samme, ser jeg for meg at dette hadde vært politisak og flere hadde prøvd å stoppe dette og vise disse guttene fra stedet. 

Spørsmålet mitt er jo hvorfor det er slik?

AnonymBruker
Skrevet

Hadde joinet dem

Anonymous poster hash: 2dee8...6aa
AnonymBruker
Skrevet

Ser ærlig talt ikke det store problemet at folk har sex offentlig. Selvsagt vil det bli et problem om folk har seg i tide og utide rundt hvert hushjørne, men når man en og annen gang ser et par hygge seg, ser jeg ikke problemet. Er jo mye verre om de slåss og skader hverandre?

Anonymous poster hash: f7373...4e7
Skrevet

Det mest støtende med dette er språket i artikkelen. Selv Hamar Arbeiderblad burde holde seg for gode for sånne tørre ordspill, selv i disse agurktider. 

Når det er sagt så er det snakk om kl. 4 på natten, ikke i gågaten på en lørdag formiddag. Høres ut som fylla har skylda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...