AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #1 Skrevet 27. juni 2015 Er det i det hele tatt mulig? Det er svært slimete og lillaaktig.. Anonymous poster hash: a15de...8fd
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #3 Skrevet 27. juni 2015 troll Anonymous poster hash: d1390...e6c Herregud, nei. Den ER lilla. Det er sykt! Den pleier å være litt slimete, men ikke så mye. Skal jeg ringe lege på mandag? Eller kan det skje at mens er lilla? Anonymous poster hash: a15de...8fd
Sugerøret Skrevet 27. juni 2015 #4 Skrevet 27. juni 2015 hmm du vet sån tablett en tar for å se om en har pussa tenna godt nok? Første som slo meg,du har tatt feil av den tabletten og sopp-tabletten? 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #5 Skrevet 27. juni 2015 Herregud, nei. Den ER lilla. Det er sykt! Den pleier å være litt slimete, men ikke så mye. Skal jeg ringe lege på mandag? Eller kan det skje at mens er lilla? Anonymous poster hash: a15de...8fd Har aldri hørt om det før, men det finnes jo både gul, grønn, rød, brun og hvit utflod og da er det vel ikke helt umulig at f.eks. rødfarge fra blod og grønnhvit farge fra en bakterieinfeksjon blander seg og lager en rar farge som ligner lilla. Men ja, kontakt lege istedet for å spekulere her og skremme deg opp. Anonymous poster hash: 5bafc...8f0 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #6 Skrevet 27. juni 2015 hmm du vet sån tablett en tar for å se om en har pussa tenna godt nok? Første som slo meg,du har tatt feil av den tabletten og sopp-tabletten? Haha, nei Brukte dog multi gyn actigel i går før jeg fikk menstruasjon (fikk mens i natt), men den er gjennomsiktig og skal ikke påvirke mens i noen grad. Anonymous poster hash: a15de...8fd
Sugerøret Skrevet 28. juni 2015 #7 Skrevet 28. juni 2015 Haha, nei Brukte dog multi gyn actigel i går før jeg fikk menstruasjon (fikk mens i natt), men den er gjennomsiktig og skal ikke påvirke mens i noen grad. Anonymous poster hash: a15de...8fd hehe ,mye rart som detter i hodet.. Håper mensen din er normal nå da . (herlighet for et ønske!!)
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #8 Skrevet 28. juni 2015 hmm du vet sån tablett en tar for å se om en har pussa tenna godt nok? Hæ? Hva slags tablett er dette? Anonymous poster hash: ad3d4...63d 1
Sugerøret Skrevet 28. juni 2015 #9 Skrevet 28. juni 2015 Hæ? Hva slags tablett er dette? Anonymous poster hash: ad3d4...63d http://www.apotek1.no/produkter/gum-red-cote-plakk-kontroll-12stk-903405p
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå