AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #1 Skrevet 27. juni 2015 Hei! Jeg og kjæresten min har vært sammen for to år nå og ting går veldig bra. Det eneste er at kjæresten min har så lyst på trekant med en annen kvinne, men det har ikke jeg. Jeg kunne aldri sett for meg å være intim med en av mitt samme kjønn (ikke missforstå. Ingenting imot homofili/lesbe) Derfor vurderer jeg å legge frem forslag om at han kan få ha trekant èn gang med to andre som han velger selv. Regelen blir da at han ikke skal holde noe form for kontakt med de to etter den ene kvelden. Hva synes dere om dette forslaget? Hva jeg er mest bekymret for er hvordan jeg vil reagere til det. En ting er å si det, en annen ting er om det skjer. Jeg vil gjerne høre deres mening om dette. Anonymous poster hash: bd997...4bb
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #2 Skrevet 27. juni 2015 Det fungerer bra som en test da. Sier han nei er han verdt å ta vare på, om han sier ja kan du si "lykke til" og pakke sakene. At han maser på trekant i det hele tatt med en annen kvinne må jo være utrolig turn off for deg ... Anonymous poster hash: 40e3d...92e 1
HandymanOslo Skrevet 28. juni 2015 #3 Skrevet 28. juni 2015 (endret) Dette er en utrolig usympatisk sak fra ham - og du bør absolutt ikke foreslå noe som dette. Det er bra at dere kan snakke om fantasier sammen, det er det ikke alle som kan. Snakk heller om andre fantasier enn trekant. Utfordre ham. I stedet for trekant, hvilke andre tre (!) fantasier har han? Hvilke tre har du? Finn fantasier og lek dere begge liker - og gjennomfør det. Han med to andre damer. Nei, det blir feil. For ikke å snakke om hvordan han skal få tak i dette. Hvordan skal ha gjøre det? Skal han få lov til å være på nett/sjekkesteder - i ukesvis (eller kanskje måneder)? :-) Endret 28. juni 2015 av HandymanOslo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå