Gå til innhold

Tinder - er det virkelig sånn at...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forrige uke lastet jeg ned Tinder, etter å ha hørt mye prat om det blant single venner og bekjente. Det første døgnet fikk jeg mange match med mennene jeg hadde sveipet til høyre på. Men de neste dagene ble det færre og færre, og de siste par dagene har jeg ikke fått noen. Må jeg være pålogget for at de skal se meg? Hvis det er en som er pålogget hver dag, kan jeg regne med å få beskjed i løpet av neste døgn om match hvis han sveiper til høyre på meg, eller kan det ta lengre tid? For eksempel fordi han ikke nødvendigvis får meg opp, eller fordi Tinder ikke varsler om match med en gang. Og nå i dag fikk jeg beskjed om at det ikke er noen nye personer i mitt område. Har jeg virkelig sveipet gjennom alle i denne byen, eller er det Tinder som legger begrensninger på antall? Puh, mange spørsmål fra nykommer på Tinder 😊

Anonymous poster hash: 2c871...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest EspenAskeladd

Når du lager deg ny bruker blir du vist til ekstra mange personer som enten sveiper ja eller nei. Derfor vil du få mange matcher i begynnelsen. Du trenger ikke å ha sveipet alle. Det kan hende du har sveipet alle som ikke har sveipet deg til venstre. De som sveiper deg til venstre først får du ikke se.

 

Du får se match med en gang

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, da skjønte jeg i alle fall litt mer. Det forklarer også pangstarten med mange match 😉 Men jeg visste ikke at jeg ikke får se personer som allerede har sveipet meg til venstre. Betyr det da at en attraktiv person, som ikke har vært på et par dager, vil få se flere andre attraktive personer enn en mindre attraktiv person? Fordi den peneste blir sveipet til høyre av penere mennesker enn det den andre blir... Hvis to venninner sitter med Tinder på samme sted og med samme radius, kan de få opp forskjellige personer?!

Anonymous poster hash: 2c871...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er enkelte menn jeg har sveipet til venstre på som jeg har fått opp flere ganger. En mann har jeg fått opp fire ganger. Hva kommer det av?



Anonymous poster hash: bdbb2...d1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er enkelte menn jeg har sveipet til venstre på som jeg har fått opp flere ganger. En mann har jeg fått opp fire ganger. Hva kommer det av? Anonymous poster hash: bdbb2...d1d

Han lager seg ny bruker hele tiden.

Du får opp alle menn i alderen og radiusen du søker, at en mann X'er deg betyr ikke at du ikke får se han, det betyr bare at dere ikke matcher om du hjerter han.

Anonymous poster hash: 18a24...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han lager seg ny bruker hele tiden.

Anonymous poster hash: 18a24...a2a

 

Mon tro hvorfor? Hele fire ganger.

Anonymous poster hash: bdbb2...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lager seg ny bruker hele tiden.

Du får opp alle menn i alderen og radiusen du søker, at en mann X'er deg betyr ikke at du ikke får se han, det betyr bare at dere ikke matcher om du hjerter han.

Anonymous poster hash: 18a24...a2a

Nei, han lager seg ikke ny bruker igjen og igjen... De samme personene kan dukke opp flere ganger selv om man har x'et dem bort tidligere.

Anonymous poster hash: 3a644...247

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..at man får opp forskjellige? Det høres veldig rart ut

Anonymous poster hash: 3afe5...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...