Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2002 #1 Skrevet 5. juli 2002 Jeg er en dame på noen og 40. Lykelig gift. Vi har vert gift i mange år.Jeg får stadig høre at jeg er en flott jente, det synes min mann også. Saken er at de siste 3-4 år så dabber sexlivet av. Jeg er meget lysten og krevende. Min mann har mindre lyst og kan klare seg med nærhet og ømhet. Utroskap har jeg sett på som en uting, men de siste år har jeg tenkt på å få meg en elsker, men det blir med tanken der og da. Så traff jeg en mann og ble heltent, ble råkåt bare ved at vi pratet. Det ligger noe i luften hos oss begge. Det merker en på kontakten, blikk, flørten. Han kysset meg før vi tok ferie. Det er bare et tidsspørsmål før det skjer noe. Jeg liker faktisk tanken på det også, det som er skremmende er at jeg ikke har dårlig samvittighet. Han er også godt gift og ingen av oss vil tenke på å skille seg. Hos meg er det sex og begjær. Det ligger der som noe usagt. Dette er en mann jeg har et godt forhold til. Kan jeg klare å leve med å hatt sex med en annen? Jeg tror det selv, har aldri gjort det før. Jeg vil aldri fortelle min mann om det. Ikke om det smalt. Jeg trenger sex, kort og godt. Sex oftere enn hva min mann kan gi. Kansje problemene vi har på sexlivet blir noe mindre, slapper mere av. Hva vet vel jeg. Derfor håper jeg at det er noen som har hatt tilsvarende problemer og som valgte seg en elsker/inne kan svar meg. Svarte på en annen side, men denne siden passer meg kansje bedre. Merker at vi forandrer oss i synet på ting med alderen. For noen år siden var utroskap skillsmissegrunn nr 1, men nå er jeg plutselig åpen for det selv. Er det noen menn der ute som har vert utro? selv med et godt sexliv hjemme? hva var det som fikk dere til det? Tror ikke jeg hadde tenkt tanken om jeg hadde den sexen hjemme som var ønsket.
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2002 #2 Skrevet 5. juli 2002 Svarte på en annen side, men denne siden passer meg kansje bedre. Merker at vi forandrer oss i synet på ting med alderen. For noen år siden var utroskap skillsmissegrunn nr 1, men nå er jeg plutselig åpen for det selv. Vis du mener at dette forumet skulle være bedre fordi du da får svaret du ønsker, nemlig ja til utroskap og fortåelse for dette, så sorry den får du ikke av meg. Og hvorfor skulle alderen ha noen som helst betydning når det gjelder utroskap? Vi damer er jammen noen underlige vesner, er vi unge og ikke orker sex, ja da forventer vi at mannen er forståelsesfull og ikke maser. Er han utro sparker vi han ut. Når vi selv blir eldre, kåtere og vil ha sex, da skal liksom utroskap være løsningen når mannen ikke har like stor lyst? Tror ikke jeg hadde tenkt tanken om jeg hadde den sexen hjemme som var ønsket. Selvfølgelig hadde du ikke det, men det hadde da ingen kvinne eller mann i noen som helst aldersgruppe dersom de var såre fornøyd med tingenes tilstand på sexfronten hjemme.
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2002 #3 Skrevet 5. juli 2002 Nei, ikke for å få svaret jeg ønsker. Ja som du skriver. Det var for å treffe folk i samme aldersgruppe. Har inntrykk av at det er en del yngre på de andre stedene. Har inntrykk av at det var du som svarte på den andre siden også. Dessuten ba jeg om svar fra folk som var i samme situasjon. Det skinner igjennom en fordømmelse av meg fra deg. Er det din oppgave å fordømme andre som tenker i andre baner? Hva er det som kvalifisere deg til fordømme andre da?
Gjest Venus. ikke innlogget Skrevet 7. august 2002 #4 Skrevet 7. august 2002 Hei du... Jeg fordømmer deg absolutt ikke. Er ingen dommer. OG SLETTES INGEN MORALENS VOKTER. :blunke: MEN; Kunne du ikke ta sjansen på å åpne deg for mannen din, snakke om dine lengsler, behov og ønsker? Kanskje han ville forstå. Kanskje til og med akseptere ditt forslag. Menn kan ofte overraske. Jeg forstår deg svært godt faktisk. Men jeg ville nok allikevel ikke valgt den "løsningen" det er å "gå bak ryggen" på min elskede... Hva DU velger er selvsagt helt opp til deg !!! Videre: Hva om han får vite hva som foregår ? Han vil muligens føle seg svært sviktet og bedratt. Saken ville sikkert stått annerledes om han visste det på forhånd, altså FØR andre mener jeg... Hva med mulig graviditet ? Kjønnsykdommer ? Hva om dere forelsker dere i hverandre ? Ja, som du skjønner så lar jeg tankene vandre litt vedrørende konsekvenser mens jeg taster her. Du ville ha svar fra folk på samme alder, og noen i tilsvarende situasjon. Jeg er noen år yngre enn deg, og befinner meg slettes ikke i samme "dilemma", men jeg håper det er greit at jeg tok meg friheten å svare allikevel... Egentlig aner det meg at du vel egentlig har bestemt deg allerede, for de seksuelle følelsene i oss mennesker er sterke !!! Og hvis du er en erotisk kvinne så er dette svært forståelig. Selv ville jeg ha risikert noen scener ved å være åpen mot min mann angående denne ømtålelige saken. Men jeg kjenner han ikke, det gjør derimot DU. Jeg kjenner heller ikke til andre ting som finnes mellom dere, av følelser, respekt og forpliktelser. En annen ting: Blir det ikke slitsomt for deg i lengden å hele tiden måtte "føre andre mennesker bak lyset" i forhold til det du driver med ? For meg ville det ha blitt anstrengende, men vi mennesker er jo også temmelig forskjellige. :-? Jeg er på slutten her nesten fristet til å si at; Gjør det som føles riktig for DEG, og blås en lang marsj i hva andre måtte mene om det !!! Men det føles liksom ikke helt rett av meg å oppfordre til utroskap heller... Jeg unner deg å ha et fint sex-liv, det synes jeg er en menneskerett. :kgsmil: Lykke til med valget ditt !!! Venus.
Litago Skrevet 8. august 2002 #5 Skrevet 8. august 2002 Er vel kanskje ikke den riktige til å svare ettersom jeg ikke har vært utro, men prøver likevel: Du sier at hvis du er utro kanskje problemene dere har med sexlivet blir litt mindre, slapper mer av. Vet du, det tror jeg ikke. Jeg tror ikke de problemene du har med din nåværende mann blir noe mindre ved å trekke en tredjeperson inn i situasjonen. Skjønner deg veldig godt når du vurderer å ha et lite side-sprang. Jeg ville nok ha tenkt i samme baner hvis min mann og jeg ikke var så kompatible seksuelt. Men før du gjør det må du tenke på konsekvensene. Hva vil skje hvis mannen din finner det ut? Hvordan vil han ta det? Og hvis han ikke skjønner det, hvordan vil du føle det på sikt? Vil du klare å være utro bare innenfor det rent seksuelle og la det bli med det? Før du er utro så oppfordrer jeg deg til å innlemme din mann i dine seksuelle drømmer og fantasier. Det er utrolig lite som skal til for å piffe opp sekslivet!!! Spesielt hvis dere har et godt forhold ellers.
Litago Skrevet 8. august 2002 #6 Skrevet 8. august 2002 Vil bare legge til en liten ting til. Er forsåvidt enig med deg i at utroskap ( en kort affære) kanskje ikke er skillsmissegrunn så lenge det er mye annet i ekteskapet som fungerer og så lenge den utro partneren er oppriktig lei seg. Men jeg synes utroskap er så utrolig feigt!!!!! Det må da kunne gå ann å få til et OK sex-forhold med en mann som man er glad i og som man har et godt fungerende forholdt til!! Jeg tror det å kunne kommunisere om sex er veldig viktig. Og da tenker jeg ikke på å debattere saken. Det er mye kommunikasjon i en opphissende lek eller en sexy hvisking i øret også.......
Gjest rekyl Skrevet 8. august 2002 #7 Skrevet 8. august 2002 Vis du mener at dette forumet skulle være bedre fordi du da får svaret du ønsker, nemlig ja til utroskap og fortåelse for dette, så sorry den får du ikke av meg. Og hvorfor skulle alderen ha noen som helst betydning når det gjelder utroskap? Vi damer er jammen noen underlige vesner, er vi unge og ikke orker sex, ja da forventer vi at mannen er forståelsesfull og ikke maser. Er han utro sparker vi han ut. Når vi selv blir eldre, kåtere og vil ha sex, da skal liksom utroskap være løsningen når mannen ikke har like stor lyst? Selvfølgelig hadde du ikke det, men det hadde da ingen kvinne eller mann i noen som helst aldersgruppe dersom de var såre fornøyd med tingenes tilstand på sexfronten hjemme.
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2002 #8 Skrevet 9. august 2002 Jeg er eldre enn deg og har erfaring fra ulike grader av utroskap. 1. Snakk forsiktig med han om den type ting og se hva slags reaksjon som kommer. 2. Ha fullstendig styring. Kutt ut følelser (farlig) og fokuser på sex'n. 3. Du må ikke føle at du er utro. 4. Det må aldri true dine følelser for din mann. 5. Jeg tror det er best at du ikke forteller din mann om hva som skjer. Det er du som må bære byrden med å ikke fortelle alt. 6. Du MÅ være svært forsiktig slik at han ikke oppdager det. Det skylder du han (det er han som blir såret og det vil du jo ikke!). Jeg tror det er bedre å ha et godt langt ekteskap og bruke "kontrollert utroskap" som en sikkerhetsventil. PS: Kom gjerne med flere spm.
Gjest sexysadie Skrevet 13. august 2002 #9 Skrevet 13. august 2002 Hei Med fare for å terge på meg de andre her: Snakk med din mann om hvordan du føler d og hvis du ikke når inn til ham så skaff deg en elsker!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå