Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

kjæresten og jeg tenker å dra til Alicante nå i Juli. Noen som har vært der og har tips til ting og gjøre/plasser å spise?

Er det trivelig og trygt der (med tanke på lommetyveri og slikt) eller er det litt sånn pass på veska di ekstra?

Anonymous poster hash: c5fb3...519

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Er de flinke til å snakke engelsk? Haha rart spørsmål sikkert men var i en annen spansk (litt mindre) by og der kunne nesten ingen engelsk. Snakker bittelitt spansk fra ungdomsskolen men greit å kunne kommunisere ordentlig

Anonymous poster hash: c5fb3...519

AnonymBruker
Skrevet

Har kjente som har bodd der i vinterhalvåret.

Pass på veska, lommebok og alt du har. Ikke gå med ryggsekk, den forsvinner raskt.

Et sted jeg ikke vil reise til.

Anonymous poster hash: 667e3...1ce

AnonymBruker
Skrevet

Har kjente som har bodd der i vinterhalvåret.

Pass på veska, lommebok og alt du har. Ikke gå med ryggsekk, den forsvinner raskt.

Et sted jeg ikke vil reise til.

Anonymous poster hash: 667e3...1ce

Har du vært i Alicante? Det virker ikke helt slik...

De snakker god engelsk der. Fint sted. Masse(!) turister hele året.

Anonymous poster hash: 578be...520

  • Liker 1
Skrevet

Typisk turistby så mange snakker engelsk, men mye tyveri ja. Kjenner mange som har fått frastjålet ting fra papirløse marokkanere og vest-afrikanere.

Hilsen en som bodde der 1år

AnonymBruker
Skrevet

Veldig mye nordmenn og skandinavere der, så du skal ikke se bort i fra at i allefall kelnerene ikke bare snakker engelsk, men også norsk! 

 

 



Anonymous poster hash: e2729...c72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...