AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #1 Skrevet 27. juni 2015 kjæresten og jeg tenker å dra til Alicante nå i Juli. Noen som har vært der og har tips til ting og gjøre/plasser å spise? Er det trivelig og trygt der (med tanke på lommetyveri og slikt) eller er det litt sånn pass på veska di ekstra? Anonymous poster hash: c5fb3...519
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #2 Skrevet 27. juni 2015 Ts her. Er de flinke til å snakke engelsk? Haha rart spørsmål sikkert men var i en annen spansk (litt mindre) by og der kunne nesten ingen engelsk. Snakker bittelitt spansk fra ungdomsskolen men greit å kunne kommunisere ordentlig Anonymous poster hash: c5fb3...519
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #3 Skrevet 27. juni 2015 Har kjente som har bodd der i vinterhalvåret. Pass på veska, lommebok og alt du har. Ikke gå med ryggsekk, den forsvinner raskt. Et sted jeg ikke vil reise til. Anonymous poster hash: 667e3...1ce
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #4 Skrevet 28. juni 2015 Har kjente som har bodd der i vinterhalvåret. Pass på veska, lommebok og alt du har. Ikke gå med ryggsekk, den forsvinner raskt. Et sted jeg ikke vil reise til. Anonymous poster hash: 667e3...1ce Har du vært i Alicante? Det virker ikke helt slik... De snakker god engelsk der. Fint sted. Masse(!) turister hele året.Anonymous poster hash: 578be...520 1
Christiania_Oslo Skrevet 29. juni 2015 #5 Skrevet 29. juni 2015 Typisk turistby så mange snakker engelsk, men mye tyveri ja. Kjenner mange som har fått frastjålet ting fra papirløse marokkanere og vest-afrikanere. Hilsen en som bodde der 1år
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #6 Skrevet 29. juni 2015 Veldig mye nordmenn og skandinavere der, så du skal ikke se bort i fra at i allefall kelnerene ikke bare snakker engelsk, men også norsk! Anonymous poster hash: e2729...c72
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå