Gå til innhold

Hva spiste du til lunsj i dag?

Hva liker du best?  

1. 1. Hva liker du best?

• Varm lunsj
      19
    • Kald lunsj/Brødmat
      29

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har tat med meg to knekkebrød med salat, skinke og paprika, pluss et eple.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lagde meg omelett med løk, brokkolitopper og kalkunfalukorv, med litt revet ost på toppen. Slett ikke verst.

K

Skrevet

Pitabrød fyllt med rucolasalat, squach, minitomater, vårløk, skinke/tomatost og en dæsj lett-majones!!

med vann og en kopp lett-kakao var det rett så snadder og jeg føler meg jo reint sunn!! (akkurat så sunn at jeg kan ta en sjokolade som mellommåltid senere idag!!!) :roll::ler:

Skrevet

Lunsj???? .. har ikke kommet dit ennå (og den tiden jeg skulle brukt til å spise .. brukte jeg til oppdatering her inne :ler: - avhengig jeg???? :oops: )

Skrevet

Spiser lunsj nå: baguette med roastbiff og potetsalat.

Skrevet

Litt cottage cheese med letteplemos og kanel og en gulrot ved siden av

Skrevet

Stor bagel med Philadelphia-ost og skinke

Iste og Gul BonAqua

Skulle spise en yoghurt også, men den glemte jeg helt og nå ligger den i kjøla på jobben :P

Tarn`imorra!

Skrevet

En ganske utypisk lunch, da jeg var på nyåpning i dag: 1/2 wienerpølse i lompe, 1 bløtekakestykke, og 4 biter med ost&pølse på tannpirker :ler:

Nå har jeg bestemt meg for å styre unna varmmat på jobben (har gått opp 5 kg siden jeg begynte!), så nå er det salat og et stykke grovbrød med kremost.

Skrevet

Liker best varmluncher..i dag spiste jeg spaghetti, wokede broccollibiter og pølsebiter fra Det Sunne Kjøkken. Og en skje creme fraiche.

Skrevet

Tebriks med hjemmelaget kyllingsalat.

Skrevet

To knekkebrød med salat, skinke og paprika.

Skrevet
To knekkebrød med salat' date=' skinke og paprika.[/quote']

I dag og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...