Gjest Revenka Skrevet 5. september 2004 #1 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg plages med munnsår (vanlig herpesmunnsår). Har hørt at man får kjøpt et middel som hjelper, som man skal ta på så fort man merker litt prikking. Hva heter dette middelet? Vet at det er reseptbelagt her i norge. I utlandet er det ikke reseptbelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 5. september 2004 #2 Del Skrevet 5. september 2004 Zovirax og vectavir er to midler, de er som du sier respetbelagte her i Norge. ( ) Smør på med en gang du kjenner et begynnende munnsår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhna Skrevet 5. september 2004 #3 Del Skrevet 5. september 2004 Føler med deg!! Har vært sterkt plaget med dette siden jeg var 1-2. Bruker selv vectavir de første dagene og fucidin de siste dagene. Har hørt at de som har herpes type 1 (forkjølelsessår) er mindre utsatt for herpes type 2, fordi vi allerede har viruset i oss. Noe som hjelper litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kornelia84 Skrevet 18. september 2004 #4 Del Skrevet 18. september 2004 Jeg har et råd til dere.. Kosttilskuddet Longo Vital !!!!! Kan kjøpes på helsekost og enkelte dagligvarebutikker! Jeg har vært plaget med dette så lenge jeg kan huske, men etter at jeg startet med Longo Vital for et år siden, har jeg bare hatt det et par ganger! (Når jeg har glemt å ta pillene....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhna Skrevet 19. september 2004 #5 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg har et råd til dere.. Kosttilskuddet Longo Vital !!!!! Kan kjøpes på helsekost og enkelte dagligvarebutikker! Jeg har vært plaget med dette så lenge jeg kan huske, men etter at jeg startet med Longo Vital for et år siden, har jeg bare hatt det et par ganger! (Når jeg har glemt å ta pillene....) Får du herpes når du glemmer å ta pillene?? Slik at du MÅ huske å ta dem ellers får du utbrudd?? Jeg får bare utbrudd rundt to ganger i året uansett.. (bank i bordet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 20. september 2004 #6 Del Skrevet 20. september 2004 http://www.bionordic.dk/indhold/sygdom/and...dre/herpes.html En link til en side der det står en del om hva man kan gjøre/ta, og hva man bør ungå. Gjelder alle typer herpes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glaciera Skrevet 20. september 2004 #7 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg har hatt kjempegode erfaringer med homeopati-medisin kombinert med akupunkturbehandling (som styrker immunsforsvaret). Jeg tar en til tre behandlinger når jeg kjenner det kommer, og det går lang tid mellom hver gang og forsvinner mye fortere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kornelia84 Skrevet 29. september 2004 #8 Del Skrevet 29. september 2004 Får du herpes når du glemmer å ta pillene?? Slik at du MÅ huske å ta dem ellers får du utbrudd?? Jeg får bare utbrudd rundt to ganger i året uansett.. (bank i bordet) Ja MÅ huske... Det går bra å glemme EN dag.. Men ikke mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå