Gå til innhold

Jumpsuiten til Anna Rasmussen


smartbimbo

Anbefalte innlegg

Noen som tilfeldigvis vet hvor den hvite jumpsuiten bloggeren "mamma til Michelle" har på seg, er fra? Tenker på den hun bærer i det nye innlegget "White weekend". Hun har ikke oppgitt hvor den er fra på bloggen, så hadde håpet noen her kanskje visste det :-)

Endret av smartbimbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som tilfeldigvis vet hvor den hvite jumpsuiten bloggeren "mamma til Michelle" har på seg, er fra? Tenker på den hun bærer i det nye innlegget "White weekend". Hun har ikke oppgitt hvor den er fra på bloggen, så hadde håpet noen her kanskje visste det :-)

er det ikke bar eå spørre på facebook? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke bar eå spørre på facebook? :P

Hun svarer ikke, og slettet til og med kommentaren.. Endret av smartbimbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la også merke til den jump suiten og ble nysgjerrig på hvor hun fikk den fra.

 

For meg så er den veldig lik en kjole jeg nettopp kjøpte på Selected / Vila. Disse butikkene finnes i Stavanger. Jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur å se om den er her fra ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil vel ikke svare fordi den ikke er sponset,evt vil hun bli sponset før hun sier det..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil vel ikke svare fordi den ikke er sponset,evt vil hun bli sponset før hun sier det..

Ja det er helt sikkert derfor :P Eller det kan være at hun ikke ønsker at alle andre 14-åringer skal løpe og kjøpe den samme...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...