Gå til innhold

Mellomstadie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis en gutt (kan også være jente så klart) du liker hadde sagt følgende til deg:

"Jeg synes du er søt, men er litt på mellomstadiet med en annen. Kan ikke love deg noe, men vi får se".

Hva hadde dere tatt/tolket det som?

Hva mener h*n med mellomstadiet?  

Jeg er såååååå forvirret. Liker han kjempegodt, MEN dette jævla mellomstadiet. Beklager ordbruken.

 



Anonymous poster hash: 3e3f0...a7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hvis en gutt (kan også være jente så klart) du liker hadde sagt følgende til deg:

"Jeg synes du er søt, men er litt på mellomstadiet med en annen. Kan ikke love deg noe, men vi får se".

Hva hadde dere tatt/tolket det som?

Hva mener h*n med mellomstadiet?  

Jeg er såååååå forvirret. Liker han kjempegodt, MEN dette jævla mellomstadiet. Beklager ordbruken.

 

Anonymous poster hash: 3e3f0...a7d

 

H*n vil ha deg i reserve, på "gress"

Ikke bit på dette

Anonymous poster hash: 40bbe...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har noe på gang med en annen, de er ikke helt kjærester enda, og han vet ikke om de kommer til å bli det heller. Hvis det ikke funker med hun han holder på med nå, prøver han seg gjerne på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis en gutt (kan også være jente så klart) du liker hadde sagt følgende til deg:

"Jeg synes du er søt, men er litt på mellomstadiet med en annen. Kan ikke love deg noe, men vi får se".

Hva hadde dere tatt/tolket det som?

Hva mener h*n med mellomstadiet?  

Jeg er såååååå forvirret. Liker han kjempegodt, MEN dette jævla mellomstadiet. Beklager ordbruken.

 

Anonymous poster hash: 3e3f0...a7d

 

Vil du virkelig ha en mann som ikke har deg som nr 1 men som reserve i tilfelle det ikke går med hun han holder på med nå?

Og hvem vet hvor mange reserver han har nå og også fremover?

Anonymous poster hash: 40bbe...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

H*n vil ha deg i reserve, på "gress"

Ikke bit på dette

Anonymous poster hash: 40bbe...33a

 

Er fullt klar over at jeg blir hold på "gress"... Men jeg er så forelsket at hodet ikke henger med..

 

Han har noe på gang med en annen, de er ikke helt kjærester enda, og han vet ikke om de kommer til å bli det heller. Hvis det ikke funker med hun han holder på med nå, prøver han seg gjerne på deg.

Han vil ikke si meg om de holder på eller om de er på vei ut av et forhold... Har vel alltid latt meg gå som nummer 2.

 

Han må velge, kan ikke holde på med to samtidig.  

Vi holder ikke på. Har snakket en del sammen bare. Jeg sa at jeg likte han, men at jeg måtte kjenne han bedre om jeg skulle legge an på han (siden han spurte om jeg gjorde det). Det var da han svarte med det over...

 

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Vil du virkelig ha en mann som ikke har deg som nr 1 men som reserve i tilfelle det ikke går med hun han holder på med nå?

Og hvem vet hvor mange reserver han har nå og også fremover?

Anonymous poster hash: 40bbe...33a

 

Selvfølgelig vil jeg gå som nummer en... Og jeg forstår hva du mener. Men han tar pusten fra meg hver gang jeg ser han... :(

Anonymous poster hash: 3e3f0...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fullt klar over at jeg blir hold på "gress"... Men jeg er så forelsket at hodet ikke henger med..

 

Han vil ikke si meg om de holder på eller om de er på vei ut av et forhold... Har vel alltid latt meg gå som nummer 2.

 

Vi holder ikke på. Har snakket en del sammen bare. Jeg sa at jeg likte han, men at jeg måtte kjenne han bedre om jeg skulle legge an på han (siden han spurte om jeg gjorde det). Det var da han svarte med det over...

 

:(

 

Mellomstadie betyr bare at de er på datern, men at det ikke har blitt skikkelig seriøst enda. Det kan gå begge veier, at det blir seriøst, eller at det ikke blir noe. Men det er jo det han ikke vet enda. Ikke gå og vent på dette. En som sier noe sånt uttrykker jo tydelig at han har noen andre som prioritert, og det er jo ikke akkurat noe man bør håpe på, for sin egen selvfølelseses del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har noe på gang med en annen, de er ikke helt kjærester enda, og han vet ikke om de kommer til å bli det heller. Hvis det ikke funker med hun han holder på med nå, prøver han seg gjerne på deg.

Tror du med all alvor på dette selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nr. 2 og du vil ikke være noens nr. 2.

 

Hvis han kommer krypende om et par uker sier du "Sorry, jeg er ikke interessert i å være andrevalget til noen."



Anonymous poster hash: 33ce0...49a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du med all alvor på dette selv?

Han sier jo selv at han ikke vil love noe fordi han har noe på gang med en annnen. Hva annet skulle det bety?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier jo selv at han ikke vil love noe fordi han har noe på gang med en annnen. Hva annet skulle det bety?

Spør du meg, spør jeg deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du meg, spør jeg deg.

Jeg synes heller du bør spørre deg selv om hjernen har våknet helt enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes heller du bør spørre deg selv om hjernen har våknet helt enda. :)

Den har vært våken hele tiden, som nevnt lurte jeg bare på om du med all alvor tror fyren vil gå for nødløsningen hvis ikke annet går bra. Du mener vel det, siden du ikke kan tenke deg til noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis en gutt (kan også være jente så klart) du liker hadde sagt følgende til deg:

"Jeg synes du er søt, men er litt på mellomstadiet med en annen. Kan ikke love deg noe, men vi får se".

Hva hadde dere tatt/tolket det som?

Hva mener h*n med mellomstadiet?  

Jeg er såååååå forvirret. Liker han kjempegodt, MEN dette jævla mellomstadiet. Beklager ordbruken.

 

Anonymous poster hash: 3e3f0...a7d

 

 

Ikke interessert fordi det er seriøst med ei anna dame. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...