Gå til innhold

Deilige jenteføtter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå som det er sommer så er jeg ofte ekstra kåt om dagen. Det fins så mange deilige jenteføtter som trer frem. Jeg har fotfetisj, men er ikke typen som liker å lukte på føtter og slikt. Vil bare ha en foot job og kanskje kysse og klemme litt på de deilige føttene til deilige jenter.

Så jenter, tenker dere på at det kan fins menn der ute som blir kåte av å se på føttene deres? Feks når dere lakkerer tåneglene, tenker dere da at dere skal gjøre de ekstra sexy for de av oss som har fotfetisj? ;)

Anonymous poster hash: 4dc6c...219

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå som det er sommer så er jeg ofte ekstra kåt om dagen. Det fins så mange deilige jenteføtter som trer frem. Jeg har fotfetisj, men er ikke typen som liker å lukte på føtter og slikt. Vil bare ha en foot job og kanskje kysse og klemme litt på de deilige føttene til deilige jenter.

Så jenter, tenker dere på at det kan fins menn der ute som blir kåte av å se på føttene deres? Feks når dere lakkerer tåneglene, tenker dere da at dere skal gjøre de ekstra sexy for de av oss som har fotfetisj? ;)

Nei, fotfetisj er forferdelig.

• Liker 5
Gjest Universe
Skrevet (endret)

Jeg lakker sjelden neglene på føttene, men når jeg gjør det så gjør jeg det for min egen del. For jeg synes det er pent selv. Ja tenker at det finnes noen som liker å glo på føttene mine når jeg går i skjørt eller shorts. Så neste gang skal jeg ikke barbere beina først. Jeg skal bare la det gro så mannfolka får litt mer å se på :laugh: Litt pels er alltid mykt og koselig. :laugh:

Endret av Universe
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lakker sjelden neglene på føttene, men når jeg gjør det så gjør jeg det for min egen del. For jeg synes det er pent selv. Ja tenker at det finnes noen som liker å glo på føttene mine når jeg går i skjørt eller shorts. Så neste gang skal jeg ikke barbere beina først. Jeg skal bare la det gro så mannfolka får litt mer å se på :laugh: Litt pels er alltid mykt og koselig. :laugh:

Noen er glad i å klappe på pels også :):catmilk:

Anonymous poster hash: 0300c...43e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinneføtter er fint men i sokker for min del, ikke barbent. Liker å se kvinner med litt tykke sokker på føttene, ikke ullsokker men tykkere hvite sportsokker, fotballstrømper og knelange ikke altfor tykke mer strikkede sokker, gjerne over en litt tykkere strømpebukse. Da jeg traff kona spilte hun håndball og brukte alltid tykke lange hvite sokker fra champion eller H2O med andre sokker under, ble så kåt når jeg så det. Turde ikke fortelle om det da. Skulle gjerne ha dyttet hodet langt ned i disse myke lagene med sokker mens hun hadde de på. Nå spiller hun ikke håndball lengre og bruker bare tynne ankelsokker, og disse er helt turnoff for meg. Men det ligger noen par med championsokker i bunn av sokkekurven, kanskje jeg kan få henne til å ta de på seg en dag....

Anonymous poster hash: 4c606...158
AnonymBruker
Skrevet

Altså jeg hater føtter, og jeg liker ikke at noen kommer i nærheten av føttene mine på noen måte :fnise:

Anonymous poster hash: 0a670...91b
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har faktisk en liten fotfetisj, så jeg er så heldig at jeg får fotmassasje med olje hver eneste dag. Jeg elsker det jeg.

Anonymous poster hash: 5e99d...8aa
Skrevet

Synes tåneglene blir patetiske når man lakker dem. De er jo så små så det blir bare en pitteliten prikk på hver av dem. Bortsett fra storetåa. :-P 

Går aldri i sandaler så ingen ser egentlig føttene mine. 

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

Synes tåneglene blir patetiske når man lakker dem. De er jo så små så det blir bare en pitteliten prikk på hver av dem. Bortsett fra storetåa. :-P 

Går aldri i sandaler så ingen ser egentlig føttene mine.

så synd,sikker på at du har fine tær:))

Skrevet (endret)

Ja du kan gjerne få komme å ta på og massere føttene mine! Har dog ikke vasket dem på svært lenge pga jeg jeg ikke stoler på dusjen min, så de lukter ekstra surt og godt nå.  :rodmer:

Endret av Cowboy Lotte
Gjest lipgloss
Skrevet

Ja du kan gjerne få komme å ta på og massere føttene mine! Har dog ikke vasket dem på svært lenge pga jeg jeg ikke stoler på dusjen min, så de lukter ekstra surt og godt nå.  :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...