Gå til innhold

Big Bite vs Subway


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ikke veldig begeistret for noen av de egentlig... Synes texmex på Bigbite er grei, men klarer ikke å finne noe jeg liker godt på Subway.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så mye negative erfaringer med BigBite folk har! Jeg syns det er kjempegodt, elsker påleggssalatene deres

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dårris

Smaker hø og tytti av begge to. Handler heller hos baker Olsen da. Bedre brød, mer pælegg og god hygiene. Kameraten min opplevde å få buse på kjøttpålegget hos en av disse to. Ekstra kjøtt er jo greit, men ikke den type kjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Subway, helt klart. Ikke opplevd for lite pålegg, at det er annerledes i Oslo enn i utlandet - og jeg spiser nesten alltid i utlandet for å ''skjemme meg bort''  :laugh:, eller noe annet negativt. Jeg liker Big bite også jeg da, bare ikke like mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Jeg er ikke veldig begeistret for noen av dem. Masse oppblåst brød med altfor myk skorpe. Det "grove" brødet er ikke grovt i det hele tatt. Jeg foretrekker grove baguetter med sprø skorpe når jeg skal ha sånn mat.

 

Men av de to er Subway best, synes jeg. Skagenrøren er grei, og veggie patty er ganske god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Subway.

Det er Big Bite de har på arkaden i Oslo? Der er de ihverfall skikkelig gjerrige med pålegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Annonse

Spiste på Big Bite her om dagen. Kan ikke tro at de får lov til å selge en såvidt påsmurt, tørr baguett til 80 kr.

Kjøpte en stor baguett med kylling fajita. Fikk ikke en eneste kyllingbit (!), kun et syltynt lag saus, som såvidt dekket brødet. Fikk to tynne agurkskiver, en halv neve slappe salatblader, og to små tomatskiver. Har aldri sett en så uappetittelig og tørr baguett før, endte med at jeg kastet den etter to bit. Burde tatt bilde, for jeg overdriver ikke. Angrer på at jeg ikke sa i fra med en gang, men ble egentlig bare paff og mistet matlysten. 

Har aldri opplevd at de er så kjipe med pålegget på Subway (har spist der i flere land). Du får det du bestiller. Aldri vært misfornøyd med mengden pålegg. En baguett som både ser god ut og som smaker godt. Skal mao. aldri kjøpe noe fra Big Bite igjen.

Anonymkode: af88b...528

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Big Bite veldig godt - aldri opplevd lite pålegg eller dårlig håndhygiene. 

Jeg bor i utlandet og her har vi subway på skolen, syntes "turkey italiano melt" er kjempegod, og det er en av de billigere typene. Koster vel ca. 50kr og da får jeg tre typer kjøttpålegg med 2-3 skiver av hver type på en halv baguett.

Om jeg syntes de tar lite grønnsaker på sier jeg bare ifra og får mer på - uten noe ekstra kostnad. Noen som har sagt ifra når dere mener dere får lite grønnsaker/pålegg, eller bare ser dere på og godtar det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig skuffet over Big Bite i hvert fall. Kjøpte kyllingfajitas og antok det var kyllingkjøtt og salat. Men det var bare en kremet blanding og det var alt. Som en påleggsalat liksom.. Veldig tørt, gikk i søpla etter et bar biter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid foretrukket Big Bite, da jeg syntes Subway var dyrt og ikke særlig godt, mens Bit Bite var sprø, med masse grønnsaker og pålegg.

Aldri handlet hos noen av dem etter at Upper Crust fikk utsalgssteder i Oslo. De er jo bare i en egen liga...

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.6.2015 at 15.43, FantasDick skrev:

Subway. Men jeg er skuffet over kvaliteten, mengde pålegg og smak her i Norge i forhold til andre land.

 

Spiste på Subway første gang i Hamburg og da var det helt utrolig godt og vi bare "skal aldri spise på BigBite igjen" Spiste det så i Kiel, det var det like godt. Neste gang i Stockholm; ikke like bra som i Tyskland, men fremdeles ganske bra. Samme med Östersund. Så i Oslo; nesten like kjipt som på BigBite. Har ikke testet i byen min enda.

Enig. også synes jeg at de skulle ha mere variert på dagens meny. Ikke bare de billigste og mer eller mindre lik pålegg hver dag.

I quito i ecaudor hadde de både de billige og de dyre på dagens meny og noen ganger hadde de. de dyre på tilbud utenom dagens.

Og der var Subway goood, spiste hver dag,noen ganger 2-her i Norge er ikke kvaliteten i nærheten!

Anonymkode: d7682...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og subway er flinke med å bruke hansker (det var de ikke begynnelsen,men det har kjerpa seg mye),men jeg må si at jeg har  aldri opplevd at de i kassen også bruker hansker.

De tar av seg hanskene når de går i kassen og når de går for å lage flere suber, tar de på hansker igjen.

Anonymkode: d7682...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri spist på Big Bite faktisk, så da må jeg vel si Subway. Nå frister det uansett ikke å spise på førstnevnte. Jeg spiser sjeldent på Subway, men synes biff og ost med lettgrillet brød er kjempegodt. 

HVORFOR har de ikke Subway i sentrum i Trondheim? Det er jo helt tullete. 

Anonymkode: a8746...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Rosalie skrev:

Har alltid foretrukket Big Bite, da jeg syntes Subway var dyrt og ikke særlig godt, mens Bit Bite var sprø, med masse grønnsaker og pålegg.

Aldri handlet hos noen av dem etter at Upper Crust fikk utsalgssteder i Oslo. De er jo bare i en egen liga...

Upper Crust er det nytt? Tror ikke jeg har hørt om de :)

Anonymkode: d7682...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Upper Crust er det nytt? Tror ikke jeg har hørt om de :)

Anonymkode: d7682...37f

De har vært på Værnes og Gardermoen lenge, noen få år siden de etablerte seg i Oslo sentrum. Du finner de ihvertfall på Oslo S og Nationaltheatret stasjon.

For ordens skyld så vet jeg ikke om de finnes på Værnes lenger, da det er en god stund siden jeg flyttet fra Trondheim.

Endret av Rosalie
Feil flyplass, gitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, Rosalie skrev:

De har vært på Flesland og Gardermoen lenge, noen få år siden de etablerte seg i Oslo sentrum. Du finner de ihvertfall på Oslo S og Nationaltheatret stasjon,

Takk, er fra oslo,men bor og jobber på utkanten av sentrum-så da var det ikke rart jeg ikke hadde fått det med meg :)

Takk for svar:)

Anonymkode: d7682...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
48 minutter siden, Rosalie skrev:

De har vært på Flesland og Gardermoen lenge, noen få år siden de etablerte seg i Oslo sentrum. Du finner de ihvertfall på Oslo S og Nationaltheatret stasjon,

Upper Crust på Flesland? Hvor da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Blondie65 skrev:

Upper Crust på Flesland? Hvor da?

Jeg mente altså Værnes. Beklager det. Skylder på at hjernen har skrudd seg av siden det er påske...

Jeg aner ikke om det finnes på Værnes lenger, altså, for det er lenge siden jeg bodde i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Baguette er det beste stedet. Ferdig med saken.

Anonymkode: b9e68...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...