Ginny Skrevet 26. juni 2015 #21 Skrevet 26. juni 2015 Du har gjort det rette. Hvis du nå kan fortsette med å f.eks flytte til et sted langt unna, og holde deg unna denne mannen, så gjør du barnet ditt en tjeneste. Du beskytter barnet ditt. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #22 Skrevet 26. juni 2015 Hva forandrer det at du endrer barnets navn? Mannen kommer til å være jævlig likevel uansett hva den ungen heter.Anonymous poster hash: 460ac...90a
Gjest moe999 Skrevet 26. juni 2015 #23 Skrevet 26. juni 2015 (endret) - Endret 13. januar 2017 av moe999
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #24 Skrevet 27. juni 2015 Skjønner ikke at barnet skal ha navnet tl en fyr som åpenbart ikke bryr seg videre om barnet sitt. Min datter har kun mitt etternavn (jeg har foreldreansvaret alene og kan bestemme navnet selv). Lever godt med det Anonymous poster hash: 52107...800
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #25 Skrevet 27. juni 2015 Skulle gjerne hørt versjonen til den andre parten. Får inderlig ikke håpe at han var grei å ha med å gjøre, dere krangler, han snakker litt hardt til deg, du overdriver og bruker barnet mot ham som hevn. Er overgitt over enkelte alenemødre og måten de bruker barna i konflikter som barna skulle vært skjermet for. Uansett hvor mye et skilt par krangler skal barna skånes. Gjelder både den som har foreldreretten og den som kun har helger og ferier. Det som skjer når en av partene, enten det er pappaen eller mammaen, snakker dritt om andre parten, så er det barna som blir straffet for det. De blir ofte sittende igjen med en skyldfølelse for at dere krangler. Dessverre er det altfor mange som ikke tenker på det. Jeg setter barnet mitt foran meg selv. Hvis du leser alt jeg har skrevet, så ser du at jeg ga barnet mitt farens navn. Hvor mange mødre hadde gjort det når barnefaren bare stikker når man blir gravid (planlagt gravid til og med) og sier han ikke vil ha noe med oss å gjøre. Det er vell også ganske forståelig at en mann som truer sitt barns mor med å drepe hun fordi jeg har støttet et familie medlem, ikke er noen god pappa. Hadde min sønn vært gammel nok tror jeg nok han hadde holdt seg unna. Pappaen har fått besøksforbud, og jeg tenker at mest sannsynlig kommer vi til å ha lite med han å gjøre fremover. Hvorfor skal da barnet mitt da bære navnet til noen som ikke bryr seg om han. Jeg ønsker ikke å utsette barnet mitt for en person som har truende oppførsel og som kommer og går ut av livet til benet når det passer han. Derfor fjernet jeg navnet og føler barnet veldig tilhørighet til pappaen når han blir eldre, tar vi det tilbake. Dette er ikke som Moen av dere tror en bitter alene mamma. Jeg har tolerert litt for mye alt for lenge nå. Jeg har satt meg selv sist og måttet tåle mye, tviler på at dere hadde funnet dere i halvparten. Men når han agerer sånn han gjorde foran barnet og itiløegg truer med å skade meg så er det tryggest for meg og barnet å bryte helt kontakten.Anonymous poster hash: e7fa2...cae
ViljaH Skrevet 27. juni 2015 #26 Skrevet 27. juni 2015 Jeg synes ikke du skal endre navn på barnet ditt ved hver uenighet. Og å endre navn endrer ikke hvem som er pappaen. Jeg synes du skulle beholdt farens etternavn som barnets mellomnavn. Dere to vil alltid være barnets opphav.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #27 Skrevet 27. juni 2015 Jeg synes ikke du skal endre navn på barnet ditt ved hver uenighet. Og å endre navn endrer ikke hvem som er pappaen. Jeg synes du skulle beholdt farens etternavn som barnets mellomnavn. Dere to vil alltid være barnets opphav. Leser folk alt? Endrer ikke ved hver uenighet. Jeg har blitt truet på livet av pappaen til barnet mitt. Han har fått besøksforbud og vi vil trolig ha lite mere med han å gjøre. Anonymous poster hash: e7fa2...cae
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #28 Skrevet 27. juni 2015 Jeg ville ikke fjernet det. Virker som du ventet på en situasjon hvor du fikk sjansen til å gjøre dette. Om det skulle oppstå problemer mtp jobb senere i tiden så kan han fint fjerne dette selv. Jeg har utenlandsk etternavn og tenker på å ta min mors etternavn pga at jeg ikke får noen jobb. Jeg har en jobb men ønsker en ny, virker som etternavnet stopper folk fra å kontakte meg. Men ja, jeg ville ikke fjernet etternavnet til barnet. Han kan jo ha begge? (Ditt og sin fars)Anonymous poster hash: 99a6c...8d8
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #29 Skrevet 27. juni 2015 Jeg ville ikke fjernet det. Virker som du ventet på en situasjon hvor du fikk sjansen til å gjøre dette. Om det skulle oppstå problemer mtp jobb senere i tiden så kan han fint fjerne dette selv. Jeg har utenlandsk etternavn og tenker på å ta min mors etternavn pga at jeg ikke får noen jobb. Jeg har en jobb men ønsker en ny, virker som etternavnet stopper folk fra å kontakte meg. Men ja, jeg ville ikke fjernet etternavnet til barnet. Han kan jo ha begge? (Ditt og sin fars)Anonymous poster hash: 99a6c...8d8 Ventet på en situasjon for å få det fjernet. Joda, satt å håpet på at han skulle komme hjem til meg å stå å true meg foran barnet vårt. Ja du har helt rett. Anonymous poster hash: e7fa2...cae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå