AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #22 Skrevet 27. juni 2015 Ønsker hage, så nei, ville ikke hatt en sånn utsikt som bilde, hvis det var den eneste utsikten Anonymous poster hash: 4f3df...564
Gjest Sunhands Skrevet 27. juni 2015 #23 Skrevet 27. juni 2015 Uff, det hadde jeg ikke orket. Hadde følt deprivasjon av slik utsikt. Har stort sett alltid bodd steder med fin utsikt, og med utsikt mot vann i tillegg. Sistnevnte er ikke helt nødvendig, men jeg må ha noe koselig å se på. Da jeg bodde i Oslo hadde jeg utsikt mot Oslofjorden, men i det siste har jeg bodd litt hos et familiemedlem som kun har utsikt mot en trafikkert vei. Det synes jeg er skikkelig stusselig, og da gleder jeg meg alltid til å komme hjem. Samtidig kan jeg også føle meg innestengt på tross av fin utsikt, og det gjorde jeg da jeg bodde på sørvestlandet. Følte meg innestengt mellom fjellene.
Gjest Sunhands Skrevet 27. juni 2015 #24 Skrevet 27. juni 2015 Ja, du tar det som en selvfølge etter hvert, men det betyr ikke at du ikke har nytte av den. Jeg tror man blir litt deprimert av å se inn i naboveggen, og happy av å se en fin utsikt. Selv om man ikke tenker over det hele tiden. Anonymous poster hash: dba2d...45a Forskning på pasienter (som hadde gått gjennom samme operasjon) som hadde utsikt mot grøntområder vs utsikt mot en murvegg viste at de med utsikt mot grøntområder trengte mindre smertestillende og generelt hadde det bedre enn gruppen med utsikt mot murveggen. Så det er nok noe i dette.
Kraula Skrevet 29. juni 2015 #25 Skrevet 29. juni 2015 Ville hjulpet å fått malt gjerdet litt morsommere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå