AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Hvor viktig er utsikt for deg? Kunne du levd med denne utsiktenfra boligen din? Anonymous poster hash: dba2d...45a
Ms. Steele Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Min erfaring er at utsikt er viktig når du ikke har den. Jeg har hatt både med og uten. Da jeg hadde så enset jeg det knapt, men folk som kom på besøk bemerket utsikten. Nå har jeg null utsikt, men skulle ønske jeg hadde... Ikke til å bli klok på 3
MalloryK Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 (endret) Utsikt har alt å si for meg. Jeg MÅ se grønt og friske farger. Nå har jeg skogen på ene siden og sjøen på den andre, helt fantastisk. Kunne aldri ha bodd et sted hvor man ser motorveien eller rett inn i en annen bygning Endret 26. juni 2015 av MalloryK 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Kanskje, hvis det var vestvendt. Det er vestvendt. Så litt sollys kommer til. Anonymous poster hash: dba2d...45a
Gjest Margit Spat Skrevet 26. juni 2015 #6 Skrevet 26. juni 2015 Utsikten på bildet i hovedinnlegget var i tristeste laget for meg. Dersom leiligheten ligger nær fine uteområder/park/friområder, så hjelper det mye. Jeg har selv en utsikt som mange som kommer på besøk synes er veldig fin, men jeg tenker ikke så mye på den selv i det daglige. Man blir nok litt blind for det man har og ser hver dag. Den gode utsikten var ikke det utslagsgivende da vi kjøpte huset, men en stusselig utsikt ville nok trukket ned helhetsinntrykket.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #7 Skrevet 26. juni 2015 Utsikten på bildet i hovedinnlegget var i tristeste laget for meg. Dersom leiligheten ligger nær fine uteområder/park/friområder, så hjelper det mye. Jeg har selv en utsikt som mange som kommer på besøk synes er veldig fin, men jeg tenker ikke så mye på den selv i det daglige. Man blir nok litt blind for det man har og ser hver dag. Den gode utsikten var ikke det utslagsgivende da vi kjøpte huset, men en stusselig utsikt ville nok trukket ned helhetsinntrykket. Ja, du tar det som en selvfølge etter hvert, men det betyr ikke at du ikke har nytte av den. Jeg tror man blir litt deprimert av å se inn i naboveggen, og happy av å se en fin utsikt. Selv om man ikke tenker over det hele tiden. Anonymous poster hash: dba2d...45a 1
Blådiamant Skrevet 26. juni 2015 #9 Skrevet 26. juni 2015 (endret) Har vokst opp med fantastisk utsikt, men lever uten nå og savner det ikke. Men den utsikten på bildet der var ganske trist. Endret 26. juni 2015 av Blådiamant
2shy Skrevet 26. juni 2015 #10 Skrevet 26. juni 2015 Det der var sjeldent trist utsikt. Hadde jeg bodd der (eller skulle solgt) så hadde jeg ihvertfall måttet satt ut høye planter e.l for å gjøre det litt mer hyggelig 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #11 Skrevet 26. juni 2015 Ja, du tar det som en selvfølge etter hvert, men det betyr ikke at du ikke har nytte av den. Jeg tror man blir litt deprimert av å se inn i naboveggen, og happy av å se en fin utsikt. Selv om man ikke tenker over det hele tiden. Anonymous poster hash: dba2d...45a Da sitter man i tilfellet og ser altfor mye ut av vinduet. Anonymous poster hash: 582f9...d98 1
Jeane Skrevet 26. juni 2015 #12 Skrevet 26. juni 2015 Jeg bryr meg ikke. Fordelen med dette er at ikke folk kan se så lett inn heller, og det er viktigere for min del enn det å ha utsikt.
sommermor Skrevet 26. juni 2015 #13 Skrevet 26. juni 2015 For meg er utsikt over havet veldig viktig. Her jeg bor,ser jeg både sjø og skog. Utsikten på bildet hadde jeg ikke trivdes med overhodet.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #14 Skrevet 26. juni 2015 Utsikt er viktig for meg. Men jeg vil helt klart foretrekke utsikten på bildet enn å se rett inn til naboen. Worst case for meg, er forholdsvis nye boligfelt, der man ligger klistret opp til nabohuset. Heller en murvegg enn naboens vinduer. Mye heller. Anonymous poster hash: 25c52...550 4
Gjest Skrevet 26. juni 2015 #15 Skrevet 26. juni 2015 Ja. En av grunnene til at vi kjøpte vår nåværende bolig var utsikten. Angrer ikke.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #16 Skrevet 26. juni 2015 Utsikt er fint, men ikke så viktig for meg. Det som bekymrer meg mest ved det bildet er hva den muren gjør med lyden. Kan naboene høre alt du sier på balkongen? Blir det ikke utrolig mye støy hvis barn leker e.l? Helt vanlige hverdagslyder som blir sendt att og frem mellom murvegger har en tendens til å bli svært plagsomme...Anonymous poster hash: 649ac...d89
Jeane Skrevet 27. juni 2015 #17 Skrevet 27. juni 2015 Utsikt er viktig for meg. Men jeg vil helt klart foretrekke utsikten på bildet enn å se rett inn til naboen. Worst case for meg, er forholdsvis nye boligfelt, der man ligger klistret opp til nabohuset. Heller en murvegg enn naboens vinduer. Mye heller. Anonymous poster hash: 25c52...550 Ja, ikke sant. Vet om en god del tilfeller her jeg bor hvor hus har stått i årevis med flott utsikt, eller vært nærmeste nabo til skogen. Plutselig en dag så kommer det opp et høyt nybygg, og de ser rett inn vinduet eller i veggen til et høyt nybygg. Så hvis man kjøper et sted med utsikt er det lurt å passe på at det ikke er mulighet for noen å bygge i veien for utsikten.
Hoppetaujenta Skrevet 27. juni 2015 #18 Skrevet 27. juni 2015 (endret) Har bodd diverse steder og kan med hånda på hjertet si at utsikt betyr masse for trivselen. Det å se rett i en mur, eller inn på kjøkkenet til den stirrende naboen kan gjøre en forskrekkelig lei...og trist. Jeg vil ha frihet, lys, luft og utsikt! Endret 27. juni 2015 av Hoppetaujenta
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #19 Skrevet 27. juni 2015 Utsikt betyr mye for meg ja. Og den utsikten der var nitrist, haha. Men samtidig, om det var en bra leilighet og det i tillegg kom på sol på verandaen kunne den likevel vært aktuell fordi jeg hadde følt mye privatliv og at jeg ble skånet for støy. Men den var litt kjip ja. Men så er det også slik at alle ikke har råd til å velge utsikt så du får nok solgt den uten problem. Anonymous poster hash: e4126...d70
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #20 Skrevet 27. juni 2015 I dag er det så små tomter at få har utsikt. I byer mangler utsikt. Anonymous poster hash: 2dc97...876
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå