AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Det begynte igår, og er fortsatt der idag. Det er veldig svak sting, ikke særlig vondt, men hvorfor? Jeg er litt forstoppet, men ellers frisk! Kan det ha en sammenheng? Hvor lenge skal jeg la det gå før jeg evt får det sjekket? Anonymous poster hash: 06319...8de
Shjelpen Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 http://nhi.no/trening/idrettsskader/hold-sting-i-siden-26564.html?page=1 Følg råd, oppsøk lege dersom det vedvarer.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Takk for link :D har lest litt selv, det rare er at jeg ikke har trent i det hele tatt denne uken.. Får se om det gir seg i løpet av helga, ellers kontakter jeg leGe tror jeg :/Anonymous poster hash: 06319...8de 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #4 Skrevet 21. september 2019 På 27.6.2015 den 0.54, AnonymBruker skrev: Takk for link 😄 har lest litt selv, det rare er at jeg ikke har trent i det hele tatt denne uken.. Får se om det gir seg i løpet av helga, ellers kontakter jeg leGe tror jeg 😕 Anonymous poster hash: 06319...8de Hei! Noen år gammel denne, ikke sikkert du husker men hva fant du ut at det var? Finner ikke spesielt mye om dette på nett har hatt hold i siden i flere dager av og på. Anonymkode: 73e75...a7b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå