Gå til innhold

Følelser for kollega

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For ca. et halvt år siden startet jeg i ny jobb, og for 3 mnd siden, kom en ny ansatt. Hun var så hyggelig, og kom så utrolig(!!) fort og godt overens med alle, også kunder.

For ca. 2 mnd siden fant også vi tonen, og jeg trodde rent faktisk det bare var ren klikk, og at hu var et stk ny bestevenn! Dog var jeg jo klar ovet at alle andre også følte det "klikket" med henne.

Poenget er, at plutselig, ble det klikket litt mer.. Vi begynte å snakke sammen hver kveld, mye om hankjønn og kjærester vi ikke har. Gikk det en dag uten å snakke, var det plutselig veldig merkelig. Jeg har fram til nå kun vært sammen med motsatt kjønn, men plutselig begynte jeg å lure på om jeg var litt betatt av denne venninnen min. Men ristet det bare av meg. Så kom det plutselig fram at venninnen min faktisk var bifil..  (!?). Og da ble jeg rar. Som i at, jeg ønsket at hun skulle være interessert i meg, for det var jeg i  hun..

Har ikke vært forelsket eller betatt av noen på lenge, men med denne kollegaen er det plutselig spenning når hun er rundt, litt knytning i magen om vi kommer borti hverandre og i går var det plutselig en liten småflørt, som jeg tror vi begge faktisk reagerte på.

Hun tror jeg er hetro, og arbeidsplassen er liten. Jeg har virkelig ikke lyst til å være småforelsket i denne kollegaen. Ikke kun pga. kjønn, men fordi det er en kollega. Hele situasjonen er egentlig ganske ubehagelig. Er ikke engang sikkert hun er noe mer interessert i meg engang, for hun kommer og snakker altså like godt med alle andre, også kollegaer.

Hvordan er dette noe jeg kan sette en demper på? Jeg orker ikke følelser/forelskelse på en liten arbeidsplass..

Anonymous poster hash: ec43d...f91
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantasier er alltid lov.

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring er at den type mennesker bare er sånn, uten at de mener noe spesielt med det. Som du sier - hun kommer godt overens med alle.Hvis du uansett ikke har lyst å prøve deg på noe, kan det være greit å minne seg på at hun ikke er hyggeligere mot deg enn hun er med andre.

• Liker 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at den type mennesker bare er sånn, uten at de mener noe spesielt med det. Som du sier - hun kommer godt overens med alle.Hvis du uansett ikke har lyst å prøve deg på noe, kan det være greit å minne seg på at hun ikke er hyggeligere mot deg enn hun er med andre.

Takk. Tror det var denne jeg trengte å høre. Det lille "ekstra" hun har gjort/gjør mot meg, har hun også gjort mot ei annen, og jeg tok meg selv i å bli fornærmet.. Takk:)

AnonymBruker
Skrevet

Men så kan det jo være at hun er hyggeligere med deg enn de andre

Anonymous poster hash: 8f10d...bda

AnonymBruker
Skrevet

Men så kan det jo være at hun er hyggeligere med deg enn de andre

Anonymous poster hash: 8f10d...bda

Det er jo det jeg da har følt da, egentlig.. Siden vi har snakket sammen så mye, er hverandres #1 på snapchat. Hun har faktisk sagt at hun er ute etter en som ligner meg... Men det ødelagte jo egentlig bare; da gir det ingen meningen at hun er mot meg som hun er mot ei annen.

Kan hun være interessert i begge?

Jeg har nå faktisk prøvd å kutte litt kontakt på utenfor jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...