Gå til innhold

jenter som er ekstremt vakker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Godjente

Nei, men de kommer deg lettere frem i verden, lykke eller ei.. Er vel heller falskheten deres de sliter med, og det å måtte leve opp til å være et "objekt". Men de har da valgt alt dette selv vel? Hvis ikke hadde de "tonet" ned seg selv, sånn at de ikke vekker sånn oppmerksomhet. De ønsker jo oppmerksomhet, og føler derfor et press på å opprettholde dette. De er sin egen lykkesmed. :)

Anonymous poster hash: d778b...a77

Falskhet ? Tone seg ned? Hvorfor skal man det????Skal man ikke få være seg selv bare fordi man er vakker? Er det deres skyld at de er pene. Du får det til å høres ut som de pene er overfladiske og falske. Verste jeg har hørt, du kan ikke ha mye innsikt i verden. Tone seg ned for å gi innpass til de mindre pene ?

 

Pene kan ha like mange problemer som mindre pene, bare at det kan være andre problemer!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vireo

Pene kan ha like mange problemer som mindre pene, bare at det kan være andre problemer!

Riktig. Helt enig.

Jeg har slitt mye igjennom livet med alvorlige depresjoner blant annet. Oppveksten min har vært fin, men Gud så mye hat folk har lagt meg for uten grunn - fordi de tror jeg får alt servert på sølvfat. Jeg har måttet jobbe like hardt på skolen som alle andre, gjort en lik innsats som alle kollegaer, fått avslag på flere intervju som alle andre mennesker. Det er ikke utseendet mitt som har gjort at jeg har kommet frem i livet, men innsatsen min i det jeg gjør og ikke minst personligheten min.

Synes det er trist at jenter spesielt legger meg for hat på bakgrunn av hvordan jeg ser ut.

Er langt i fra overfladisk eller selvgod. Men jeg ønsker å lykkes i livet, som ALLE andre mennesker.

Endret av Vireo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Universe

Tror ikke det er noe enklere for dem enn andre å få seg jobb. De færreste arbeidsplasser går etter utseendet. De går etter andre ting først og fremst.

 

Det verste med å være ekstremt vakker er at de ofte blir lurt av menn når det gjelder seriøs forhold. De er ofte kun ute etter å ha sex med de og så gidder ikke mannfolka mer eller de tørr ikke være i et seriøst forhold med de. Redd for utroskap, eller at jentene skal finne noen som er bedre etter hvert osv.

 

De har også ofte problem med å godta utseendet sitt, de føler de ikke er pen nok. De må bli enda vakrere, så kaster de bort alle pengene sine på utseendet.

Endret av Universe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noe enklere for dem enn andre å få seg jobb. De færreste arbeidsplasser går etter utseendet. De går etter andre ting først og fremst.

Det verste med å være ekstremt vakker er at de ofte blir lurt av menn når det gjelder seriøs forhold. De er ofte kun ute etter å ha sex med de og så gidder ikke mannfolka mer eller de tørr ikke være i et seriøst forhold med de. Redd for utroskap, eller at jentene skal finne noen som er bedre etter hvert osv.

De har også ofte problem med å godta utseendet sitt, de føler de ikke er pen nok. De må bli enda vakrere, så kaster de bort alle pengene sine på utseendet.

Tv2 foreksempel.. Hvorfor er sportsankrene unge flotte jenter? Er de best kvalisert tror du. De har jo ikke peiling på sport virker det som.

Anonymous poster hash: d778b...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig. Helt enig.

Jeg har slitt mye igjennom livet med alvorlige depresjoner blant annet. Oppveksten min har vært fin, men Gud så mye hat folk har lagt meg for uten grunn - fordi de tror jeg får alt servert på sølvfat. Jeg har måttet jobbe like hardt på skolen som alle andre, gjort en lik innsats som alle kollegaer, fått avslag på flere intervju som alle andre mennesker. Det er ikke utseendet mitt som har gjort at jeg har kommet frem i livet, men innsatsen min i det jeg gjør og ikke minst personligheten min.

Synes det er trist at jenter spesielt legger meg for hat på bakgrunn av hvordan jeg ser ut.

Er langt i fra overfladisk eller selvgod. Men jeg ønsker å lykkes i livet, som ALLE andre mennesker.

Skjønnhet i seg selv er ikke noe galt. Er når de bruker dette får å få fordeler. Er flust av goddiggers som bruker utseendet til å komme seg opp og frem. Er dette jeg missliker. Prøv å være rik mann, så skjønner du hva jeg mener..:) Men hva får deg til å tro at du er så deilig egentlig? Bare lurer siden du følte deg truffet..

Anonymous poster hash: d778b...a77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Skjønnhet i seg selv er ikke noe galt. Er når de bruker dette får å få fordeler. Er flust av goddiggers som bruker utseendet til å komme seg opp og frem. Er dette jeg missliker. Prøv å være rik mann, så skjønner du hva jeg mener.. :) Men hva får deg til å tro at du er så deilig egentlig? Bare lurer siden du følte deg truffet..

Anonymous poster hash: d778b...a77

Hva får deg til å tro?? Du tuller nå? Tror du ikke de som er vakre vet det selv, selv om de ikke selv synes det? Er vel pga komplimenter og handlinger uten ifra  fra venner, bekjente, ukjente , det motsatte kjønn osv ...at de vet det.  Trenger ikke å synes det selv, vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Universe

Tv2 foreksempel.. Hvorfor er sportsankrene unge flotte jenter? Er de best kvalisert tror du. De har jo ikke peiling på sport virker det som.

Anonymous poster hash: d778b...a77

Det er på tv det. Tror du det er naturlig skjønnhet det du ser på tv? De er sminket. Ikke bare litt. Alt skal skjules på tv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vireo

Skjønnhet i seg selv er ikke noe galt. Er når de bruker dette får å få fordeler. Er flust av goddiggers som bruker utseendet til å komme seg opp og frem. Er dette jeg missliker. Prøv å være rik mann, så skjønner du hva jeg mener..:) Men hva får deg til å tro at du er så deilig egentlig? Bare lurer siden du følte deg truffet..

Anonymous poster hash: d778b...a77

Jeg tror ikke jeg er "så" deilig?

Får bare høre svært ofte at jeg er veldig vakker, og tidligere fått kommentarer fra blant annet kunder (når jeg jobbet i butikk): "skjønner godt at du har fått jobb når du er såpass pen".

Når jeg hadde en sommerjobb (en ganske dårlig en og), var det både menn og kvinner som kom bort og sa at "jeg var for pen til en sånn type jobb". Stadig fått høre fra både damer og menn at jeg er veldig heldig med utseendet.

Men har aldri påstått jeg selv er deilig. Jeg baserer svarene mine på hva jeg har hørt av andre. Var tilogmed på et intervju en gang der daglig leder sa at de ikke kunne tilby meg jobb fordi de ikke kunne ha en pen jente i et mannsdominert miljø (var i en elektronikkbutikk)

Jeg er langt i fra J-lo og Adriana Lima, vil si jeg er over gjennomsnittet pen ut i fra hva folk forteller meg, men som sagt - ikke i ligaen til J-LO (som jeg synes er en av verdens vakreste kvinner)

Endret av Vireo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At pene kvinner har det enklere er en sannhet med modifikasjoner, alt handler om at de har en personlighet som tilsier at de oppsøker oppmerksomhet og bruker sitt privilegium for alt hva det er verdt. Er ikke alle vakre kvinner som gjør det, kjenner mang en stille og rolig dame som blir bare irritert over oppmerksomheten utseendet deres gir dem.

Kjenner også kvinner som har ordinært utseende, men som dollet opp ser godt ut og så går ut og bruker det for å oppnå ting og tang, idol, talentiaden og dens slags. Tone Damli og Sandra Haugen er eksempler på slike kvinner.

Enig! At Tone og Sandra blir brukt som eksempler på såå vakre er meg en gåte. Hvis de er så vakre så et det mange mange mange som er det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! At Tone og Sandra blir brukt som eksempler på såå vakre er meg en gåte. Hvis de er så vakre så et det mange mange mange som er det.

 

Godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og de sosialt intelligente

Anonymous poster hash: 99bf4...13c

Det henger vel ofte sammen med å være rik og vakker også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg faller inn i den kategorien, og jeg mener det stemmer.

 

Har fått jobber jeg ikke egentlig er kvalifisert til, ekstra god generell behandling, blir alltid lagt an på (kanskje ikke luksus, men veldig smigrende) og det er en stor fordel i vanskelige jobbsammenhenger med vanskelige kunder. Føler også jeg kan få nesten hvem jeg vil på guttefronten (er fornøyd med den jeg har, da).

 

Men dette er kanskje blandet med at jeg har god selvtillit og er en veldig snill og likbar person.

 

Må bare legge til at jeg aldri har utnyttet menn med min "tiltrekningskraft" (gud, så teit det høres ut)! Har noen pene venninner som vet å utnytte "det svake kjønn" (har jeg lov til å skrive det?  :fnise: )

 

Vet det er mange brukere her inne som tilber janteloven og vil angripe meg med at "da kan du ikke være mye pen på innsiden" fordi jeg er bevisst på utséendet mitt.

 

Jeg tror det forresten kun fordi jeg blir fortalt det av kjente og fremmende flere ganger i uken. Var det ikke for dem ville ikke selvtillitten være der den er nå :)

Men det fins nok noen minuser også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Tv2 foreksempel.. Hvorfor er sportsankrene unge flotte jenter? Er de best kvalisert tror du. De har jo ikke peiling på sport virker det som.

Anonymous poster hash: d778b...a77

TV2 sier jo opp ansatte etter fylte 50!

Endret av Mrs. Random Nick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Jeg har alltid fått de jobber jeg har søkt på, og klatret raskt opp i stigen i stillinger jeg har hatt. 

Jeg liker å tro dette har vært basert på min CV, prestasjoner, videre på min personlighet. For ellers så må alle mine ledere enten ha vært lesbe, eller en homo som egentlig ikke har vært homoseksuell, skal en gå etter teorien om at en velger ut etter utseende. For jeg har kun hatt kvinnelige ledere, og en homoseksuell.     

 

Det er vel slike bortforklaringer noen gjerne kommer med når utseendet overskygger alt annet.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har alltid fått de jobber jeg har søkt på, og klatret raskt opp i stigen i stillinger jeg har hatt.

Jeg liker å tro dette har vært basert på min CV, prestasjoner, videre på min personlighet. For ellers så må alle mine ledere enten ha vært lesbe, eller en homo som egentlig ikke har vært homoseksuell, skal en gå etter teorien om at en velger ut etter utseende. For jeg har kun hatt kvinnelige ledere, og en homoseksuell.

Det er vel slike bortforklaringer noen gjerne kommer med når utseendet overskygger alt annet.

Er man flink og står på så fortjener man og få en bedre stilling også, uavhengig av utseende :) Tror ikke alle sjefer er så dumme at de gir ut stillinger alene pga av utseende. Noen gjør jo det, men det stopper seg i lengden når de finner ut at det er så mye annet som ikke klaffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Er man flink og står på så fortjener man og få en bedre stilling også, uavhengig av utseende :) Tror ikke alle sjefer er så dumme at de gir ut stillinger alene pga av utseende. Noen gjør jo det, men det stopper seg i lengden når de finner ut at det er så mye annet som ikke klaffer.

 

Er nettopp det. For til syvende og sist går det ut over dem selv, og firmaet om stilingen er besatt basert på utseende og ikke kvalifikasjoner.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være pen har både fordeler og ulemper. Fordelene jeg har opplevd er at menn alltid er hyggelige mot meg, har alltid fått de jobbene jeg har søkt på(kan også være fordi jeg har vært kvalifisert og at jeg er en likandes person) og at jeg har lett for å få nye bekjentskaper.  
På motsatt side har jeg opplevd at jenter er bitchy mot meg bare fordi de synes jeg er pen(deres egne ord), jenter blir usikre om jeg prater med kjæresten deres, gutter vil gjerne knulle meg men når det har begynt å bli seriøst har flere begynt å gnåle om sitt eget utseende og at de ikke er bra nok. 
Har aldri tenkt at jeg er bedre enn andre fordi jeg er pen, og har slitt både med spiseforstyrrelser, angst og depresjon. Man slipper ikke unna all dritt i livet bare fordi man har et bra utseende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja vet ikke. Nå har jo alle forskjellig syn på om en kvinne er vakker eller ikke, og takk og lov for det.



Anonymous poster hash: 74f51...ee1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...