Gå til innhold

Kg og sexlyst

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og partner har vært sammen i noen år. Er glad i han,vil leve med ham,men... Jeg syns han har forandret seg så iløpet av disse årene,og jeg merker det på sexlysten..:( eller mangelen på den.

Jeg kjenner rett og slett at jeg sliter med å tenne på ham. Vi er unge,friske og ingen barn. Jeg er ikke superfit og gira på trening,men jeg bruker de samme klærne jeg gjorde som 16åring for 13 år siden. Han må kjøpe ny dress hvert år..

Det plager meg ikke nevneverdig ellers, men kjenner jeg blir provosert over at han er "allergisk" mot alt som er sunt,og kun skal ha hamburger og fastfood. Dette igjen tror jeg er med på å gjøre at jeg ikke tenner på ham. Han legger på seg mer og mer,men han bryr seg ikke. Rett og slett holdningen som er problemet..for jeg er ikke overfladisk, og syns alle er fine slik de er. Men når fedme kommer av dårlig kosthold og dårlig livstil generelt,da syns jeg det er domt at man ikke tar grep på et eller annet tidspunkt.

Pr nå er han ikke det jeg vil kalle tykk. Men utviklingen sier meg at han kommer til å bli det..hvordan skal jeg gripe dette fatt? Sexlivet vårt er faktisk ganske bra når vi først har sex,men når jeg tenker tilbake på hvor j*vlig sexy han var før, da mister jeg lysten når det bildet jeg har i hodet ikke stemmer overens med det jeg ser framfor meg..! Det er to vidt forskjellige mennesker..!:/ huff.

Anonymous poster hash: c5085...fc0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at her gjelder "the hard way". Si det til han - på en ordentlig måte selvfølgelig:) 

Anonymous poster hash: 14699...154

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...