Gå til innhold

Jeg er redd for fugler

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har gjennom store deler av livet slit litt med fuglefobi/ornitofobi. Før var jeg redd alle slags fugler, men det har blitt litt bedre med årene. Nå er jeg i hovedsak redd for duer og måker. På noen gode dager tenker jeg ikke over de heller, men jeg kan fortsatt skvette til og komme meg fortest mulig bort fra disse krekene. Får en angstfylt og vandaliserende følelse når dem flokker seg mot meg eller plutselig skvetter opp i været.

Er det andre som har slitt eller sliter med samme problem?

Anonymous poster hash: e8485...db5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du ikke bor i Bergen.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, det er jo dinosaurenes nærmeste slektninger.

Anonymous poster hash: dd65f...fd8
AnonymBruker
Skrevet

Skal snart på jobb,og forrige gang ble jeg nærmerst angrepet av måker på vei til jobb her i Bergen. Har aldri vært redd for fugler før men når de stuper rett ned mot deg er det skummelt.Det florerer av dem overalt her i Bergen nå.

Anonymous poster hash: 0dcef...cb7
AnonymBruker
Skrevet

Ei venninne av meg er livredd fugler av alle slag. Hun går for eksempel ikke ut av bilen dersom det sitter en fugl i nærheten. Første gangen hun var hos oss visste jeg ikke om dette (ble kjent gjennom samboerne våre), og mens hun holdt det nyfødte barnet vårt tok undulaten vår seg en flyvetur. Hun hadde ikke sett at buret var åpent, og vi visste ikke hvor redd hun var. Da fuglen tok runden fikk hun fullstendig panikk og nærmest kastet babyen fra seg. Alt gikk bra, så vi ler av det nå, men det kunne faktisk endt mindre hyggelig. Hun klarte rett og slett ikke å styre panikken idet dette skjedde.

Anonymous poster hash: f1056...c8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...