Gå til innhold

Sense8


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har sett? Hva synes dere? Jeg har sett hele sesongen nå og synes serien er utrolig bra. Gleder meg til sesong 2. 

 

Jeg synes Brian J Smith som spiller Will er en utrolig kjekk mann, og satt i mange episoder og tenkte at han lignet på noen, men klarte ikke komme på hvem. Så kom jeg på at han ligner på en ekskjæreste. Hahaha, så nå synes jeg det er forferdelig at jeg er tiltrukket til en mann som ligner på min ekskjæreste! Men det er vel ganske naturlig sånn sett.. I noen settinger er de så like at jeg blir skremt. Hehe! 

 

Jeg går av og til rundt og tenker på hvor kult det hadde vært at 7 andre kunne være med i tankene mine, men samtidig ganske slitsomt i private situasjoner. 



Anonymous poster hash: 27170...3cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har akkurat sett episode 9! Knallbra serie! !

Anonymous poster hash: 1c803...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel sett episode 1 til 10 og man må vel ta det for det det er. Det er jo drama. Dette leste jeg forsent, og satt hele tiden å ventet på at det skulle skje noe. Dessverre er ikke serien noe for meg, for jeg synes alt skjer så utrolig treigt. De drar ut scenene til det litt kjedsomme, og på de ca 10 timene har det kanskje skjedd 4-5 store kule scener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...