AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Jeg har en kjæreste som jeg har vært i lag med i nesten 4 år. Sexen var kjempebra før, men har dabbet skikkelig av det siste året. Sexen er ikke like bra. Så fort han kommer inn i meg, får han utløsning, noe han prøver å skjule, for så å fortsette. Før han kommer er det jo greit, men etterpå er det absolutt ikke det samme (kjenner jo såvidt at han er inni meg?), så mister litt lysten til å ha sex.. Hva skal jeg gjøre..? Anonymous poster hash: 0b787...dc7 Anonymous poster hash: 0b787...dc7
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Jeg har en kjæreste som jeg har vært i lag med i nesten 4 år. Sexen var kjempebra før, men har dabbet skikkelig av det siste året. Sexen er ikke like bra. Så fort han kommer inn i meg, får han utløsning, noe han prøver å skjule, for så å fortsette. Før han kommer er det jo greit, men etterpå er det absolutt ikke det samme (kjenner jo såvidt at han er inni meg?), så mister litt lysten til å ha sex.. Hva skal jeg gjøre..?Anonymous poster hash: 0b787...dc7 Anonymous poster hash: 0b787...dc7 Kjøp sleeve til han, da holder han lengre.Anonymous poster hash: 286fb...ba9
Shjelpen Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 (endret) Det finnes hjelpemidler, anskaff her: http://www.kondomeriet.no Endret 25. juni 2015 av Shjelpen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå