AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #21 Skrevet 26. juni 2015 Jeg husker vi besøkte mine oldeforeldre når vi var små. De hadde lite hus, som var vanlig. Kjøkkenet til folk var store, for der samles de. I ferien ble det fort trangt. Jeg husker jeg lå på en diva på kjøkkenet. Det var helt vanlig å ha en divan der. Skal tro hva enkelte hadde sagt i dag om de fikk seng på kjøkkenet.Anonymous poster hash: b229e...761
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #22 Skrevet 26. juni 2015 For å sette det hele i perspektiv, en eldre slektning har bodd på "bøttekott" på sykehus i mange uker for en del år siden. Slektningen stortrivedes med denne formen for enerom. Alt går an, med rette innstillingen. Folk overlevde på ett rom og kjøkken så sent som på 1970-tallet. Barn hadde de og, og flere kom til.....Anonymous poster hash: ab125...2b6 2
Lillemini Skrevet 26. juni 2015 #23 Skrevet 26. juni 2015 Vi har siden barndommen alltid besøkt en gammel tante på sommeren. Da samles 10 personer der i to uker. Hun har ett soverom, og en kjellerstue med tre senger. Tidligere hadde hun en campingvogn der vi sov (da vi var små), men den er borte nå. Så da er det madrasser på gulvet i kjellerstuen, feltseng på hennes rom, og et par mennesker på sofaen. Dette har blitt tradisjon, og det er så koselig. Masse skravling på sengekanten, masse snorking, og masse hygge. Folk kunne selvfølgelig ha tatt inn på hotell, men den gamle lever for disse to ukene med kaos (hun bor på motsatt side av landet fra resten), så da lever vi med bråket og gjør det beste ut av det. Jeg hadde ikke hatt noe problem med å bli innkvartert på et vaskerom, så lenge det var rent og med skikkelig vindu. Har man problem med det så får man faktisk enten la være å komme eller ta inn på hotell. Vanskeligere er det ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå