Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker du tynnere bind om sommeren i varmen, eller bruker de samme som du gjør ellers? 



Anonymous poster hash: 40ea1...17d
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Marco-Polo
AnonymBruker
Skrevet

Tykkelsen på bind bør variere etter mengde blod som kommer, ikke etter temperaturen utenfor huset.



Anonymous poster hash: e747b...4b9
  • Liker 6
Gjest Sukkerbit
Skrevet

Må da bruke de samme. Menstruasjonsmengden forandrer seg ikke etter årstid. 

AnonymBruker
Skrevet

Bruker tøybind, for det blir ikke klamt.



Anonymous poster hash: 0f49f...d18
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker samme, men blør lite, så de jeg normalt bruker er tynne.



Anonymous poster hash: ffe5c...4be
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg bruker stort sett tamponger, men skal jeg ha bind så bruker jeg de samme året rundt.

Gjest Sukkerbit
Skrevet

 

Bruker tøybind, for det blir ikke klamt.

Anonymous poster hash: 0f49f...d18

 

For meg blir det aldri klamt uansett hvor tykke bind jeg bruker. Vil tro det er slik for de fleste også. Det er ikke akkurat 50 grader i skyggen i Norge om sommeren heller, så det går vel bra

AnonymBruker
Skrevet

For meg blir det aldri klamt uansett hvor tykke bind jeg bruker. Vil tro det er slik for de fleste også. Det er ikke akkurat 50 grader i skyggen i Norge om sommeren heller, så det går vel bra

 

Har ikke med tykkelsen å gjøre, men at kjøpebindene ofte har et lag av plastikk. Føler det ikke puster.

Anonymous poster hash: 0f49f...d18

Skrevet

Bruker alltid tamponger på dagtid, men bruker samme nattbind hele året. Mengden blod endrer seg jo ikke fordi vi skriver juni..

  • Liker 1
Gjest Sukkerbit
Skrevet

 

Har ikke med tykkelsen å gjøre, men at kjøpebindene ofte har et lag av plastikk. Føler det ikke puster.

Anonymous poster hash: 0f49f...d18

 

Ingen bind puster forøvrig. Ikke et underliv heller. Det trenger selvsagt luft, men uten det laget med plastikk hadde alt gått rett igjennom hos meg. Det er det lage med plastikk som gjør at jeg ikke blør igjennom. Og jeg har i alle fall ingen problemer når jeg bruker bind, så det går helt fint :) 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen bind puster forøvrig. Ikke et underliv heller. Det trenger selvsagt luft, men uten det laget med plastikk hadde alt gått rett igjennom hos meg. Det er det lage med plastikk som gjør at jeg ikke blør igjennom. Og jeg har i alle fall ingen problemer når jeg bruker bind, så det går helt fint :)

 

Hehe, du forstår hva jeg mener. At det ikke er helt tett, men slipper gjennom luft til underlivet. 

Anonymous poster hash: 0f49f...d18

Gjest Sukkerbit
Skrevet

 

Hehe, du forstår hva jeg mener. At det ikke er helt tett, men slipper gjennom luft til underlivet. 

Anonymous poster hash: 0f49f...d18

 

Et vanlig bind gjør det. Det er ikke tett. Underlivet mitt ser i alle fall friskt og fint ut. :) Så ja! Det går fint å bruke vanlige bind, også om sommeren. 

AnonymBruker
Skrevet

Et vanlig bind gjør det. Det er ikke tett. Underlivet mitt ser i alle fall friskt og fint ut. :) Så ja! Det går fint å bruke vanlige bind, også om sommeren. 

 

Så bra, ingen av de bindene jeg har testet er slik. Hvilket merke bruker du?

Anonymous poster hash: 0f49f...d18

Gjest Sukkerbit
Skrevet

 

Så bra, ingen av de bindene jeg har testet er slik. Hvilket merke bruker du?

Anonymous poster hash: 0f49f...d18

 

På det verste bruker jeg de aller største nattbindene fra libresse. Disse bruker jeg også hver natt under menstruasjon. Til vanlig bruker jeg de vanlige bindene fra always. Jeg har aldri hatt noen problemer i underlivet som har kommet av bindene i alle fall. Det er akkurat slik som det er til vanlig hvis du skjønner :) Merker ingen forskjell under menstruasjon og ellers, eller om jeg bruker tampong (noe jeg ikke kan bruke lengre). 

Men det er i grunn forskjell på folk da. Jeg blør ganske mye, og det er selvsagt mye mer miljøvennlig med tøybind, men det blør jeg for mye for å bruke. :) 

AnonymBruker
Skrevet

På det verste bruker jeg de aller største nattbindene fra libresse. Disse bruker jeg også hver natt under menstruasjon. Til vanlig bruker jeg de vanlige bindene fra always. Jeg har aldri hatt noen problemer i underlivet som har kommet av bindene i alle fall. Det er akkurat slik som det er til vanlig hvis du skjønner :) Merker ingen forskjell under menstruasjon og ellers, eller om jeg bruker tampong (noe jeg ikke kan bruke lengre). 

Men det er i grunn forskjell på folk da. Jeg blør ganske mye, og det er selvsagt mye mer miljøvennlig med tøybind, men det blør jeg for mye for å bruke. :)

 

Okei, jeg synes ikke Libresse sine er så verst, men Always synes jeg er veldig tette og plastikk. Har aldri fått problemer jeg heller, det er bare at det føles tett. Prøvde noe som het Natracare, men jeg likte ikke dem heller. Så tøybind er liksom det det har endt opp med :) Men jeg blør ikke så mye, jeg blør såpass lite at det til og med er vondt å bruke de minste tampongene.

Anonymous poster hash: 0f49f...d18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...