AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Bruker du tynnere bind om sommeren i varmen, eller bruker de samme som du gjør ellers? Anonymous poster hash: 40ea1...17d
Marco-Polo Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 (endret) . Endret 8. juli 2015 av Marco-Polo
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Tykkelsen på bind bør variere etter mengde blod som kommer, ikke etter temperaturen utenfor huset. Anonymous poster hash: e747b...4b9 6
Gjest Sukkerbit Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Må da bruke de samme. Menstruasjonsmengden forandrer seg ikke etter årstid.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Bruker tøybind, for det blir ikke klamt. Anonymous poster hash: 0f49f...d18 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #6 Skrevet 25. juni 2015 Bruker samme, men blør lite, så de jeg normalt bruker er tynne. Anonymous poster hash: ffe5c...4be
Gjest Honeyblossom Skrevet 25. juni 2015 #7 Skrevet 25. juni 2015 Jeg bruker stort sett tamponger, men skal jeg ha bind så bruker jeg de samme året rundt.
Gjest Sukkerbit Skrevet 25. juni 2015 #8 Skrevet 25. juni 2015 Bruker tøybind, for det blir ikke klamt. Anonymous poster hash: 0f49f...d18 For meg blir det aldri klamt uansett hvor tykke bind jeg bruker. Vil tro det er slik for de fleste også. Det er ikke akkurat 50 grader i skyggen i Norge om sommeren heller, så det går vel bra
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #9 Skrevet 26. juni 2015 For meg blir det aldri klamt uansett hvor tykke bind jeg bruker. Vil tro det er slik for de fleste også. Det er ikke akkurat 50 grader i skyggen i Norge om sommeren heller, så det går vel bra Har ikke med tykkelsen å gjøre, men at kjøpebindene ofte har et lag av plastikk. Føler det ikke puster. Anonymous poster hash: 0f49f...d18
peppermyntete Skrevet 26. juni 2015 #10 Skrevet 26. juni 2015 Bruker alltid tamponger på dagtid, men bruker samme nattbind hele året. Mengden blod endrer seg jo ikke fordi vi skriver juni.. 1
Gjest Sukkerbit Skrevet 26. juni 2015 #11 Skrevet 26. juni 2015 Har ikke med tykkelsen å gjøre, men at kjøpebindene ofte har et lag av plastikk. Føler det ikke puster. Anonymous poster hash: 0f49f...d18 Ingen bind puster forøvrig. Ikke et underliv heller. Det trenger selvsagt luft, men uten det laget med plastikk hadde alt gått rett igjennom hos meg. Det er det lage med plastikk som gjør at jeg ikke blør igjennom. Og jeg har i alle fall ingen problemer når jeg bruker bind, så det går helt fint
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #12 Skrevet 26. juni 2015 Ingen bind puster forøvrig. Ikke et underliv heller. Det trenger selvsagt luft, men uten det laget med plastikk hadde alt gått rett igjennom hos meg. Det er det lage med plastikk som gjør at jeg ikke blør igjennom. Og jeg har i alle fall ingen problemer når jeg bruker bind, så det går helt fint Hehe, du forstår hva jeg mener. At det ikke er helt tett, men slipper gjennom luft til underlivet. Anonymous poster hash: 0f49f...d18
Gjest Sukkerbit Skrevet 26. juni 2015 #13 Skrevet 26. juni 2015 Hehe, du forstår hva jeg mener. At det ikke er helt tett, men slipper gjennom luft til underlivet. Anonymous poster hash: 0f49f...d18 Et vanlig bind gjør det. Det er ikke tett. Underlivet mitt ser i alle fall friskt og fint ut. Så ja! Det går fint å bruke vanlige bind, også om sommeren.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #14 Skrevet 26. juni 2015 Et vanlig bind gjør det. Det er ikke tett. Underlivet mitt ser i alle fall friskt og fint ut. Så ja! Det går fint å bruke vanlige bind, også om sommeren. Så bra, ingen av de bindene jeg har testet er slik. Hvilket merke bruker du? Anonymous poster hash: 0f49f...d18
Gjest Sukkerbit Skrevet 26. juni 2015 #15 Skrevet 26. juni 2015 Så bra, ingen av de bindene jeg har testet er slik. Hvilket merke bruker du? Anonymous poster hash: 0f49f...d18 På det verste bruker jeg de aller største nattbindene fra libresse. Disse bruker jeg også hver natt under menstruasjon. Til vanlig bruker jeg de vanlige bindene fra always. Jeg har aldri hatt noen problemer i underlivet som har kommet av bindene i alle fall. Det er akkurat slik som det er til vanlig hvis du skjønner Merker ingen forskjell under menstruasjon og ellers, eller om jeg bruker tampong (noe jeg ikke kan bruke lengre). Men det er i grunn forskjell på folk da. Jeg blør ganske mye, og det er selvsagt mye mer miljøvennlig med tøybind, men det blør jeg for mye for å bruke.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #16 Skrevet 26. juni 2015 På det verste bruker jeg de aller største nattbindene fra libresse. Disse bruker jeg også hver natt under menstruasjon. Til vanlig bruker jeg de vanlige bindene fra always. Jeg har aldri hatt noen problemer i underlivet som har kommet av bindene i alle fall. Det er akkurat slik som det er til vanlig hvis du skjønner Merker ingen forskjell under menstruasjon og ellers, eller om jeg bruker tampong (noe jeg ikke kan bruke lengre). Men det er i grunn forskjell på folk da. Jeg blør ganske mye, og det er selvsagt mye mer miljøvennlig med tøybind, men det blør jeg for mye for å bruke. Okei, jeg synes ikke Libresse sine er så verst, men Always synes jeg er veldig tette og plastikk. Har aldri fått problemer jeg heller, det er bare at det føles tett. Prøvde noe som het Natracare, men jeg likte ikke dem heller. Så tøybind er liksom det det har endt opp med Men jeg blør ikke så mye, jeg blør såpass lite at det til og med er vondt å bruke de minste tampongene. Anonymous poster hash: 0f49f...d18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå