Gå til innhold

Sterkere orgasmer enn dama!

Fremhevede innlegg

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Mange som opplever at mannen bråker og blir vill å får flere og sterkere orgasmer enn dama?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet at mange av orgasmene hans er sterkere enn mine og da bråker han jo litt ekstra ja. Det er helt greit så lenge han sier "åh" i stedet for å brøle.

Anonymous poster hash: 5ead3...ec0
  • Liker 1
Skrevet

Orgasme er individuelt uansett kjønn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min får sterkere og lengre orgasmer enn meg. Liker at han bråker litt jeg da, ikke skrike men stønne høyt.

Anonymous poster hash: f4ffa...6ac
Skrevet

Mange som opplever at mannen bråker og blir vill å får flere og sterkere orgasmer enn dama?

Nei

Da er du homo

:ironi:

• Liker 1
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Nei

Da er du homo

:ironi:

Får homogutter sterkere å lengre orgasmer enn hetrogutter? Første gang jeg hører. Jeg får sef mye sterkere å lengre orgasmer av analstimuli, men har ingenting med homo å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Får homogutter sterkere å lengre orgasmer enn hetrogutter? Første gang jeg hører. Jeg får sef mye sterkere å lengre orgasmer av analstimuli, men har ingenting med homo å gjøre.

Han tulla...

Anonymous poster hash: 8e795...b0f

• Liker 2
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Han tulla...

Anonymous poster hash: 8e795...b0f

Ja, det tror jeg også, aldri hørt at homogutter får sterkere orgasmer enn hetrogutter.

• 3 uker senere...
Skrevet

Men det kan muligens ha noe med ironi å gjøre?? :ironi::fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ignorerte du ironiflagget? 

Anonymous poster hash: d71e1...6cc

Skrevet

Typen får sterkere orgasmer enn meg...trist

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min får sterkere og lengre orgasmer enn meg. Liker at han bråker litt jeg da, ikke skrike men stønne høyt.

Anonymous poster hash: f4ffa...6ac

Mannen din får lengre orgasmer enn deg? Gutter hr stort sett orgasmer på 6sekunder.

Anonymous poster hash: 3969b...18c

Skrevet (endret)

Haha, fikk du lov nå? Bra for deg. 😄

(ups, så plutselig det var en eldre tråd... Tenkte det var subgutten fra i går, som hadde holdt seg i 25 timer eller noe, som kom tilbake til kg for å fortelle om resultatet 😄😄)

Endret av spektralkatt
AnonymBruker
Skrevet

Mannen din får lengre orgasmer enn deg? Gutter hr stort sett orgasmer på 6sekunder.

Anonymous poster hash: 3969b...18c

Mine varer ca 4 kanskje.

Anonymous poster hash: 53b6e...9bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...