Gå til innhold

Makrell i tomat på tube...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har testet den?

Så reklame for den i det der "Glad i mat"-bladet man får på RIMI, men har ikke sett den i de butikkene jeg har vært i i dag.

Virker ganske genialt da, jeg spiser ikke så mye om gangen så hvis den holder seg like fersk og god lenge siden den er inni en tube er dette kanskje perfekt for meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett den, men det må da være veldig små makrellbiter når man skal få klemt dem ut av en tube? :o

Skrevet

Tror det er denne varianten med hakket fisk, som også finnes i de små en-personspakkene.

Skrevet

På tube? nei, har hverken sett eller smakt det ennå.

Men nugatti på tube smakte helt annerledes enn på boks, så er ikke helt sikker på om jeg får overtalt med selv til å spise makrell på tube.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har letet en stund, og i dag fant jeg den på Mega. Den lå i kjøledisken, ved siden av noe annet tube-pålegg.

Har ikke åpnet den enda, men tror det er sånn hakket innhold.

Skrevet

Hehe.. Man mister jo litt av gleden ved å spise makrell i tomat når man slipper å få sprutet makrell utover hele genseren da... Kanskje jeg skal holde meg til de gode gamle vanlige boksene jeg og.

Skrevet
Har ikke sett den, men det må da være veldig små makrellbiter når man skal få klemt dem ut av en tube? :o
:ler: Det samme tenkte jeg også på....
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg synes den gammeldagse, rare boksen med makrell i tomat er den beste. Jeg synes bitene er endel av sjarmen, og for eksempel er King Oscar ikke helt min greie.

Skal alt presses inn i tube og bli til babymat? Syltetøy uten biter, makrell på tube-hva blir det neste?

Skrevet
Skal alt presses inn i tube og bli til babymat? Syltetøy uten biter, makrell på tube-hva blir det neste?

Det er da så tungt å tygge, det skjønner du vel!

:wink:

Skrevet
Hehe.. Man mister jo litt av gleden ved å spise makrell i tomat når man slipper å få sprutet makrell utover hele genseren da... Kanskje jeg skal holde meg til de gode gamle vanlige boksene jeg og.

:enig_animasjon:

Gjest LoisLane
Skrevet

Yes! Yes! Yes!

Jeg HATER makrell, særlig lukta og alt sølet som blir av boksen. For ikke å snakke om katastrofen hvis noen mister boksen. Yuk! Men ungene elsker det, og bra er jo det - så jeg gleeeder meg til tuben kommer i hus og håper den er like god som vanlig makrell...

Skrevet

Hmm, det skal jeg faktisk prøve. Jeg pleier uansett å mose makrell i tomat, liker ikke store biter.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er den fra Stabburet? Synes den er best den derifra som er på box. ar prøvd andre sorter, men det blir bleke kopier.

På tube? Hmmmhøres ikke fristende ut. Må jo være moset fisken da?

E det fra Stabburet?

Skrevet

Det skal jeg kjøpe til Bananmannen.

Han elsker makrell i tomat, men jeg ikke "tåler" lukta. Så da må jo en tube være perfekt....

(samt at tuben kan være med i matpakka på jobben, slik at den blir spist opp raskere) :wink:

Skrevet

Vist noen synes makrellbokser er vonde å opne eller inneholder for mye, går det ann å kjøpe små engangsboxer. Eg synes makrell i tomat endrer smak etter kun kort tid i kjøleskapet :evil:

Skrevet

høres genialt ut om dne som du sier holder seg fersk.slipper å mase med plastpose rundt og kjøpe plast lokk og mas. (selv om jeg so mregel eter en hel boks av gangen)

Skrevet

Den skal jeg prøve! Blir litt lettere og bruke, selv om jeg selv liker best den som ikke er hakket.

Skrevet

Liker ikke den hakkede varianten. Mye bedre med filet. Nå skal liksom all pålegg på tube, synes det er litt ekkelt av en eller annen grunn. :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...