hocane Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Kanskje litt dumt spørsmål, men det er jo litt tricky. Svermer ikke akkurat av veggiser her i landet, og det å spise er jo en ganske sosial greie. Dessuten er det ganske viktig for meg å finne noen som deler de samme meningene som meg rundt dyrs rettigheter, særlig når det gjelder industrielle slaktehus.
Yme Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Kunne du vært sammen en som spiser kjøtt, om hu respekterte ditt synspunkt, så lenge du ikke nekta henne dette? I så fall, tror jeg du helt fint skal kunne finne deg en jente.
hocane Skrevet 25. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2015 (endret) Kunne du vært sammen en som spiser kjøtt, om hu respekterte ditt synspunkt, så lenge du ikke nekta henne dette? I så fall, tror jeg du helt fint skal kunne finne deg en jente. Kommer an på. Men det optimale hadde jo vært å finne en veggis. Like barn leker best. Hadde hun spist 1-2 kjøttmåltider i uken kunne jeg muligens levd men det. Hadde det vært opp til 4-5 hadde nok det blitt for mye for meg dessverre. Endret 25. juni 2015 av hocane
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Anbefaler deg i første omgang å bli medlem i veggispreik-gruppa på facebook (om du er på face selvfølgelig). Masse hyggelig folk. Også deles det forskjellige arrangementer osv. Anonymous poster hash: 339c2...160
Gjest Morello Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Trur det er lettest om du henger i sirkler med mange veggiser, eller tyr til nettdating. ^^
Yme Skrevet 25. juni 2015 #6 Skrevet 25. juni 2015 Kommer an på. Men det optimale hadde jo vært å finne en veggis. Like barn leker best. Hadde hun spist 1-2 kjøttmåltider i uken kunne jeg muligens levd men det. Hadde det vært opp til 4-5 hadde nok det blitt for mye for meg dessverre.Da tenker jeg du burde finne en som er veggis. Om du ikke kjenner noen, kan du jo begynne å melde deg inn på sånne forum, sider på facebook osv, og delta i diskusjonene der, til du blir kjent med folk og får en vennegjeng med samme syn på ting.
bavaco Skrevet 25. juni 2015 #7 Skrevet 25. juni 2015 Hei! veggistreff.com er en ny dating side! For vegetarianere og veganere i Norge. ^^
hocane Skrevet 25. juni 2015 Forfatter #8 Skrevet 25. juni 2015 Hei! veggistreff.com er en ny dating side! For vegetarianere og veganere i Norge. ^^ Så stilig! Takker
Maleficenta Skrevet 25. juni 2015 #9 Skrevet 25. juni 2015 Kanskje litt dumt spørsmål, men det er jo litt tricky. Svermer ikke akkurat av veggiser her i landet, og det å spise er jo en ganske sosial greie. Dessuten er det ganske viktig for meg å finne noen som deler de samme meningene som meg rundt dyrs rettigheter, særlig når det gjelder industrielle slaktehus. På datingsider på nettet vil du alltids finne noen som har like verdier som deg
Teethgrinding Skrevet 25. juni 2015 #10 Skrevet 25. juni 2015 Jeg har en kompis som mener han aldri kunnet date en vegetarianer. De har ikke med at de ikke spiser kjøtt, men fordi de alltid er gærne. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå