AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Jeg er så lei, og alt er så tungt. Spesielt hater jeg denne årstida, med ekkel varme og glade folk overalt, noe som gjør meg deprimert. Det føles virkelig som om jeg er den eneste som sliter. Jeg sier nei til alle forespørsler om sosialisering, for jeg vet hvordan jeg reagerer på det. Jeg blir enda mer deppa, og sammenligner meg enda mer med andre folk. Jeg ser pene jenter, og det første jeg tenker er; det der kan jeg aldri få. Jeg er ikke god nok, har for lav status, og er ikke kjekk nok. Det er ikke slik at fasiten på lykke er å være sosial. Jo mer i eget selskap jeg er, jo bedre har jeg det. Men jeg kan aldri bli lykkelig, uansett hva jeg hadde hatt i livet. Før hadde jeg kjæreste og jobb, jeg var ikke lykkelig da heller. Like deprimert som jeg er nå, uten kjæreste og jobb. Så slikt spiller ingen rolle for min lykke. 10 millioner i Lotto hadde kanskje hjulpet. Jeg har innsett at det ikke er noe håp for meg, og jeg har ikke lyst til eller troa på behandling. Det jeg egentlig har lyst til kan jeg ikke si her. Jeg simpelthen hater meg selv, og kunne tenke meg å fordufte. Jeg ser liksom ikke poenget med noe. Til høsten blir jeg tvunget ut i en "jobb" jeg ikke vil ha, for veilederen tar ikke hensyn til mine egne ønsker. Jeg er ikke purung lenger heller, og mye tilsier at jeg dør ung, før fylte 50. Jeg prøver å hjelpe til med å ha et bedritent kosthold, og drikke mye alkohol. Anonymous poster hash: 4111e...e23
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Så hva ønsker du med denne posten? Anonymous poster hash: fbbad...525 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Vel, om det er råd til hvordan du kan drikke deg ihjel for en billig penge du vil ha, så kan du spare ganske mange kroner på å brygge ditt eget øl og din egen vin. Er du riktig så heldig, synes du kanskje det er en trivelig hobby også, og kan utveksle oppskrifter med andre som også brygger sitt eget. Anonymous poster hash: ac9ac...c7a
Gjest Badebuksa Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Få deg en hobby. Helt seriøst, hva liker du? Hvis du "ikke liker noenting", må du kaste deg ut i det første og beste du ser. Og vær ærlig med deg selv; liker du å være deprimert, eller ønsker du å bli frisk? Ønsker du å være en av de glade menneskene du ser på gata? Du har lov å ha dårlige dager, selvom du finner glede i ting. Det er ikke enten eller, og noen ganger må man gjøre ting man tror man ikke liker for å oppdage at det gir deg glede. Nye hobbyer kan bidra med å starte en god sirkel der du finner gleder og lyspunkt i livet. Sånn ellers, selvom du sikkert går til psykolog (?), så er det også noe du burde, og du må være dønn ærlig om alt.
Florence Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Jeg er så lei, og alt er så tungt. Spesielt hater jeg denne årstida, med ekkel varme og glade folk overalt, noe som gjør meg deprimert. Det føles virkelig som om jeg er den eneste som sliter. Jeg sier nei til alle forespørsler om sosialisering, for jeg vet hvordan jeg reagerer på det. Jeg blir enda mer deppa, og sammenligner meg enda mer med andre folk. Jeg ser pene jenter, og det første jeg tenker er; det der kan jeg aldri få. Jeg er ikke god nok, har for lav status, og er ikke kjekk nok. Det er ikke slik at fasiten på lykke er å være sosial. Jo mer i eget selskap jeg er, jo bedre har jeg det. Men jeg kan aldri bli lykkelig, uansett hva jeg hadde hatt i livet. Før hadde jeg kjæreste og jobb, jeg var ikke lykkelig da heller. Like deprimert som jeg er nå, uten kjæreste og jobb. Så slikt spiller ingen rolle for min lykke. 10 millioner i Lotto hadde kanskje hjulpet. Jeg har innsett at det ikke er noe håp for meg, og jeg har ikke lyst til eller troa på behandling. Det jeg egentlig har lyst til kan jeg ikke si her. Jeg simpelthen hater meg selv, og kunne tenke meg å fordufte. Jeg ser liksom ikke poenget med noe. Til høsten blir jeg tvunget ut i en "jobb" jeg ikke vil ha, for veilederen tar ikke hensyn til mine egne ønsker. Jeg er ikke purung lenger heller, og mye tilsier at jeg dør ung, før fylte 50. Jeg prøver å hjelpe til med å ha et bedritent kosthold, og drikke mye alkohol. Anonymous poster hash: 4111e...e23 Hva tror du de mindre pene jentene tenker da? Hvorfor må du ha en pen jente? Når det gjelder jobb så er det mange av oss som må ta til takke med en jobb vi ikke egentlig vil ha, fordi det er vanskelig å få jobb for tiden. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #6 Skrevet 25. juni 2015 Vel, om det er råd til hvordan du kan drikke deg ihjel for en billig penge du vil ha, Nå er du ulogisk. Kvifor spare når ein vil ta livet av seg? Så du tek feil, trådstartar er nok ute etter noko anna. Anonymous poster hash: cea7d...198
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå