AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 http://www.stars-international.org/files/file/1309%20Norway/131114-dh-FINAL-STARS%20Norway%20PoTS.pdf Her står det litt om sykdommen POTS Jeg er ganske paranoid av meg når det kommer til sykdommer, men jeg har noen av symptomene som står på den sida: * Økt hjerterytme (Er litt usikker på dette, men noe jeg mistenker) * Kronisk svimmelhet (Ikke akkurat kronisk med meg, men pleier ofte å være utrolig svimmel) * Søvnløshet (Enten så er jeg trøtt og sløv hele dagen, ellers får jeg ikke sove til langt ut på natta) * Hjertebank * Svakhetsfølelse * Brystsmerter * Konsentrasjonsvansker * Utmattelse * Kortpustet * Kalde hender og føtter (Har på sokker selv når jeg sover) Disse har jeg, og dette er jo symptomene, men jeg vil ikke dra til legen fordi legeskrekk Anonymous poster hash: 9c4f9...9ac
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Kanskje du skal ta en tur til legen og bli henvist til behandling for sykdomskrekk? Om du sitter hjemme og googler frem allverdens rare diagnoser er det ikke rart du blir redd. Stikkordene du gir her kan passe til omtrent alt fra dårlig form til en alvorlig sykdom. Jeg tipper dårlig form kombinert med sykdomsangst. Og om du røyker eller snuser, har du svaret på kalde hender og føtter. Anonymous poster hash: 56341...e09 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Hurra, der kom første posten etter de publiserte EN studie om POTS. Har du tatt HPV-vaksinen? Hvis ikke, så har du ikke POTS. Hypokonder eller ei, dette skal du ikke spørre om på et forum. Du aner ikke hvilken kompetanse som ligger bak svaret. Ring legen din, få henvisning til psykolog før du går over alle hauger med hypokondriet. OG SLUTT Å GOOGLE Anonymous poster hash: ac827...609
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Syns det virker som om du overdriver egne symptomer for å få de til å stemme. "Jeg tror jeg har økt hjerterytme, men er ikke sikker". Kanskje du har noe type sykdom, men det er ikke den du linket. Anonymous poster hash: ac243...fb5
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Syns det virker som om du overdriver egne symptomer for å få de til å stemme. "Jeg tror jeg har økt hjerterytme, men er ikke sikker". Kanskje du har noe type sykdom, men det er ikke den du linket. Anonymous poster hash: ac243...fb5 Jeg har også økt hjerterytme, men dette er jo noe alle får.... Kan jo bare reise seg.... Parnoide og hypokondere som googler er mine favoritter her i verden... Hurra for tha internetz Anonymous poster hash: ac827...609
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå