AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Del Skrevet 25. juni 2015 Har handlet mye sminke og slikt fra blivakker. Har vært fornøyd så langt, men jeg reagerer litt på prisene. Ene dagen kan du finne sminke til nesten 500 kroner, neste dag koster samme sminke 300, så plutselig kanskje ned i 200 så 500. Slikt ser jeg på nesten alt de selger der. Hvordan kan en butikk ha salg hver dag omtrent? Er produktene de selger ekte eller kan det være fake? Kan det vare fake de dagene det billig, men ekte ellers? Har sett flere av de samme produktene blivakker selger andre steder og da er prisene ofte mye høyere. Hva slag erfaringer har dere fra blivakker.no? Noen som vet hvorfor de kan ha så ofte salg? Anonymous poster hash: 08723...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #2 Del Skrevet 25. juni 2015 Salgstriks, mange butikker selger varene sine, til de prisene de EGENTLIG burde solgt varene for til vanlig, når det er salg. De kaller det salg når varene til vanlig er overpriset, og salgsvarene er normalpriset.Anonymous poster hash: bfc41...000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #3 Del Skrevet 25. juni 2015 Finner sider hvor du kan sjekke om produktet er gammelt. Husker de solgte MYE gammelt i starten, veldig mange bloggere og på forum klagde over det. Men dette er par år siden. Jeg har aldri handlet der så vet ikke, men tipper de har skjerpet seg siden alle klagene. Anonymous poster hash: d23b9...fb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 25. juni 2015 #4 Del Skrevet 25. juni 2015 Fikk gammelt og muligens fake produkt da jeg handlet der for første gang i 2009 eller 2010. Ble skeptisk og handlet ikke der igjen før i 2014 og nå er jeg kjempefornøyd. Varene jeg har fått er ekte og nye. Dog fikk jeg en bb-krem som nærmet seg utløpsdato, sendte bilde av tuben med batchnr og link til checkcosmetic.com hvor det sto at den gikk ut på dato måneden etter. Fikk pengene igjen og fikk beholde produktet. Veldig fornøyd! Dette var en dyr bb-krem fra Jane Iredale, hadde nok ikke giddet og sagt fra om det var en billig en fra Rimmel eller noe. Bestiller mest Opi-neglelakk derfra siden de ofte har tilbud på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #5 Del Skrevet 25. juni 2015 Si det. Jeg kjøptw nettopp noe fra Wella. Har brukt produktene før og se var himmelske. De jeg nå fikk var horrible. Antar dette IKKE er noe frisøren ville solgt meg. På flaskene er det klistret produktbeskrivelse på polsk over den orginale. Anonymous poster hash: 4ada8...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 25. juni 2015 #6 Del Skrevet 25. juni 2015 Alltid vært stor fornøyd med servicen deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #7 Del Skrevet 26. juni 2015 Aldri hatt problemer med blivakker. De setter vel ned prisene for å konkurrere med de utenlandske nettbutikkene. Anonymous poster hash: ce83e...08b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #8 Del Skrevet 26. juni 2015 Sier bare at produktene er overpriset. Jeg skjønner ikke at noen kjøper shampoo til 400 kr og tror på reklamen. Det er mange andre produkterder som er svindyrt.At de kommer med 50% er til å le av. Enda er det dyrt. Forbrukeren hiver seg på når de ser ordet salg og tilbud.Anonymous poster hash: 32725...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #9 Del Skrevet 26. juni 2015 Jeg har vært veldig fornøyd når jeg har handlet der. Kjøpt fra TheBalm, og det har alltid vært mye billigere enn ellers på nett. Liker dessuten at de har andre merker, som ikke alltid er så enkle å få tak i. Anonymous poster hash: 41c93...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje1 Skrevet 28. juni 2015 #10 Del Skrevet 28. juni 2015 Jeg fikk fake shampoo og balsam derfra! Så de ikke før jeg var halvveis i bruk av de. Jeg søkte litt rundt på nettet etter kjennetegn på slike produkter. Har aldri handlet derfra igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #11 Del Skrevet 28. juni 2015 Jeg fikk fake shampoo og balsam derfra! Så de ikke før jeg var halvveis i bruk av de. Jeg søkte litt rundt på nettet etter kjennetegn på slike produkter. Har aldri handlet derfra igjen. Hvilke produkter og hva slags kjennetegn? Greit å vite hva man bør se etter. Anonymous poster hash: 357c3...7ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 28. juni 2015 #12 Del Skrevet 28. juni 2015 (endret) - Endret 8. mars 2017 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 28. juni 2015 #13 Del Skrevet 28. juni 2015 Jeg sjekker alt jeg kjøper på checkcosmetic og batchkodene er ekte, så da er vel produktet det og. Et fake produkt ville sikkert hatt en ugyldig batchkode vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje1 Skrevet 28. juni 2015 #14 Del Skrevet 28. juni 2015 Hvilke produkter og hva slags kjennetegn? Greit å vite hva man bør se etter. Anonymous poster hash: 357c3...7ae Jeg husker ikke hva jeg fant ut av til slutt, men det var en kode på flaskene og farge på flaskene (det var byttet om på farger, si det er grønn farge på korken og mørk grønn på flaska, bare omvendt på fake; det var veldig lett å ikke tenke over). Jeg luktet det forresten også, det var da jeg begynte å lure, men når håret plutselig begynte å bli mer tørt begynte jeg å søke rundt på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #15 Del Skrevet 28. juni 2015 Veit Kevin Murphy er veldig streng med kven som får selge produktene sine. Det er bare merket sjølv og utvalgte salonger som har fått produktene og tillatelsen direkte frå Kevin Murphy. Altså har ikkje Blivakker.no tillatelse frå Kevin Murphy. Ein kan jo lure på kor Blivakker.no får produktene frå. Det vil dei jo ikkje svare skikkelig på... Eg fant forøvrig harde små plastklumper eller noko oppi dagkremen frå Ole Henriksen som eg kjøpte derfrå. Tør ikkje smøre den i fjeset lenger! Anonymous poster hash: ac495...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #16 Del Skrevet 29. juni 2015 Så lenge de nekter å oppgi hvor de får varene fra, annet enn "parallellimport" er det umulig for kundene å vite om produktet er ekte eller hvordan det har blitt oppbevart før det kommer blivakker i hende. De har vel tidligere solgt varer som ikke var ment for det europeiske markedet, mener jeg å huske. Det er forståelig at de ikke vil oppgi hvor de kjøper produkter fra, med tanke på konkurrenter osv., men da gir det heller ikke muligheten for andre å sjekke om varene har blitt behandlet som de skal før de blir solgt til kunder eller om varene er ekte. Jeg har opplevd å kjøpe et dårlig produkt i parfymeri,foundation bare rant i stedet for å ha den konsistensen den skulle ha. Gikk tilbake dagen etter med kvittering og ble først nektet å bytte. Ikke vet jeg hvordan de oppbevarer produktene sine... Etter mye krangling fikk jeg til slutt med meg et skikkelig produkt. Har opplevd mindre styr hos blivakker. Poenget mitt er at det kan finnes dårlige partier eller enkeltprodukt, uansett sted man kjøper. Anonymous poster hash: f4479...27c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. juni 2015 #17 Del Skrevet 29. juni 2015 Kjøpte en krølltang der for noen år siden, den eksploderte etter at jeg hadde brukt den 3 ganger. Siden jeg brukte den svært sjeldent, var det ikke vits i å si noe, gikk kanskje et år fra første gang til den eksploderte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 29. juni 2015 #18 Del Skrevet 29. juni 2015 Jeg sjekker alt jeg kjøper på checkcosmetic og batchkodene er ekte, så da er vel produktet det og. Et fake produkt ville sikkert hatt en ugyldig batchkode vil jeg tro. Har de først klart å etterligne et produkt, så klarer de nok å finne en gyldig batchkode også vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #19 Del Skrevet 30. juni 2015 Kjøpte Moroccanoil-produkter der en gang for trodde ingen frisører i nærområdet hadde det her. Da jeg fant en frisør som faktisk hadde det og jeg heller kjøpte der for å få produktet med én gang la jeg merke til at ørsmå detaljer ved pakningen (layout, noe skrift, osv.) manglet. Så jeg vil tro det jeg hadde fra blivakker.no da var fake, dessverre :-/ Anonymous poster hash: d60c9...ce3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kongen Skrevet 4. juli 2015 #20 Del Skrevet 4. juli 2015 Att de säljer varor för 300 kr mot för ordinarie 500 är inget konstigt, de kanske har ett inköpspris på 100 kr så de tjänar mindre men tillräckligt. Behöver inte vara fakeprodukter för det, blivakker ägnar sig åt paralellimport, jag kan tänka mig att de får dåliga varor ibland, behöver ju inte vara fake för det. De får säkert in fake också, men inte medvetet hoppas jag. Ägaren fick ju hem 4000 artiklar till netthandelen för ett tag sen som visade sig vara kopior, tullen tog dessa varor givetvis. Han som driver blivakker har ju netthandelen och dr lykke också, han e väldigt effektiv på att göra reklam "spamma" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå