AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 (Hovedsakelig til dere jenter): Hvor langt går du med lettkleddbilder på snapchat til en du stoler på, som kjæreste eller en fyr du holder på seriøst med? Ingenting i det hele tatt, bare pupper eller "full pakke"?Anonymous poster hash: ce1ab...a74
Nanami Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Det har hendt at jeg har sendt bilder fra dusjen eller i et speil. Man ser ingenting ille, bare antydninger. F.eks st jeg har hånden tilfeldig over brystene eller noe sånt. Har ikke lyst å sende helt blottende bilder over en tjeneste som med jevne mellomrom blir hacket.
sjøhest Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Ingenting selvfølgelig. Er jo bare for alle å ta screenshot så har de bildet for alltid. 2
Fionnuala Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Har kjæresten på snapchat, men sender ingen slike bilder der. Det foregår heller over vanlig melding/MMS. 1
Gjest Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Aldri sendt lettkledde bilder hverken på snapchat eller andre plasser. Ikke til kjæresten min engang. Kommer heller aldri til å gjøre det. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #7 Skrevet 25. juni 2015 Tror ikke du vil elske det når det er slutt mellom dere og han sitter med masse nakenbilder av deg.Anonymous poster hash: 9c754...c40 1
frk91 Skrevet 25. juni 2015 #8 Skrevet 25. juni 2015 Trodde selv jeg aldri kom til å sende nakenbilder av meg, helt til jeg kom i et avstandsforhold. Nå hender det seg at jeg sender video av at jeg leker med meg selv, og han gjør det samme. Har gått over til å heller bruke skype til nettsex, men liker å sende disse småvideoene på snap for han blir så kåt av det. 3
SonnyCrockett Skrevet 25. juni 2015 #9 Skrevet 25. juni 2015 Heads up til dere jenter, så finnes det apper man kan laste ned for å ta screenshot uten at dere får notification om det. Har selv brukt det (fy skam på lanken), men kun en liten periode og bruker det ikke nå lenger. det ødelegger hele spenningen mener nå jeg, og det er dårlig gjort. En bekjent som forøvrig er den største mannehora jeg vet om gjør dette hele tiden, og i tillegg poster lettkledde og nakenbilder av jentene i en gruppe med kompiser på face. (meg inkludert) Dette er da fra tinderdates som han har kanskje 3 av i uken og "jobber" med kontinuerlig. Kjipt å ha sånne bilder av seg rundt omkring uten å vite noe! Synes synd på de jentene..
Svampebob1 Skrevet 25. juni 2015 #10 Skrevet 25. juni 2015 Jeg går hele veien Om en evt. kjæreste jeg er sammen med tar screen shot må de for all del gjøre det. Har så fin kropp at det måtte bare vært en glede for folk om det uheldigvis skulle bli delt. Jeg har aldri ansiktet mitt med på bildene Så hvis noen påstår det er meg så får jeg bare nekte 3
Apocalypse Skrevet 25. juni 2015 #11 Skrevet 25. juni 2015 Pupper, men har aldri ansiktet med på bildene.
mijaa Skrevet 25. juni 2015 #12 Skrevet 25. juni 2015 Tror ikke du vil elske det når det er slutt mellom dere og han sitter med masse nakenbilder av deg.Anonymous poster hash: 9c754...c40 Sikkert like lite som han kommer til å elske at jeg har masse videoer og bilder av han. On-topic; det hender jeg går all out på snapchat til kjæresten, men det er veldig sjeldent. Sender heller direkte til han og slipper den brysomme tredjeparten som blir hacket støtt og stadig. 1
Gjest Wilma89 Skrevet 25. juni 2015 #13 Skrevet 25. juni 2015 Ikke noe som ikke tåler å bli vist til hvem som helst😊
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #14 Skrevet 25. juni 2015 Men når dere skriver at dere går "all in", viser dere selve musa da liksom? Driver på med en fyr som er veldig keen på at jeg skal sende bilde av den (vi får ikke sett hverandre på hele sommeren..), men jeg er litt mer motvillig.. Og i hvert fall når jeg hører at det er såpass mange som ikke pleier å gjøre det! Anonymous poster hash: ce1ab...a74
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #15 Skrevet 25. juni 2015 Men når dere skriver at dere går "all in", viser dere selve musa da liksom? Driver på med en fyr som er veldig keen på at jeg skal sende bilde av den (vi får ikke sett hverandre på hele sommeren..), men jeg er litt mer motvillig.. Og i hvert fall når jeg hører at det er såpass mange som ikke pleier å gjøre det! Anonymous poster hash: ce1ab...a74 Ja, jeg gjør det. Jeg og typen har ofte "snapchat"-sex. Anonymous poster hash: 4274f...784 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #18 Skrevet 25. juni 2015 Jeg sender ingenting, da bilder fra snapchat har blitt publisert av enten mottaker eller tredjeperson. I tillegg er sikkerheten på appen helt latterlig, for et par måneder siden ble jeg logget på fra en iPhone i Kambodsja. Jeg har verken iPhone eller bor der. Anonymous poster hash: 46eed...e99
Gjest Honeyblossom Skrevet 25. juni 2015 #19 Skrevet 25. juni 2015 Jeg har sendt pupper og lettkledde bilder. Hr aldri gått all in, men adde ikke hatt noe problemer med å gjøre det dersom jeg hadde hatt en kjæreste.
infectedsopp Skrevet 25. juni 2015 #20 Skrevet 25. juni 2015 Sender aldri lettkledde bilder på snapchat. Såfall skulle det vært til samboer, gjør ikke det en gang da jeg er veldig paranoid når det kommer til dagens teknologi haha!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå