AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 da jeg starta skjulte jeg det i 1 år. Fortsatte 2 år og da hente det ofte psykologen måtte følge meg til lege etter timen vår pga sår. Jeg husker ikke nå om jeg gjorde det dagelig da eller om jeg "tima" stinga til engang jeg var hos han men samma det. Høres jo sick ut. Når jeg sluttet med det etter 3-4år (rundt 18år) så følte jeg at jeg IKKE hadde nok arr, når jeg så andre, følte min kamp var for dårlig og at man ikke kunne se hvor vondt jeg hadde hatt det.. men jeg startet ikke igjen for det. Men 2 år senere smalt det sikkelig og nå har jeg så mange arr at jeg skjennes sykt og vil ikke gå i t-shorte eller vise dem frem.. hvis jeg gjør det så føler jeg meg sånn "ja, se på meg, se hvor vondt jeg har hatt det.." ja nå kan det jo faktisk synes, men nå er jeg mer stolt og syns jeg har vært "flink"... er jeg helt KOKO?? Anonymous poster hash: 6aafd...4db
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Ehm, det høres kansje ut som du vil "straffe" de rundt deg? Tenk etter idag hva du følte når du gjorde det. Anonymous poster hash: 203c8...923
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Ehm, det høres kansje ut som du vil "straffe" de rundt deg? Tenk etter idag hva du følte når du gjorde det. Anonymous poster hash: 203c8...923 har ikke kuttet meg i dag. jeg gjør det fordi det hjelper mot indre smerte Anonymous poster hash: 6aafd...4db
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 har ikke kuttet meg i dag. jeg gjør det fordi det hjelper mot indre smerte Anonymous poster hash: 6aafd...4db Ja, jeg skjønte hva du mente. Jeg mente at tenk etter idag, NÅ, hvordan du følte deg DA. Om det er for å straffe andre, gjør den mentale smerten mindre, skade deg selv fordi du hater deg selv (vil ødelegge deg selv) slike ting. Tenk etter hva som gikk igjennom hodet ditt når du gjorde det. Om det var pga det hjalp mot indre smerte, så er det isåfall derfor. Anonymous poster hash: 203c8...923
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 Du har behov for å bli sett. Anonymous poster hash: e7dc7...b8b
Gjest Gaea Skrevet 25. juni 2015 #6 Skrevet 25. juni 2015 Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette. Kjære Trådstarter Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og netttjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre. Lykke til! Marr, mod.
Fremhevede innlegg